Güncelliyorum 35-45 olsun :)
Onların biz genç kızlara naif davranışlarını çok seviyorum. İncitmekten korkarak sever, bebeğiymişsin gibi sarıp sever.
Sebebi bu sanırım.
birkaç yıl önce babamla bu konuyu konuşuyorduk. babamla aramızda geçen diyalog şudur:
ben bu genç kızlar neden olgun adamlarla çıkıyor baba ya?
babam genç kızlar yaşıtlarıyla çıksa yaşıtları onları s. ker. ama olgun adamlar dört dörtlük s. ker. demişti ve çok şaşırmıştım.
Sanırım beni cezbeden yönü bu. O olgunlukta bir erkeğin tecrübeleriyle beni uçuracağını ve bana yaşım gereği prensesi gibi muamele edeceğini düşünüyorum
Sende haklısın doğru dediğin ama bendede performans yüksek ama olgun yaşa gelmedin lanet olsun =//
çok iyi severler seni. bakma burdaki abuk subuk yazılanlara.
Bende öyle düşünüyorum. Prensesiymişim gibi naif davranır bence
aynen öyle. el üstünde tutulursun.
Esim 49 yasinda saclarida beyaz ama cogu gencten cok daha yakisikli her goren kadin bakiyor bende coluk cocukla ugrasmayi istemem acikcasi
Sana bakıyorlar gibi geliyordur
Valla sen o tipinle esimin attigi tirnak olamazsin o tiple konusma :)
Sanırım 20li yaşlarındasın 25 olsaydın normal derdim
Cevap
64Cevap
38 yaşında ki erkekler daha çekici olur la saçmalama.
Bknz : Alexander Skarsgard
askarsgard.com/.../ajkleincover.jpg
Bknz : @greeneyes abim.
@greeneyes anlar zamanla değerini abi :)
25 30 yaşındaki bir kadının 40 50 yaşındaki adama aşık olmasını doğru bulmuyorum 18 25 yaş arası kızların kadınların da 35 40 yaşındaki adamlara aşık olmasını doğru bulmuyorum adamlar kızların kadınların babası yaşında oluyo nerdeyse kızla erkek arasında min. 2-3 max 7-8 yaş fark olmalı bence erkek büyük olmalı
Gülerken bembeyaz porselen dişleri falan çok hoş duruyor, hele o odaya kendilerinden önce giren göbekleri yok mu oyssss :D la bir git adamlar en ucuz mezar yerini aramaya koyulmuslar bile sen çekici diyorsun :D
eksiye düşen oyunu ben tamamladım geri haklısın :D !
yakında mezardaki adamlar çok olgun hiç konuşmuyorlar çok cool çok hoşlandım diye sorular duyarız merak etmeyin
kır saçlı takım elbiseli plaza da çalışanlar öyledir evet
Şuraya bir şıkta anketi merak edenler için ekleseydin ya
Onlarda siz gençler için aynı şeyleri düşünüyor.
( genelleme dahilinde değil ama var öyle tiplerde...)
sana göre değil onlar benim yaşlarımdakiler için ideal.. küçüksün daha sen
:):) onlar yüzünden sizi görmüyorlar :)
40 50 yaşında adam 18 lik 25lik kızlara bakarsa boynuzu yer oturur aşağı
sen kalmıssın evde
bence tam tersi çekişte sıkıntıları vardır ahahah :D
Piyasadaki ilaçlar bu durumlarda mı kullanılıyor?
sıkıntı ilaç değil senin çocukluğunda eksik kalmış koca bir şefkat :D
Haklısın.
Yanlış mantıkmı kuruyorum bilmiyorum ama:Gençler sadece şehvet veririr,40-50 yaş hem şehvet hem şefkat verir gibi geliyor
Ehh olgun oluyorlar haliyle, hayatta tatmadıkları şey kalmıyor ama, istekleri bitiyor.
Aksine daha istekli olurlar sanırdım bende
Hayır yanılıyorsun. Tecrübeli ve yaşayacağını yaşamış, tatmadığını tatmış, görmediğini görmüş bir insanın isteği o kadar fazla olmuyor malesef.
Hayalkırıklığı yaşıyorum şu an :/
Üzgünüm :/
İlaç kullanırlar :)
Ahahaha :D
biz çocuk muyuz yani allahım ya denemden nerden biliyorsunuz onu anlamadım bir denyin bakalım
Değilsinizdir tabi :) ama burada 40'lı yaşlarda bir erkek yorum yazdığında hemen ilgimi çekiyor. Herşeyi onlar bilir gibi geliyor
38 im.. acaba senin dediğin katagoriye giriyor muyum :DD
İki yıl için sizimi kuracağım :)
ilişkisinide denedinmi? ben saate 2-3 ya onlar? 12 saatte 1
Denemedim, merak ediyorum, belki ondan cazip geliyor bilmiyorum
bkre değilsen onuda benide dene farkı gör. ama ben 191 boyum ona göre
altında bmw mercedesi üstünde takım elbiseyi görüyorsunuz çekici diyorsunuz asıl çekici para güç kendini kandırma :)
Ne 40-50 ya var mı öyle saçma bişey tamam dinde var ama 5-10 sene sonra başlarsın bu bana yetmiyor tatmin olamıyorum demeye başlasın zinalar yazık ya
Onun göstereceği şefkat de yetermiş gibi geliyor
ya bırakın bu ağızları ilk başlarda olgun karışmıyor bana maddi durumu da yerinde falan dersin 10 yıl sonra işte yanıma yakışmıyor gittiğim yerlere gelemiyor bana yetişemiyor bana yetmiyor dersin bunlar gerçekler
Çok babaçlar haklısın sana kızım falan derler hani ;)
Evet haklı olabilirsin. Şuna da söylemek isterim olgun kadınlarda beni çekiyor.
25-30 arasına gel sen canım kondisyon tecrübe sertlik serilik hepsi bir arada
35-40 ta anlaşalım :)
tecrübe ve tecrübeli her daim iyidir. Acemi şöför bile arabayı korkarak kullanır. usta şöför nerede nasıl manevra yapacağını iyi bilir.
nedir arkadaş bu mature çeılgınlığı kendinize gelin
İğrenç yaaa çok saçma ne tecrübesi ne kendine güveni
Bilmem sence ben çekicimiyim
senin yaşın kaç ki?
Hem aktiviteler de yavaşlar o yaşlara doğru
Yaşım 22
O yaşlarda erkeklerin isteği azalırmı?
Genç bir kadını görünce daha çok gaza gelirler diye düşünmüştüm
Gaza gelse bile işlev faaliyet düşüşe geçer. 45 den sonra erkeklerin iniş dönemi başlar. Hücrler hareketler yavaşlar
Bilmiyordum. Ama çok örnek görüyoruz çevrede. Onlar ilaç mı kullanıyorki?
Tamamen biter demiyorum ama tenç gibi olunmaz diyorum.
çok iyileri var net :)
50 dedi ya, yuh be gizli.
50 maksimum tabi.
iş ortamında uzaktan tanıdığım insanlar var öyle.40-50 yaş arası bir erkek için yaşlı değil. Ya da benim gördüklerim öyle
hadi ya, iyiymiş, 2 yıl kaldı :)))
Ama eroksiyon bakimindan vasat :)))
Gerçekten mi?
Sanki o yaşlarda daha güçlü olurlar gibi düşünüyorum ben yanılıyormuyum?
20-30 iyi fazlası beni aşar.
aranızdaki yaş farkımı 20-30 olmasında sorun yok? Yoksa 20 30 yaşında olmasımı orayı anlayamadım :)
:D yok ben 19 yaşındayım 10 gün sonra 20olcam , 20 ve 30 yaş arası :D üstü beni aşar anlamındaydı. @Captanbeko
tamam mervoo anladım şimdi :) @MerveSahin70
İtiraf et. Erkeksin ve 45 yaşındasın :))
:)) Güzel mantık ama değilim
gizli sordum çünkü özel mesaj bombardımanına uğramak istemiyorum
45 yaşında bir erkek olsam böyle şeylerle uğtaşmazdım emin ol :)
İspat için özel mesaj göndereyim dedim experim yetmedi :))
Neyse ne ya ne düşünürsen düşün. Ne olduğumu ben biliyorum ya sonuçta. Hem sen deyince saçımdan kendime bıyık yaptım aynada, yakından uzaktan alakam yok :))
Ne alaka anlamadım ki?
40 belki bir ihtimal de 50 zor güzelim ya.
Sadece JOHNNY DEPP <3
Yaşım 35 üstü ise neden olmasın :D
Babamla valla. ayni yasit yuh
hayır yaşıtlarım dururken babam yaşıyla işim olmaz
evet kesinlikle öyleler
Ben nasılsilim
bence çekici değil :)
Sence olmasın zaten :)
sizce diye sormuşsun :)
Sizin üzerinize alacağınızı düşünemedim pardon :)
cevap verilecek kitle seçimi yapmalısın :)
peki sence çekici mi :DD
Haklısınız sitede yeniyimde :)
Bence çok çekici, sorumda açıkça belirttiğim üzere:)
bende neden sevgilim yok diyordum, meğer henüz ben yeteri kadar büyümemişim :)
:)))
Gayet iyisin
Teşekkür ederim :)
ama bu devirde iyi olmanın bir faydası yok galiba :))
Ergen muhabbeti cidden sıkıyor. Ilk babandan başlamalısın. Hem çok yakınında, ayartman kolay olur.
Ergen değilim yetetince büyüdüm.
Ayrıca yazdığınız çok çirkin ve çok ayıp.
