Bir kızla sevgilisiniz diyelim ama onu sevmiyorsunuz kullanıyorsunuz. Bunu nasıl anlarız? Bir Erkeğin Kadını Kullandığı Nasıl Anlaşılır?

Bir kızla sevgilisiniz diyelim ama onu sevmiyorsunuz kullanıyorsunuz. Bunu nasıl anlarız? Bir Erkeğin Kadını Kullandığı Nasıl Anlaşılır?

Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Onu yapacak kadar haysiyetsiz varsa bile bence buraya yazmaz kendini açık etmez taktiklerini vermez zaten diğer adam gibi şerefli adamlar da bu sorunun cevabını bilmez.
Erkeklerin bazı davranışlarını zaman zaman anlamak mümkün olmuyor. Ne yapmaya çalışıyor, kullanıyor mu yoksa seviyor mu diye soruyoruz. Tabii aslında biraz davranışlarını incelemek ve onlardan mesaj çıkarmak erkeklerin sevdiğini mi yoksa kullandığınımı anlamaya yardımcı oluyor.
İlişki sırasında seviyor mu sevmiyor mu diye şüpheye düştüğünde partnerinin davranışlarına bakman gerekiyor. Seven insan ile sevmeyen insanın davranışı bir olmuyor tabii ki. Seni kullanan biri duygularını önemsemez, düşüncesiz davranır. Bu tür davranışları varsa ilişkini gözden geçirme zamanı gelmiştir.
Bir erkeğin seni kullandığını anlamak için dikkat etmen gereken bazı işaretler var. Burada ilk bakman gereken davranışları ve seni ne kadar önemsediği olacak.
İlişkinde kullanıldığını düşünüyorsan sevgilinin hareketlerini ve davranışlarını incele. Tek başına çaba gösteriyorsan, 2. Plana atılıyorsan dikkat etmen gereken gerekiyor. Şu işaretler varsa ilişkini gözden geçirme zamanı gelmiştir:
Bir erkeğin seni üzeceğini anlamak bazen zor olabilir. Ancak, bazı davranışlar gelecekte üzüntüye neden olabileceğinin sinyallerini verir. Kimsenin seni üzmesine izin verme ve partnerin böyle yapıyorsa mesafeyi koruyup ilişkiyi bitirebilirsin.

Mesajlarına Geç yazarım.
bir yere gittiğimizde burnundan getiririm.
egomu hep yüksek tutarım.
Biryere gidebilirmiyim dediğinde hep Hayır der kavga çıkarırım ve ben istediğim yere giderim.
başka kızlarla gezerim onun hiç bir erkekle konuşmasını istemem..
Bu şekilde kullanırım..
Ama tabi buda karaktersizlik olur. Hiç kimse bu şekilde davranmamalı sevmediği biri bile olsa.
hayatında sen yokmuşsun gibi davranıyorsa
yer her şekilde.. aramaz sormaz, kız arar,
Aradığında naber aşkoşiiii.
Erkeğin cevabı eee işte arkadaşlarla takılyoz, senden heeeee.. sönüp donuk cevaplar..
En basit kız isteyince değilde erkek isteyince buluşurlar, hesap çoğunlukla bayana yüklenir. Kızın erkeğe aldığı hediyelere göre erkek ucuz hediye alır ya da almaz.
Yatak davası dışında seni kullanıyolarsa soyadın ya Sabancı ya da Koç? Evlenelim mi? Kullanmıycam söz.
Buluatugunuzda tenha yerlere gidiyosaniz her bulustugunuzda sevisiypsaniz ya da kafeye felan gidince hesabi sana odetiyosa veya para isteyip biseyler koparmaya calisiysa kizda salak deilse anlar biseylerden kullanildigini 😆😊😄😀
Kıskanmıyor.
Az konuşuyor
hiç mi hiç karşı çıkmıyor
güzel sözler sarf etmiyor ise
vs bu böyle uzar gider
sevmiyordur
kullanıp kullanmadığını en son anlarsın
önce sevmediği anlaşılır
yatak davası dışında anlayamazsın çünkü erkekler kızı sadece o anlamda kullanır başka şekillerde değil
Opusmek falan
yani genel anlamda cinsellik diyelim o zaman evet erkek bunu yapıp onun haricinde konuşmuyorsa, konuştuğu konular sadece cinsellik ise, buluşmayı sadece bunun için istiyorsa o kızı kullanmak istiyordur
Koruma ve Sahiplenme hiç yoksa Hiç kıskanmıyorsa ciddi değilse
Anlayamazsin.
Anlasilsaydi, bu site var olur muydu?
Ben öyle birşey yapsaydım anlayamazdın emin ol. Demek çaktıran salaklar da varmış..
seksten sonra eğer sarılıp yatamıyorsa, yanından uzaklaşmak istiyorsa ozaman amaç değil sadece araçsın bacım
Ne bileyim parasını yer her konuda sömürür duygusal olarak kendini tatmin eder ama karşılığını vermez odunca davranır her fırsatta seks üzerine çalışır aldatır falan herhalde
Erkekler kızları hep kullanıyor zaten,100 erkekten 10 nu aşık oluyor sadece. diğerleri ise kendini tatmin etme amaçlı.
Yatak disinda nasil kullanabilir ki durmaz ki zaten sevmese
Sevisirken sana oral yapmiyorsa
Davranslardan soguk ve ilgisiz olur
anal seks yapıyorsa kullanıyordur
İlgiliymiş gibi davranır.
Sadece isi dusunce yazar
pompalıyorsa kullanıyor...
Bakışlarından.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?