Gizli Üye(30-35)+1 yılsen ve senin gibiler ne sanıyo pardon, kızlar size tayin edilmiş objeler değil. biraz adam ol insan ol. sizin gibi tipler kalmış demekki hala. bir de dışarı çıkmayacak yazmışsın ama sana katlanan kıza da acil beyin nakli gerek. allah hepinizin belasını versin pislik mahluklar. ne sanıyosunuz siz ya dışarda insanlar yan yana gelince birbirini *ikmek istemiyor hemen. nasıl bir zihniyet bu nasıl bir kafa yapısı hastalıklı ruhunu git bir yerde iyileştir bence. ya da kendini kapat bir yere insanlığa zararlısın sen. sen sokakta gördüğün kızlara ne gözle bakıyosun da böyle bir pislik olmuşsun. rezil yaratık.. o kız da ayrı bir salak zaten bir de söz vermiş sana yol verememiş. yazık yazık biraz şu ülkeye katkıda bulunmaya çalışın böyle boş işlerle uğraşacağınıza. peygamberimiz bile eşlerine yasaklar koymamış onları el üstünde tutmuş senin ne haddine!!!
41 Yorumla
Soran+1 yılPeygamberimizin hanımları evin kapısının eşiğinden dısarı adım atmazlardı.. bırakta sünneti seniyeyi uygulayalım.. kadın dediğin ün yeri evi ve kocasının yanıdır
En İyi Cevaplar
Bu soru ne zaman sorulmuş bilmiyorum burada daha yeniyim ama arkadaş beyin nakli lazım yazmadan duramıcam evden dışarı çıkmamak ne demek birincisi daha kocası bile değilsin bu ne sıfat ikincisi kocası bile olsan bir başkasının özgğrlüğünü engelleyemezsin senin nerede gezdiğin belli olmayacak ama kadına gelince eve kapatacaksın kadınlar da insan dışarı çıkmayan eve kapanan bir insanın pek sağlıklı olduğunu düşşnemem psikolojik yönden çöküştedir o insan dediğim gibi acil beyin nakli gerek sana ya da bir an önce yok ol zararsın çünkü ki bu sorunun da doğru olduğunu sanmıyorum tepki için sormussundjr
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen şimdi kusura bakmada bunu matrah bir şey mi saniyorsun kusura bakmada senin yüzünden kızlarımız korkar oldu artık bu kadar da geri olma hadi kendin kapan eve asla dışarı çıkma tabi sen erkeksin ama o kiz değilmi emin ol senden korktuğu icin degil seni seviyor sayıyor diyr yapıyordur ama buna hakkin yok demekki sen ona güvenmiyorsun evet kendini bilen kız edebiyle dışarı çıkar varsa işini halleder ya da hava alır gelir onu 4 duvar arasina tikmak saçmalık neyin kafası bu kendini bilmeyen kiz zaten hücreyede koysan iflah olmaz ama bunada gerek yok kızı üzme bu kadar baskı kurma onu sıkma yazık günah sevgi saygi bu değil her seyin bir dozu var
22 Yorumla
Soran+1 yılelalem karısını kızını dısarı salıverdiğinden beri zina ve tecavüz olayları arttı.. her kız artık elleyiyor yiyişiyor erkekler onları hayal edip 31 çekiyorlar.. kızın fantezi lerini kuruyor.. Bu mu sizin erkekliğiniz
- +1 yıl
Bunu yapan senin cinsin arkadaşım sen karını hapis ederek buna engel olamazsin kendin diyorsun bak erkekler namusuz edepli olana bile laf atan tecavüz eden var evet nerde bizim erkekligimiz işimize gelince mi namus aklımıza geliyor neden yapıyoruz senin yaptığın yanlış ki karın değil sadece sevgili bunada hakkın yok o kızın günahı yok o zaman cesaret et tecavüz edenlere laf atanlara bunu yap odaya tıka
Dostum sen sevgili değil evcil hayvan istiyorsun.
Ne demek sevgilimin bir yere çıkmasına izn vermiyorum? Sen nasıl çıkıp geziyorsun arkadaşlarınla eğleniyorsun onunda bunlara hakkı var.
Mesela sevgilinin cinsiyetinden dolayı akşam hava kararınca veya belli bir saatten sonra dışarı çıkmamasını istesen anlarım malum günümüz Türkiyesinde kız olmak zor korumak sahip çıkmak lazım ama senin yaptığın şey çok abartı istediği gibi cafelere de gider alışverişinede gezmesinede o senin kız arkadaşın kölen değil
Zaten bu şekilde pek uzun süre yürümez aşk varken iyi hoşta bitecek aşk şu an ki duruma güvenme37 Yorumla
Soran+1 yılhiçbi erkek yüzünü görsün istemiyorum.. madem dısarı çıkmak çok istiyor giysin carsafını peçesini.. öyle olsa bile ancak ayda yılda bir izin verirdim gene
- +1 yıl
Başka kızlarda senin yüzünü görüyor o zaman sende çarşafa gir hocam birde öyle oluyor ayda yılda bir dışarı çık bakalım ne kadar tahammül edebileceksin
Tamam erkeksin kıskanıyorsun koruyup kollamak istiyorsun bende sevgilimi kıskanırım ama bu kadarı biraz fazla hem böyle davranırsan sevgilini kaybedersin. Mesela etek şort giymesin hani illa karışacaksan bu kadar kıskanıyorsan. Normal pantolon t shirtini giysin dekoltesi vs olmayacak şekilde başını eğer yürür yolda kimseninde dikkatini çekmez zaten
Hani gönül ister kimse sevgililerimize bakmasın ama bu şeklde de olmaz kıza hayatını zehir edersin
Soran+1 yılNormal pantolon mu giysin? pantolonun normali mi olur? ferace giyiyor zaten kapalı bir kız.. ben erkeğim benim dısarı çıktıgım zaman kızlar bana bakmıyor ama kızlara her erkek bakar
- +1 yıl
Önce düzeltmeye kendimizden başlamamız lazım. haklısın bende aynı şeyleri dert ediyorum fakat evden çıkartmamak vs çok büyük şeyler.
Mesela ilk önce yolda güzel veya mini etekli bir kız görünce kıza bakmak yerine kafanı başka tarafa çeviriyormusun dürüst bir şekilde cevap ver buna eğer sende kızlara bakıyorsan öncelikle kendimizi düzeltmeye başlayalım sonra kızları eve hapsedelm
Soran+1 yıldeğerli kardeşim zaten bizim gözlerimizin kaydığını bildigimiz için , evden çıkmaması lazım.. o yızden eve kapatıyorum onu , hapsediyorum.. baska erkek yüzünü görse , ki tek yüzü görünüyor.. begenicek hoslanıcak vs.. hiç hoş şeyler değil.. hem kadının dünyası evidir
- +1 yıl
Bak sende söylüyorsun bizim gözüüz kayıyor diyorsun. Dostum senin gözün kayıyorsa kızın suçu ne madem hoş bir davranış olmadığın farkındasın kaymasın gözlerin sahip çık nefsine. Ne güzel kafa yapınız var bizim gözlerimz kayıyor kızlar dışarı çıkmasın. Bakmayın o zaman kızlara rahat rahat dışarı çıksınlar madem bunu bu kadar dert ediyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
kölenmi o senin yaa senin için mi geldi dünyaya bu sıkma kızı sonra görürsün naptığnı sana tavsiyem sıkma ki senden gizli saklı iş yapmasın izin ver herşeyi soylesin sana sonra sen üzürsün demedi deme çünkü kız bir yere kadar sabreder sonra vurur tekmeyi
05 Yorumla
Soran+1 yılÖyle diyorsunuz sonra sizin sevgi illeriniiz de sizi çıkartmıyo.. ona niye kızmıyosunuz
Soran+1 yılAferin sana. . seni dısarı çıkartmayacak kadar mücevher gibi gören adamı elinden kaçırmıssın... size g*vat biri gerek böyle hiç kıskanmayan serbest bırakan dekolte giydirme
- +1 yıl
benim kişiliğimi bilip bilmeden yargılama istersen ben kimsenin kölesi değilim kimsede benim kölem olmasın insan bir kere geliyo dünyaya mücevher gibi görmek değil o kadınını hoş tutmak istiyosan kısıtlama yapma sadece biraz güven olurmu yoksa elinden kaçıp gider gönlünü başkasına bile kaptırabilir anlayışlı birine mesela senin kadar abartmayan arkadaşına gitmesine bile karşı çıkıyosun ya hani bu kadarı fazla çünkü
Soran+1 yılTamam güncellememi oku istersen.. daha yazmayın
+1 yılbu şekilde giderse kesin ayrılacaksınız. alınma ama bu dünyada kimse bulunmaz hint kumaşı değildir. şu an seni belki de çok sevdiği için bu tavırlarını çekiyordur ama bir yere kadar, dikkat et kız o sınıra gelmesin. ayrıca bir ilişkinin uzun ömürlü olmasının tek yolu gerekli mesafeyi koruyabilmektir. karşı cinsi ne çok fazla çekeceksin ne de çok iteceksin, aradaki bu denge çok önemli. ve senin yaptığın aşırı çekip kızı boğma oluyor ne yazık ki, kıza kendisine ait bir dünya vermen lazım.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. bu kadar sıkarsan kaçırısn elinden söyleyim hem sen karışamazsn ona annesi babası varken... seni en iyi ben anlyrm ama yanlış yoldasın söyleyim... sen bu kadar sıkıyorsn diye o bişy yapamayck değil... isterse herşeyi yapar sen merak etme o yüzden o kadar sıkacagna güvenmeye çalış biraz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu kadar da abartılmaz ki canım. Bu guvensızlık kısıtlama niye. Resmen kızın hayatını elinden alıyorsun. İyi sende onun sözünden cıkma. O dısarı cık demeden cıkma. Bu nasıl bir düşüncedir. Eger böyle devam edersen kız seni bırakır ben diyim. Ne zamana kdar katlanabilir ki sana
013 Yorumla
Soran+1 yılKadın erkeğin dediğini yapar , itaat etmeli.. ben erkeğim.. evi geçindirecek olan benim ben dilediğim gibi çıkarım ama o Çıkamaz
Cevap sahibi+1 yılAmma geri kafalısın. Tamam dinimizde erkegin dedikleri yapılır edilir de kadına köle umamelesi yapılmaz. El üstünde tutulur gundi. Bu düşünceyle evlenirsen gercekten yazık edersin ikinize de
Soran+1 yılKadınlar kocalarının ellerinde esirler gibidir.. Bunu bilerek kızlarınızı nikahlayın buyuruyor peygamberimiz veda hutbesinde
Cevap sahibi+1 yılHerkes işine geldiği gibi anlıyor. Sen kızları ne sanıyosun mal mı? Senin kızın olunca sende baskasına köle niyetine verirsin o zman ne güzel ya. İyi arastır peygamber efendimizin hayatını. Madem söylediği sözlerle yasayıp hayatını ona göre yasayacaksın. Sözleri iyi yorumla. At gözlüklüklerini cıkar
Soran+1 yılBenim kızım olursa o da dısarı çıkamaz zaten ki.. kocası da çıkartmasın ne var bunda
Soran+1 yılSevgilim perdesini bile açamaz evinin.. zaten hep yakınlarından geçip kontrol ediyorum, hem cildi de beyaz kalır :D
Cevap sahibi+1 yılAhahaha manyaksın sen ya 😂 ama biraz empati yap. Kız sen olsaydın. erkek arkadasın daha eşin bile olmayan bir erkek seni cok fazla kısıtlıyo
Soran+1 yılyapacak bişey olmazdı.. hem ben haftada 6 gün günde 16 saat ağır işte çalısıyorum.. eğer kız olsaydım yan gelip yatardım Ohh.. yani her iki tarafın da sorumluluğu var. çalısmıyor etmiyor otursun evinde
Cevap sahibi+1 yılSen bildiğin intikal almk için kıza böyle davranıyorsun. Biz erkekler cok calısıyoruz madem kızlarda gün yüzü görmesin bu mu yani? Agır işte yapamıyosan çalışmıcaksın.
Soran+1 yılHayır ondan değil tabiki de.. ama kimse yüzünü görsün gülümsemesini görsün istemem.. güzelliğini tek ben göreyim bileyim.. Kadın hazinedir mücevherimi birtek ben görücem
Cevap sahibi+1 yılTamam iyi hoş seviyorsun kadın hazinedir falan filan ama. Bu zamanda onu bu derece kısıtlayamazsın. Bak seni bırakmasını istemiyosan bu kadarda yuklenme kıza. Gerçi siz aynı düşünceleri paylaşıyosunuz ki kız hala seninle
Soran+1 yılAynen oyle, o benim hatunum kadınım ben de onun beyi efendisi yim :)
Cevap sahibi+1 yılOh ne güzel aman ayrılmyın siz tamam mı :) Allah ayırmasın
+1 yılSeni bilmem ama onun bir an önce senden ayrılması lazım hangi devirde yaşıyoruz ya bu ne saçmalıktır kızın hayatını niye kısıtlıyosun senin yaşamaya hakkın var da onun yok mu
22 Yorumla
Soran+1 yıldevir değişti ama namus din islam değişmedi. eskiden kimse dısarı çıkıyor muydu kadınlardan.. şimdi de otursun evinde hiç bir işte yapmasın kafi
- +1 yıl
senin gibi zihniyetlere ne anlatsak boş sizin gibiler yüzünden İslamiyetten soğudu millet yeterin artık düşüncesi belden aşağı çalışmayan yaratıklar
Uzatma fazla.. hem bu kadar sikma kizi gittigi yer arkadasinin evi.. plaja gitmiyor.. yalniz tavrinin ana nedenini sevdim;) olmasi gereken bu! Ama birazda akla izana uymali bu koruma kiskanma olayi..
06 Yorumla
Soran+1 yıleyvallah abi.. Kadın milleti duygusal oluyor.. biri musallat olsa ona kalbi yönelir hem , hemde hiçbi erkeğin görmesini istemiyorum benden baska yüzünü
Soran+1 yılabi kadın milleti sadık ama bir sogudular mı baskasına meyleder hemen.. kadınlara erkeklik göstermesen sert olmasan da hemen sıkılırlar.. kadınlar güçlü sert diktatör erkek severler
Soran+1 yılBiraz öyleyim:D
- +1 yıl
Rus kızı isteyip köle yapanlardansın sanırım sevgilinde ne ml mk
+1 yılbeynını bacaklarıın arasından cıkart ve karsıdakının de ayrı bır bırey oldugunu algıla... kımse senın kölen değil öküz
18 Yorumla
Soran+1 yılKadın erkeğin her dediğini yapmak zorunda
- +1 yıl
kul allahın her dedığini yapmak zorunda. bak kuran sana ne dıyo: 4:19 . Onlarla iyi geçinin. Eğer kendilerinden hoşlanmadınızsa, olabilir ki, siz bir şeyden hoşlanmasanız da Allah onda bir çok hayır takdir etmiş bulunur.
- +1 yıl
sen bu hakkı nasıl kendınde bulursun ya. senın karsıdan gördugun sevgıde özgur ırade var mı... sen nasıl kendı kuruntuların yuzunden bır kadını aglatırsın.
