Sevgilimle kavga ettik kızdı bana ne desem affetmiyor ne yapabilirim?

sevgilime 4 kez geç cevap verdim için bana kızıyor bende özür dilerim bir daha olmuyucak söz veriyorum dedim 4 oldu bu yeter artık dedi bende gerçekten özür dilerim biliyorum haklısın dedim oda kızdı madem biiyosun haklısın neden yapıyorsun dedi bende yazmaya üşeniyorum o yuzden ama sana olan sevgim hala içimde dedim oda yzmadı ayrıldıkmı diyorum görüldü yapıyor ne yni üşeniyorum kendimi yorgun hissediyorum ama yazmıyor işte ne yapmalıyım sizce
Sevgilimle kavga ettik kızdı bana ne desem affetmiyor ne yapabilirim?
Cevapla