Seni baharmışın gibi düşüyorum...
Seni , Diyarbekir gibi..
Nelere, nelere baskın gelmez ki...
Seni düşünmenin tadı...
Seni , Diyarbekir gibi..
Nelere, nelere baskın gelmez ki...
Seni düşünmenin tadı...
Ahmet Kaya dinlettin bana gece gece
Cevap
1Cevap
Güzel şiirmiş
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar