Bir erkek neden bir kiza uzaktan bakar? Sizce benden hoşlaniyormudur? Lütfen okuyun? Kafam karisik?

Beni ilk gördünde sahnede Provadaydi. Sahneden indi ve halen gözü üzerimdeydi. Belki merak etmistir diye düşünmüşdüm. O hafta bizim performasimizdi. Ben salonun diger tarafindan duvara aslaniyordum ve onu uzaktan baktini gördüm. Karanlikti ve baya kalabalikti. Oda sahneye çikacakti bekliyordu. Yakaladim an kafasini çevirdi yanliş hatirlamiyorsam. Sahneye tekrar baktim ve oda beni gözüyle takip ediyordu galiba göz temasi kürdü. Sanki boyle derin bir bakişti. Geçen hafta kendisini gördüm, kapanin yaninda bekliyordum muzik notlarima bakiyordum, o kapadan girdi an beni gördü an kafasini egip, eline cebine koyup hizlica önemden geçti, sanki beni görmezden geldi. Bende onu görmezden cünkü heyecanliydim. Sizin düşünceleriniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
A) benden hoşlaniyor ve benden adim bekliyor ve beni gördü an heyecanlandiydi. Utangaç bir kişilìgi var.
B) Yanliş düşunce
C) Sizin düşünceleriniz
Bir erkek neden bir kiza uzaktan bakar? Sizce benden hoşlaniyormudur? Lütfen okuyun? Kafam karisik?
Cevapla