Arkadaşlar erkek arkadaşım sürekli sen çok iyisin, ben kötü biriyim diyor. Sizce neden?

Benden sakladığı bir şey mi var acaba? Niye öyle söylesinki? Hem ayrılmak da istiyor. Beni seviyor aslında ayrılmak istemediğini de biliyorum ama karışık bir durum. Düşünceleriniz önemli benim için
Arkadaşlar erkek arkadaşım sürekli sen çok iyisin, ben kötü biriyim diyor. Sizce neden?
Cevapla