Genelde erkek tarafının fakirliginden sebeb, kavuşamayan aşıklar vardır.
bu söz ne kadar doğru sizce?
Fakirsin denilip, aşkınıza engel duvarları örüldü mü?
bu söz ne kadar doğru sizce?
Fakirsin denilip, aşkınıza engel duvarları örüldü mü?
Yakın bir tanıdığım bu yüzden nişanı attı ve çok kötü bir şekilde yollarını ayırdılar.. Sırf maddiyat. Bana göre aşka engel değil, gerçek aşka. Ben gerçekten seversem hiçbirşey beklemem sevdiğim belki gurur yapar , ama ikna ederdim..
fakirlik hayatın büyük düşmanıdır. kapitalizmin mk bu dünyanın da mk
Bence bu donem icin dogru, donemimiz kizlari genel olarak iyi ucretli es istiyorlar.
Devlet vermiyorsa maasi dusuk olan erkek ne yapsin? :)
Esit olsa super olur, sistem kurbaniyiz :)
Onu bunu bilmem ama tek birşey bilirim
Fakir doğmak senin suçun değil ama fakir ölmek senin suçun.
Cevap
4Cevap
olmuştur tabi zamanında ama şuda bir gerçek devir degişti malesef millet birbirine para gözüyle bakıyor..
Dogru valla maalesef :( Hayır gencler bu duruma razi olsa bile aile istemiyo fakir diye
Alakası yok, aşk dediğin parayla olmaz bizde sevda cüzdana konmaz.
Ailesi beni ilgilendirmez, eğer ben o kızı sevmişsem oda beni kabul edigelmişse ben pnu yarı yolda bırakmam elimden gelenide yaparım, insanların ne düşündüğü beni ilgilendirmez isterlerse dünyanın en fakiri olayım veya en şşe yaramaz adamı, benim için önemli olan sevdiğimdir gerisi teferrüat.
yerden göğe kadar samanyolu galaksiside dahil
evlenmek istesen fakir diye vermiyorlar
Biraz doğru.
Doğru
%100 doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar