Bir kız özelden seni seviyorum yazdı bende bana kadar düştüysen halin vahim dedim iyi mi demişim?

Hiç lafı gevelemedim bana kadar düştüysen halin vahin dedim..
Bir kız özelden seni seviyorum yazdı bende bana kadar düştüysen halin vahim dedim iyi mi demişim?
Cevapla