Karımla konuştuk tartıştık ve karar verdik hamile olduğunda taşıyıcı olarak ben taşıyacağım karnında.
Las vegas'taki doktor akrabamızla konuştuk böyle birşeyin mümkün olduğunu hatta yapıldığını belirti.
Karım hamile olmak ve kilo almayı hiç mi hiç istemiyor. Bende o üzülmesin diye taşıyıcı olarak ben olucam. İlk olarak hamile o olacakmış sonrasında bebeği bana nakledeceklermiş. Pahalı bir mevzu ama karım psikolojik olarak buna yatkın değilmiş. Testini yaptırdık doktorlarda hamilelik için elverişli bulmadı :( Mecburen bebeğimi zolmaz için ben hamile kalıcam
Siz ne düşünüyorsunuz bu duruma daha önce yaptıranlar varmı?
Karar verdim taşıyıcı baba ben olucam yani karnı şişen ben olucam?
Karin kari degil sende adam degilsin demek istiyo bir yanim bir yanimda diyoki ohaa ne adamlar var helal olsun. bir yanimda diyoki sen evlimisin lan? :/ kafaamda bir dunya soru
Çocuk yapmak istiyosunuz da çocuğun psikolojisi ne kadar düşünüyosunuz orası size kalmış. Çocuğun annesinin ismiyle dalga geçiyolar diye çocuk intihara kalkışıyo.. Diceksiniz Türkiye de böyle şeyler iyi görülmüyo.. Türkiye yok şöyle geri yok böyle geri diye diye ülkenin karakteri bozuldu. @soran
:D :D boyle geliseceksek geri kalmayı tercih ederim. Rabbim mi iyi biliyor siz mi? Eğer erkeklerde taşıyacak olsaydı Rabbim Rahimi sadece anne karnına koymazdı. Kıyamet alametlerinde bu gibi seyler yazıyo sizde onlardan birisiniz... Bu ülkeye fazlasnz.
En İyi Cevaplar