-Sen söylemeden gittin demi
-Ben gidiyorum demeden
+Mesaj attım ya
+Çıkıyorum diye
-Hani
-Nerde
+Mesajım yollanmamış
-Gelmediyse tekrar yaz
+Mesaj geldi diye biliyorum nerden biliyim gelmediğini
-Tek tik mi mesaj ne zaman attın
+ne diyorum sana normal mesaja girip atmadım mesaj hiç gitmemiş sana anladın mı
-Aynen öyledir
-Sen illa derdin metroya bindim
-Şurdayım falan derdin bana
+İnanmazsan inanma ya
- tamam Bb
+Bb
(+) Yazan o (-) yazan ben ve ben ona o yazmasada hep yazardım ama o hiç yazmadı bende inat ettim yazmadım 1 gündür ne o yazıyo ne ben ben kendimi haklı görüyorum yani mesaja göndere basmamış öyle olsa ikinci kez girsen yine mesaj gözüküyor bu sefer gönderebiliyosun yalan söylüyor gibi geldi bana yorumlarınız neler ben yazıyım mı yoksa onu mu bekliyim bugün 5. Ayımız bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer