Sevgilimin aldığı çiçekleri eve götürünce ne diyeceğim ev halkına?

Erkek arkadaşım bana bir buket çiçek almış. Eve gideceğim akşam. Annemler çiçek kimden diye sorunca direkt Kaan aldı mı demeliyim yoksa ne desem? (Kaanı arkadaşım sanıyorlar) kaan aldı desem çok bişey olmaz ama sevgili olduğumuzu anlarlar henüz bilsinler istemiyorum. (18 yasındayım)
Güncellemeler
+1 yıl
Kendime aldim desem yemezler oyle papatya falan degil baya alli güllü bisey
Sevgilimin aldığı çiçekleri eve götürünce ne diyeceğim ev halkına?
Cevapla