Ben terbiyesiz birşey yazmadım. Bir konuda beğenimi belirttim. Karşınızda bir bayan olduğunu unutmayın lütfen yazarken.
işte sizin gibiler yüzünden 40lı yaşındaki adamları daha kibar ve ölçülü buluyorum. İncitmekten korkuyor onlar
Babandan başlayabilirsin 40 lı yaşlaradaki adamlara.. Ayartmak daha kolay olur. Ayrıca daha ne dediğinin bile farkında değilsin. Buruşmuş penislerden hoşlanıyorsundur belki, sen de haklısın ama o adamların senin yaşında hattaa senden küçük kızları olduğunu ve evli olduklarını da detaya yazmalısın yawru kuş. Yaş ilerleyince ergenlik geçecek diye bir kaide yok. Bunu da araştırabilirsin.
Yorumunuz çok terbiyesiz.
Evli bir adamla yakından uzaktan ilgim olmadı olmaz.
O yaş grubunda olup bekar çok erkek var.
Herşey seks değil. Bana şefkat göstermesi, pamukları sarıp sevmeside yeterli benim için
Komedi gibisin ya yemin ediyorum :) Bu kadar ince bir tavır takınman seni aslından uzaklaştırmıyor. Sanalda herkes istediği insan oluyor anladıkta sen de çok abartmışsın işi..
Kimliğim gözükmüyor. Farklı görünmek için neden çabalayayımki. Neysem oyum
https://www.youtube.com/watch?v=PbiS5hC5oWo
Şuna benziyor tavırların. Hepsini izle.
Kişi karşıdakini kendi gibi bilirmiş ne diyim
Yahu adım sanım gözükmüyor, hakkımda kim ne düşünür gibi bir kaygım niye olsunki? Neysem oyum
Ayrıca ulan acaba ben seni beğendim mi de kalkıp beni 40 yaşındaki adamla kıyaslıyosun, ki kıyaslanamaz bile.. Sen kimsin, nesin önce onu anlat..
Ya pardonda asıl siz kimsinizki ben sizi muhattap alıp kıyaslayacağım. Ben sizi tanımam etmem. Sorumun altına siz kendiniz kaşınıp yorum yazdınız. Bu kadar gocunduğunuza göre bir yararınız var elbet
''işte sizin gibiler yüzünden 40lı yaşındaki adamları daha kibar ve ölçülü buluyorum. İncitmekten korkuyor onlar''
Bu alıntımı bir yerden hatırlarsın.
Siz soruma terbiyesiz bir yorum yaptınız ve öyle başladı herşey. Ben sizi tanımamki muhattap alayım. Sayfama gelip kaşınan sizsiniz. Neyse uğraşmak istemiyorum :) rastgele.
Yahu niye terbiyesiz olsun senin söylediğini söylüyorm işte.. Babandan başla, tekrarlıyorum.
Babam hayatta değil.
"Babanla başla" kadar terbiyesiz, ahlaksız, seviyesiz bir yorum daha görmedim. Defolun sayfamdan
Anlaşıldı sen baba sevgisiyle, penis sevgisini karıştırmışsın. Bunu çok ciddi söylüyorum. Bir uzmana görünmelisin.
değil benim babam 42 yaşında ayıp yahu
Aynı bokun laciverti.
@greeneyes bir senin yaş aralığı çıkmadı ya :):)
bunlar hep braddbit yüzünden olan şeyler
Iyy hiç sevmem sarışın :)
Esmer, uzun boylu, fit, kır saçlı,40lı yaşlarda :)
O ne demek?
Güncellememi oku :)
Çekici mi , bildiğin yaşlı onlar gizlicim
Öyle mi diyorsun?
Erkeğin istek ve performansı biter mi 40-50 arası?
Tamam bekliyorum :))
Babam yaşındalar ne çekiciliği yahu^^
Onlar içinde taze et daha çekici zaten
hayır çekici flan değil
30 yasındayım bende cekıcıyım
Eğer istersen sana olgun paralı ve kibar birini yapabilirim
Ne sandın sen beni
Eğer yapicagim kişiyi görsen bana diva edersin
Erkekler ilgi alanıma girmiyor ;)
Onlar seni kesmez ama
yasımı buyuttureyım
ne çektin abi ya:)
2 sene kalmış zahmet etmeyin :)
göbekli değilse olur
Değil tabiki.
Uzun boylu, esmer, fit, hafif kır saçlı, karizmatik
Bence sen aşık olmuşssun ona , sana 40 50 yaşındaki erkeklerin genel toplamını buraya resim olarak döksem ağlarsın :)
Evet haklısın. Kafamda var biri ama uzaktan uzağa. Beni çok küçük bulup reddeder diye açılamıyorum
@captanbeko
oha ya babam yaşında. hiçte çekici değil
Natureci kadında varmış demek ki :D
Yuhh aştınız kendinizi siz
:) dede onlar dede ayıp
Beni tanımlamışsınız :)
:))))) senmisin o?
Bak şimdi kötü reklam yaptın :) Hoş reklamın iyisi kötüsü olmaz galiba :=)
50-60 arası daha çekici
Hayır o kadar istemem
En fazla 48-50
yaşıtlarım dururken babam yaşıyla işim olmaz
Umrumda değil bana karıdan kızdan bahset..
yaşını merak ettım
22 yaşındayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar