Nişanlımla tartıştım çok canım sıkıldı?

Nişanlım dün gece bana hakaret etti. Sen nasıl bir insansın dedi. Dünden beri içimde kalmıştı. Az önce yazdı bana hakaret etmeye hakkın yok dedim. Ben nasıl ki sana etmiyorsam seninde bana etmeye hakkın yok dedim. Tartışma istiyorsun heralde canın sıkılmış dedi. Ne bilim terslendim ona. Ne halin varsa gör. Umrumda değilsin yazdı. Bende aynen ona iade ettim. Normalde susarım alttan alırım. Ama bu sefer dayanamadım. Off bıktım onun hakaret ve yargılamalarından. Onun hayatı gece gündüz iş. Bana saatlerce yazmaz umrunda olmam. Bazen onunla nişanlandığıma öyle pişman oluyorum ki. Nasıl küs kalabilirim onunla acaba dayanamıyorum çünkü hemen yazıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
@googlehaniim madem saçma sapan anlamsız yorumlar yapıcan ne diye yazıyorsun yazdın madem ne diye saçmalayıp engelliyorsun komiksiniz ya saçma insan.
Nişanlımla tartıştım çok canım sıkıldı?
Cevapla