Güncellemeler
+1 yıl
hey
yanı bıseyı kaybettım dıye uzulme her kayıptan sonra daha iyi bıseyle karsılasabılırısn eger uzulursen gelecek guzellıklerı de goremezsın demek ıstemıs :D
Sen bir adamı kaybettim diye ağlar karalar bağlarsan diğer taliplerini göremezsin demek bu.
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar