Sevgilim enerji vampiri?

Sevgilimi çok seviyorum ama... birkaç dk icerisinde tüm yaşam enerjimi yok ediyor.
Sorunlardan bahsediyor, sorun bitse de saglıgından, iyileşse parasizliktan işsizlikten yakınmaya başliyor. Ertesi gün akrabasının hastalıgı, dogumu sorunları anlatmaya başliyor. Bir sorun biter bitmez digeri geliyor.
... VE BEN TÜKENDİM.
Son aylar herşey daha berbat. Onun gülen yüzünü bile görmedim. Nasılsın demek içimden gelmiyor. Cunku biliyorum o anlatınca ben hasta olacam ve birkaç gün yataktan çikmicam..
- Ayrıca 5 dk lık msjlaşma da yeterli oluyor. Benim tüm günüm boşa gidiyor, moralım bozuk, canım sıkkın, adeta hasta gibi oluyorum.
Arkadaşlar tavsiye edin ne yapmaliyim. Sevdigimden uzak ta duramiyorum. Uzakta kendimi daha iyi hissetsemde.
Güncellemeler
+1 yıl
Birde bunu bilerek mi yapiyor acaba, yoksa gerçekten farkında degilmi?
Sevgilim enerji vampiri?
Cevapla