Çok kötü bir fiziğim var, yakışıklı bir erkekle konuşuyorum, benden hoşlandığını söyledi. Fiziğimi gördüğünde benden vaz geçer mi ki?

Ya gerçekten çok hoşlanıyorum ondan, ama korktuğum o durum var. Sonuçta o duygularımız var ve olduğunda, benden iğrenir mi ki? :( :( :(
Çok kötü bir fiziğim var, yakışıklı bir erkekle konuşuyorum, benden hoşlandığını söyledi. Fiziğimi gördüğünde benden vaz geçer mi ki?
Cevapla