Bir kıza sana bağlandım demek doğru mu? herkese +1... mantıklı cevaba eig vericem gelirmisin?

ilişkide her hangi bir evresinde başında sonunda veya ortasında ben sana bağlandım artık senden başkası olmayacak senle sonuna kadar gidecem sensiz olamam demek doğru birşey mi... ?
Güncellemeler
+1 yıl
vallah ben ona söyledim öyle bir söz sonra ayrıldım 1 ay sonra :/
Güncellemeler
+1 yıl
yorumlarınız için teşekkürler
Bir kıza sana bağlandım demek doğru mu? herkese +1... mantıklı cevaba eig vericem gelirmisin?
Cevapla