Sevgilimle çarşamba günü buluşcaktık uyuya kalmış, 2 gündür arıyo açmıyorum faceden yazıyo ama yazmıyorum aşırı sinirliyim sizce napmalıyım?

Sevgilimle çarşamba günü buluşcaktık uyuya kalmış, 2 gündür arıyo açmıyorum faceden yazıyo ama yazmıyorum aşırı sinirliyim sizce napmalıyım?

Sevgilimle çarşamba günü buluşcaktık uyuya kalmış, 2 gündür arıyo açmıyorum faceden yazıyo ama yazmıyorum aşırı sinirliyim sizce napmalıyım?
Cevapla