Genellikle erkeklerin çok kadına yazdığından şikayet edilir. Ancak genelde aynı zamanda ortalama bir erkek sanıyorum en fazla 2-3 kadınla yazışıyordur.Çünkü bir erkek için her yazışma zaman ve emek isteyen bir süreçtir bana göre. Bir şekilde tamamen rastlantı eseri bile olsa bir erkek yanlışlıkla arkadaş olan iki ayrı kadına aynı anda merhaba diye mesaj gönderse bazen sapıklığa kadar varan bir ithamla karşılabilir ya da en azından tepki ile karşılaşır. Ancak bu esnada bir kadın kendisine gelen mesajlardan beğendiği ölçütünde aynı anda birdençok erkekle yazışabilir.(Kadınların bu tür durumlarda o konuştuğu kişi için arkadaşım ve arkadaş olarak konuşuyorum diyebilir. Bunlar ya bir sosyal kılıf ya da kendisi devamını gelmesine izin vermeyecek bile olsa erkeğin ilgisi ve muhabbeti hoşuna gittiği için konuştuğunun bir göstergesidir bana göre.)
Bir kadının aynı anda yazıştığı erkeklerin (tam tersi bir senaryoda) iki tanesi birbiriyle arkadaş olabilir. Bu tür bir durumda erkekler, o kadına kadınların genel olarak bu durumda erkeklere gösterdiği tepkiye benzer bir tepki gösterecek midir. Belki de asla o iki erkek eğer yakın arkadaş değillerse böyle birşeyin gerçekleştiğini bilemeyecekler. Bunun sebeplerinden birisi, erkeklerin muhtemelen kadınlar kadar dedikodu ağının gelişmemiş olması olabilir.
Bilerek iki arkadaşa merhaba mesajını atan erkeğin suçlu görünmesini anlayabiliyorum ancak bilerek iki arkadaştan gelen mesajla arkadaş olan iki erkekle ayrı ayrı muhabbet kuran kadın (arkadaşlık kılıfı altında bile olsa) suçsuz mudur.
Bir kadının aynı anda yazıştığı erkeklerin (tam tersi bir senaryoda) iki tanesi birbiriyle arkadaş olabilir. Bu tür bir durumda erkekler, o kadına kadınların genel olarak bu durumda erkeklere gösterdiği tepkiye benzer bir tepki gösterecek midir. Belki de asla o iki erkek eğer yakın arkadaş değillerse böyle birşeyin gerçekleştiğini bilemeyecekler. Bunun sebeplerinden birisi, erkeklerin muhtemelen kadınlar kadar dedikodu ağının gelişmemiş olması olabilir.
Bilerek iki arkadaşa merhaba mesajını atan erkeğin suçlu görünmesini anlayabiliyorum ancak bilerek iki arkadaştan gelen mesajla arkadaş olan iki erkekle ayrı ayrı muhabbet kuran kadın (arkadaşlık kılıfı altında bile olsa) suçsuz mudur.
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların genellikle ilk mesajı atmataki pasif tavrı, bazen kadınların beklenmedik meşruiyetler kazanmasına yol açabiliyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar