Karar verdim taşıyıcı baba ben olucam yani karnı şişen ben olucam?

Karımla konuştuk tartıştık ve karar verdik hamile olduğunda taşıyıcı olarak ben taşıyacağım karnında.

Las vegas'taki doktor akrabamızla konuştuk böyle birşeyin mümkün olduğunu hatta yapıldığını belirti.

Karım hamile olmak ve kilo almayı hiç mi hiç istemiyor. Bende o üzülmesin diye taşıyıcı olarak ben olucam. İlk olarak hamile o olacakmış sonrasında bebeği bana nakledeceklermiş. Pahalı bir mevzu ama karım psikolojik olarak buna yatkın değilmiş. Testini yaptırdık doktorlarda hamilelik için elverişli bulmadı :( Mecburen bebeğimi zolmaz için ben hamile kalıcam

Siz ne düşünüyorsunuz bu duruma daha önce yaptıranlar varmı?

Karar verdim taşıyıcı baba ben olucam yani karnı şişen ben olucam ?


Karar verdim taşıyıcı baba ben olucam yani karnı şişen ben olucam?
Cevapla