Sevgilim aşkım zaten evlencez nikaha kadar beklemeye ne gerek var yatmak için dedi. Seviyor mu kullanmak mı istiyor? Iliskimiz daha 2 aylık?

Değer veriyorum oda veriyor gibi ama bu beni düşündürdu.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar ben bu soruyu sorarken sonucunu bilerek sordum. Evet kabullenmek istemedim ama sonucu biliyordum. Gidin kendinize fuckbody yapın ya da gidin genelevde paranizla yatın ya da bunu isteyen biriyle yapın ama seni seviyorum diyene yapmayın. Ben bunu yapmam yatmam ama yatcak saf kötü düşünmeyen aşık birileri elbet vardır. Ki burada bekaretimi verdim sorusu çok gördük. Ne kimsenin gunahini alın ne de aşkı hormonlariniza alet edin.. iyi ya da kötü cevap verenlere teşekkür ederim.
Sevgilim aşkım zaten evlencez nikaha kadar beklemeye ne gerek var yatmak için dedi. Seviyor mu kullanmak mı istiyor? Iliskimiz daha 2 aylık?
Cevapla