Soran+1 yılBen ağlatmadım hatasından dolayı pişman olup o Kendisi ağladı
- +1 yıl
eger gercek sadakat gercek sevgi istiyosan özgür irade olmadan bunu sağlayamassın. idrak yollarına bagladıgın zıncırlerı kır.. allah bunu affetmez.. ben onları özgur bıraktım bana gelıp gelmemek için bıle özgurler sen kımsın. dıye sorunca ne dıyeceksın? gercek sadak gercek sevgıde özgur ırade olmalı senın sevgınde yok.. bır köle efendısıne özgur ıradeylemı baglıdır? hayır.. korkuyla baglıdır... işte senın ilişkinın temelınde bu var.
- +1 yıl
yorumları sılmek hakka tecavuzdur. gerceklerı duymak korkutuyo tabıtıpkı ıbrahımın putları yıktıgında put perenstlerın algıları gıbısınız. kafa aynı..
Soran+1 yılben yorumları filan silmedim kardeş ne diyosun
- +1 yıl
sen degıl sanırım yonetım sıldı mahmut hoca felan muhabbetı olunca :)
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
+1 yılbence ayrıl hemen en azından senin gibi bir psikopattan kurtulur
11 Yorumla
Soran+1 yılNe psikopatlıgı.. sen karını kızını dısarı mı çıkartanlardan mısjn yoksa :D
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. bilgisayarı kapat da, çık dışarı dolaş biraz. sıyıracan balataları
02 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var l*n .. ben hep dısardayım zaten
Aşk İlişkileri konusunda 863 cevap paylaştı. karın mı olum senin dangalakmısın... ben olsam sana posta koyardım... babam karışmıyor derdim sana ne oluyor dwerdim
15 Yorumla
Soran+1 yılkarım olucak ama... ilerde böyle olucak önceden bilsin
Soran+1 yılNe yapayım şimdi serbest bırakıp evlenince mi dısarı çıkmasını yasaklıyayım.. o daha ikiyüzlüce olmaz m ı
Soran+1 yılBenden önce de pek çıkmazdı.. yani ailesi ile çıkardı dısarı.. ama şimdi ailesi ile de çıkmasına izin vermiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılne demek izin vermiyorum la değişik? Sen neden cikiyorsun?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen erkeğim.. ben ağır işlerde de çalıştım o zaman o da çalışsın olur mu öyle.
Kadın dediğin dısarı cenaze haricinde çıkmamalı- +1 yıl
A*cık beyinli
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılyürü git l*n adı üstünde kız arkadaşın bukadar sıkarsan kaçar
01 Yorumla
Soran+1 yılYok.. dünden veri benden Özür diliyor ağlıyor bir daha çıkmayacagım diyor ama biraz daha konusmayacagım ki hatasını anlasın
+1 yılAllahın beyinsizi... Göt0ne mi soktn beynini mk kodm cocu sıcrkenemi düşürdün hiçmi insanlık öğretmediler sana mk köpek besliyor sanki beyinsiz islam bu değil.
20 YorumlaSözünden çıkmış affetme sürünsün
23 Yorumla
Soran+1 yılağlıyor dünden beri , bir daha çıkarsan döverim seni dedim döv vallahi diyor Döv.. ne evden ne sözünden çıkarım diyor
Soran+1 yılYok hiç dövmedim kendisine sövmedim bile bugune kadar.. çok efendi bir kız ama dısarı çıkmasını istemiyorum zaten birlikte çıktıgımızda mahallenin başına kadar geliyor.. arabamla gideriz biyerlere.. Özel başbaşa olacagımız mrkanlara gideriz
Gizli Üye(30-35)+1 yılKimsede demiyor ki bu canlı (adam diyemem buna) bu kıza bu kadar işkence yapıyor erkekler görmesin diye o niye burada bunca kızla konuşuyor senin din diye bildiğin aklına ben..
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet dinimiz böyle istiyor bende öyle istiyorum
- +1 yıl
Dinin işkencemi yap diyor bacım çocuğu
- +1 yıl
Bacım çocuğu ne ya ne dediğimi anladın sen
- +1 yıl
Orsb
izin ver ara sıra. gezsin tozsun. sen izin vermesen bile evdeyim der ama yine gezer
02 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle biri değil.. ben evlerinin yakınlarındayum kontrol ederim hep.. perdesini bile açtırmıyorum
- +1 yıl
Cahiliyet..
dısarıya ızın vermemen cok sacma sevgılın mıs aranızda resmı bısey yok karısamazsanız ona
04 Yorumla
Soran+1 yılSizin sevgilileriniz karısmıyor mu
Soran+1 yılgitmez gitmez
+1 yılOf cok fena bir suc islemis kesinlikle ayrilmalisin :))
01 Yorumla
Soran+1 yılayrılmak için değil biraz pişman olsun istedim
+1 yıl😨😨Allahım halime şükrettim vallahi 😡😡😡
114 Yorumla
Soran+1 yılNe yaptım ki ya.. olması gereken bu..
- +1 yıl
Ya nedemek olması gereken bu hangi dinde hangi kitap ta yazıyo bu benm ailem hocalarla hafızlarla dolu ben hiç görmedm ki evlerine tıkansnlar dünya da yaşıyoruz hepimiz. Dünya hepimiz için yaratıldı illa ki bizde nimetlerinden havasından yeşilinden suyundan faydalancaz öyle şey mi olur senin kisi güvensizlik değilde nedir edebiyle çıkıp gezdikten sonra ne olur ben sana bişey diyim mi sen bu kızı böyle taş patlasın 3 yıl sıkarsn bilemedn 5 sonrasında bu kız gönlünü başkasına kaydırmş olur habern olsn
Soran+1 yılPeygamberimiz "Kadınları eve hapsedin buyuruyor.. çünkü kadın dısarı çıktı mı şeytan ona gözünü Diker..
- +1 yıl
kendisi sapıkça düşündüğü için kıza da güvenmiyor bence tek açıklaması bu başka da bişey yok dışarı çıkınca demek ki kötü şeyler yapıyosun ki onun da öyle şeyler yapacağını zannediyorsun
- +1 yıl
Bana bak aslı astarı olmayan hadislerle karşıma çıkma benm peygamber efendimiz hangi cariyesini eve hapsetmiş uydurma hadislere göre davranma nerden duyduysan yanlış duymuşsun sen iyi bir araştr önce edebiyle giyinsin kız arkadaşlarıyla istediği yere gitsin sen hiç gördün mü edepli bir bayana laf atıldığını ben görmedm olmaz arkadaş olmaz tanımasam görmesem neyse çarşaf giynen hocalarımız var dışarıya çıkıyolar piknik yapıyolar geziyolar ha ille çarşaf giysin de demiyorm zaten bn misal olarak verdm dinde öyle bişey yok dinimiz kadına değer verin diyor ben onu inci misali yarattım diyor namussuzluk etmediği sürece dövemezsn diyor kadının gözünden akan göz yaşı miktarınn bin misli cehennemde yabacaklar buyuruyor rabbim sen hangisine uyuyorsn da uydurma birşeyin peşinde gidiyorsun
Soran+1 yılcariyeler çalışmak zorunda oldukları için dısarı çıkıyorlardı.. ayrıca onlara hür kadınlara göre birçok şey serbest.. ama peygamberimizin hanımı zeynep o öldükten sonra hafsa olsun öbürleri olsun asla dısarı çıkmadılar.. sizin gibi rahat değillerdi
- +1 yıl
