1 yıllık ilişkim ocakta bitti komple her yerden engel attı konuşmuyoruz hiç adresini biliyorum çiçek yollasam not ile
Notta yazma dedin, çiçek yollama demedin yazacak evet yüzsüzüm barışma gibi bir şey olur mu
1 yıllık ilişkim ocakta bitti komple her yerden engel attı konuşmuyoruz hiç adresini biliyorum çiçek yollasam not ile
Notta yazma dedin, çiçek yollama demedin yazacak evet yüzsüzüm barışma gibi bir şey olur mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ulan biri bizi böyle sevdide yok mu dedik ahah yolla yolla , GSM den bulursun adresi. sjsjs sen bana bilgileri ve ben gbtsni sereyim sana.
Geldik gidiyoruz bize nah böyle sevgi jsjsjs ağlamicam
@inciitanesiii ahahah
Bitmis gitmis. Istese döner zaten. 2 aydır yok zaten. Soyle yap numarasına ulas birinden. Olmaz diosa olmaz zorlama hic
Yüzsüzlük değil bence bu cesaret ve sevginin göstergesi. Belki bu jest barışmanıza vesile olur belki de olmaz ama en azından denemeye değer ☺️
Hediyeden ziyade ayrılma sebebiniz neyse hataların üzerine düşün ders çıkar ve bunu yaz o nota
Biten bisey eski haline dönmez. Yine de sen bilirsin
Yolla gitsin ne kaybedeceksin, belki vesile olur onu geri kazanırsın..
neden ayrıldığınız önemli
Çiçek ne ya Pandora göndersene
Hiç uğraşma boş ver
Denemekten zarar gelmez😉
Ne yaptın ayrıldınız?
Yollandı kardeşim barışılmadı.
ne kolay iş ya
Bı dene istersen
Rahatsız olabilir
Neden bitti
Büyük bi hata yaptıysan dönmez
Aldatma gibi çok çok bir şey yapmadım
Büyük bir şey*
Tan olarak ne yaptın
Sevmiyorsa barışmaz