Hayat neden insana beklediği şeyin tam aksini veriyor ve neden beklenilen her şey vazgeçtikten sonra geliyor?

Bundan 1 sene öncesine kadar anlık zevkler peşinde koşan biriydim kızları anlık heves gören "işimi gördükten" sonra bıkan biriydim. Kızın yanındayken elim dursa ağzım durmazdı şu anda değiştim gerçekten değiştim ve bunu kendime kanıtladım yaşadığım yeri değiştirdim ortamını çevremi değiştirdim artık daha masum uzun soluklu ilişkilerim olsun sadece seveyim sevileyim istiyorum, bu seferde karşıma hep abaza kızlar çıkmaya başladı elini tutup gözünün içine bakıyorum kızın o elimi tutup gögsüne götürüyor çok mu ah aldım gece yatarken hep bunları düşünüyorum neden böyle oluyor diye sebebi hayatın bana çektiği bir nanik mi yoksa kaderim mi bu acaba?
Hayat neden insana beklediği şeyin tam aksini veriyor ve neden beklenilen her şey vazgeçtikten sonra geliyor?
Cevapla