Sevgilimle 1 gündür konuşmuyoruz. Ben mi yazmalıyım, onun yazmasını mı beklemeliyim?

-Sen söylemeden gittin demi
-Ben gidiyorum demeden
+Mesaj attım ya
+Çıkıyorum diye
-Hani
-Nerde
+Mesajım yollanmamış
-Gelmediyse tekrar yaz
+Mesaj geldi diye biliyorum nerden biliyim gelmediğini
-Tek tik mi mesaj ne zaman attın
+ne diyorum sana normal mesaja girip atmadım mesaj hiç gitmemiş sana anladın mı
-Aynen öyledir
-Sen illa derdin metroya bindim
-Şurdayım falan derdin bana

+İnanmazsan inanma ya

- tamam Bb

+Bb

(+) Yazan o (-) yazan ben ve ben ona o yazmasada hep yazardım ama o hiç yazmadı bende inat ettim yazmadım 1 gündür ne o yazıyo ne ben ben kendimi haklı görüyorum yani mesaja göndere basmamış öyle olsa ikinci kez girsen yine mesaj gözüküyor bu sefer gönderebiliyosun yalan söylüyor gibi geldi bana yorumlarınız neler ben yazıyım mı yoksa onu mu bekliyim bugün 5. Ayımız bu arada

Sevgilimle 1 gündür konuşmuyoruz. Ben mi yazmalıyım, onun yazmasını mı beklemeliyim?
Cevapla