Arkadaşlar Özellikle Bu Konuda Kızların (Sevgilileri) Düşüncesini Merak Ediyorum? Erkeklerin Düşünceleri Belli Ama Hiçbirşey Karadan Görüldüğü Gibi Değil Bazı Resimlerle Açıklayacağım.(Saygılı Ve Terbiyeli Yorum Yaparsanız Sevinirim) Teşekkürler Herkese...
-Denizci Denince Akla Gelenlerden Bir Konu İyi Geziyorsunuz. Ama O Seferde Girdiğimiz Hava Koşulları Sallantıdan Uykusuz Kaldığımız Kimse Bilmiyor.
-Akla Gelen Diğer Konu Her Liman Sevgili Bazı Kendi Bilmez Şahıslar Yüzünden Denizcilerin Adı Kirleniyor. Bu Sorulara Ters Cevap ya da Her Liman 7-8 Tane Sevgilim Oluyor Diyorum ç.
-Her Liman Sevgilimiz Yerine Her Limanda Kendimize Ait Sevdiklerimizle Konuşmak Görüşmek İçin Sım Kartlarımız Var.
-Çok İyi Para Kazanıyorsun Diyen Arkadaşlar İçin Bu Sözüm Her Yaşamın Bir Bedeli Var. Alın Terimizle Kazandığımız Parayı Sen Mi Veriyorsun Ki Bize Ne Kadar Alıyorsun Diye Soruyorsunuz? Denizdeki Yaşamak Her Baba Yiğidin Harcı Değildir.
-Denizci Adam Sevdiğine Sadıktır. Güven İster Güvenmek İster. Eğer Denizci Sevgiliniz Olursa Kendini Bilmez Sahışların Dolduruşuna Gelmeyin Kızlar😉
Oyuzden face yine falan girebiliyor Dimi :) yok ben on yargılı olmam hele bide haksiz yere Aradan beş ay geçti :) bide sözu vardı Boşa herşey güvenmemeli
En İyi Cevaplar