Yahu ne demek çalışmak zorunda oldukları için çıkıyorlardı yahu böyle bir inanış böyle bir düşünce tarzı olamaz bak kardeşim bizim dinimiz kadına değer veren bir din sırf hanımı üzülmesin diye çarşınn içinde karısıyla koşma yarışı yapan bir peygamberin ümmetiyiz biz bu kadar sığ düşünmeyin eşlerinize değer vern mutlu edin hem sdn zaten madem aşırı bağlı olduğunu söylüyosn baksana eve kapatmaya kadar gitmişsin neden burada benmle konşyan haram değil mi neden bir kız arkadaşın var zina değil mi madem her şeyin dört dörtlük olabileceğine inanıyorsun bunları da yap o zaman hem sen onu eve kapatnca kurtarmşmı oluyosn onu nerden biliyosn internete girip başka erkeklerle konşmayacağını belki yapmaz şimdi ama zamanla yapar kadınlar gönlü hoş eden gönül almayı bilen erkek ister sen ise ağlattım onu bağırdm diyorsn bizim dinimiz buna kesinlikle karşı çıkıyor komşuluk ilişkileçrine önem veriyor ki senn sevgilin handeye gittim demiş ya arkadaşınn komşusunn evine ne olur bundan ne olur
- +1 yıl
Dinimizi öyle bir gösteriyorsunuz ki hangi kafir kendi dinini bırakıp islam gibi güzel bir dine özenir işte senn gibi düşünenler oldukça islam kadın düşmanı terörist dini olarak anılmaya devam edecek
Soran+1 yılağlattım demedim hatasından dolayı kendi ağladı... ayrıca hz Aişe ile çarşı içinde koşu yapmıyor.. gizli biyerde yapıyor.. hz ömer de karılarının asla dısarı çıkmasına izin vermezdi.. benim onlar gibi cariyelerim ve karılarımda olmayacak üstelik. bitane eşim olucak onu da hayatta dısarı çıkarmam
- +1 yıl
Hz. Aile ile herkesn bakışları altında çarşının tam ortasında koştu bunu çok güvenilir bir kaynaktan dinledim benm teyzelerim yengelerim eniştelerim müneccid mahmut hoca hazretlerinin cemaatine mensup ve orada yetişmiş hocalardır şuanda hala devam etmekteler ve onlar ve karıları hiç eve hapsolmadı çok yanlış düşünüyorsun çooookkkk neyse ne demişler cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur tek bildiğim o kızın sana daha fazla tahammül etmeyeceği
Soran+1 yılSenin Mahmut hocayı hiç sevmem ama o ne diyor diyor ki elimden gelse toprağın altında yol yaparım kadınlar erkeğe görünmesinler ordan geçsinler diye diyor.. Kadın olsaydım 7 kat çarşaf ve peçe giyerdim diyor.. belimë yastık koyardım diyor
- +1 yıl
mahmut hoca kım ya benım alıgımın hocaya ıhtıyacı yok. allah kuranda apacık bır delıl dıyo apacık.. yanı kendınızde akledebılırsınız.. sen desene işime gelmıyo... muavıyenın torunu...
- +1 yıl
Tamam sizin yolyıl değil anlaşılan ben sizle uğraşmicam Allah lafzını anlatan müneccid olmuş bir hoca için sevmiyorum lafını kullandınız ya tamam siz gidin o muhteşem aklınızdaki dini yaşayın baksanıza kızlar soruyır gibi bir sitede bir kızla konuşuyorsunuz hemde kaçtanesiyle sizde bir muhteşemsiniz hadi bakın işinize ben muaviye torunu değilim ben hz. muhammedin ümmetiyim bir onu bilirim ille birinn torunu olacaksan hz. Hüseyinin torunu olurum sizin gibi işgenceye meraklı yezitin değil bakın varın işinize
- +1 yıl
ayrıca o 7 kat 8 kat çarsaf olayındada görüşüm şu: alimin fıkrı neyse zıkrıde odur. onalr algılarına 7 kat carsafta gerseler bu sapık düşüncelerını örtemezler... iabadet davranıştır... insanlar davranışlarından hesaba çekılecekler... ve sen bu davranışının hesabını vereceksın..
Seni ne ilgilendirir dışarı çıkıp çıkmaması
03 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim o benim
Soran+1 yılAma her erkek böyle değil mi ki.. benim sülalemde hiçbir kadın dısarıda gezmiyor eniştelerim amcam filan asla izin vermez
Biraz insani vasıflar kazanabilirsin mesela
03 Yorumla
Soran+1 yılNe yapıyorum mesela.. olması gereken bu canım
Soran+1 yılbunda ne var yani.. dısarı çıkınca ne yapıcak ki sanki.. evinde konussun arkadasları ile
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence kızdan hemen ayrıl. Senden kurtulmuş olur
11 Yorumla
Soran+1 yılBeni çok seviyor hayatta yapmaz :)
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. affet ama bıdaha yaparsa konusmıcanı soyle
03 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yaptı ama affedeyim değil l mi
- +1 yıl
Yahu arkadaş kadının dışarıya çıktığını ilk kez senden duyuyorum kadın denen şey sadece evde oturan çocuk doğuran bir canlı değil mi? Dışarı çıkmak için programlanmadık ama buna rağmen çıkıyor dışarı vay be
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeninkisi kıskanmak değil kendine köle yapmak.
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır her erkek öyle ister ama
- +1 yıl
Seninki bokunu çıkarmak.
Hahahahhaa 😂 güzel olmuş 👏
10 Yorumlasanki karın oldu arkadaş.
01 Yorumla
Soran+1 yılkarım olunca mı yüzümü gösterenlerden olayım.. beni böyle sevsin.. bilsin önceden de nasıl oldugumu. .. hem kadın milleti dısarı çıkmamalı bence
+1 yılKisa ve nett malll baska sozum yok dcekilebilirsn
00 Yorumla
+1 yılTam tersi olmasi lazım di ama neyse 😊
03 Yorumla
Soran+1 yılNe olması lazımdı
- +1 yıl
Kızın sana trip atmasi lazımdı izin vermiyorsun diye
Soran+1 yılhaksız olan o , neyin tribini atıyo
+1 yılÇok sıkarsan öyle olur
03 Yorumla
Soran+1 yılOlması gereken bu ama kadınlar evden dısarı cıkmamalı asla , hiçbir zaman..
- +1 yıl
Kafan mı iyi bilader yobaz yap kızı iyice dışarı çıkıcam demiş diskoya veya bara gidicem dememiş geri kafalılık yapma bu senin ona güvenmediğin anlamına gelir
Soran+1 yılOna güveniyorum. zaten.. ama güvenmemekle alakalı değil.. kimse onun yüzünü görsün istemiyorum
Birdaha olmasın de , ağlatma yazıktır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar baskıcı olma...
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçççüüüşşşş ayııııı
03 Yorumla
Soran+1 yılSenin sevgilin deyyussa gavatsa ben ne yapayım.. erkek adam karısını BACISINI kızını yarini dısarı hayatta çıkartmaz
Cevap sahibi+1 yılO kadin seni kendi yataginda aldatir bu gidisle g*vat olan sensin
Soran+1 yılYok tertemiz bir kız.. kurban oluram ben ona.. ama dısarı çıkamaz.. zaten aldatsa sonunun ne olacagını biliyor o da
Hastasınn
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka?
+1 yılo kadar sıkma bence
02 Yorumla
Soran+1 yıldısarı çıkmasına izin asla vermem olmaz.. o evini dünyası bilsin o kadar
- +1 yıl
boyle yaparsan cıkmkta haklı sen onun kocası degılsın kı
Çek vur knk
06 Yorumla
Soran+1 yılbir daha dısarı çıkarsan döverim dedim zaten.. tamam diyo çıkarsam döv. diyo yeminler ediyo
Soran+1 yılKardeşim o kadar da değil , biraz sürünsün ondan sonra affedicem zaten.. öyle ilk defa sözümden çıktı benim.. zaten itiraf etti hemen çok pişmanım dedi ağladı.. sus dedim bir daha yüzümü görmeyeceksin dedim ama affeder im bikaç güne
Soran+1 yılÖlsün o zaman :) dısarı çıkmasın yeter ki :) istanbuldayız
Terk et
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBırak gitsin yol ver
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden.. yaptıgı o kadar büyük bir hata mı peki sence
+1 yılaffet gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yılBiraz daha ağlasın pişman olsun affedeceğim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar