Aşık olduğun kişiyi kaç günde unutursun? Sevenler niçin kavuşamıyor?
Sevgiden bahsetmiyorum deli, divane aşık olduğun kişiyi?
Sevgiden bahsetmiyorum deli, divane aşık olduğun kişiyi?
Kavusulsaydi ask olmazdi. Leyla kavussaydi mecnununa efsane olabilirler miydi? Boktan sebeplerden ayrilirlardi 😉
bence bir taraf daha az sevdiği için
Gunumuzde ask yok bosversenee kimseyi sevme takma emin ol daha cok mutlu olcaksin.
Galatasaray Kadıköy'de Fenerbahçe'yi yener, Ben gene unutmam ablam :)
Bazen kalbe kazinanla alına yazilan ayni olmuyor 😱
seven sevdiğine sevdiğini söylesin diyorum bende
Cevap
6Cevap
Unutamazsın2-3 yıl gecsede ufak bir anın gelir aklına gülümser gecersin
zaten acımıyor
10 gün sonra hissizleşirsin unutmazsın üzülmessin aklına fazla gelmez bir süre sonra uunutmuş gibi bir şey olursun
Gunu olurmu bunun sukadar gun diyelim. Dha cok seversn birini unutrsn yoksa zor
İçlerinde sevmeyen biri olduğu için kavuşamıyorlar
Daha yakışıklısını bulunca gözün görmez.
Unutmak icin sevmedim.
5. yılımdayım..
8 gunde
en fazla 2 ay da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar