Neden sevgilinizin olmasını istiyorsunuz? Ve sevgilisi olanlar neden sevgiliniz var? Lütfen onu seviyorum demeyin. Neyin arayışıdır bu?

Eğer birlikte olduğunuz insanları sevseniz ayrıldıktan sonra arkalarından hakaretler edemezdiniz. Kumar gibi değil midir biriyle sevgili olmak? Sonunun ne olacağını bilmeden kalbinizi yoruyorsunuz. Eğer ayrılırsanız da o geçirdiğiniz zamanlar boşa geçmiş olmuyor mu? Ya da benimle aynı fikirde olmayıp sürekli sevgili değiştirmenin bir faydasını gören oldu mu?

Aşığım diyenler, aşığım diyorsunuz ama aşk daha tutkulu daha yakıcı bir duygu değil midir? Bir insana gerçekten aşık olduğunuzda o insan sizinle olsun olmasın mutlu olmasını istemez misiniz? Tuhaf geliyor birlikteyken aşığım çok seviyorum deyip ayrıldıktan sonra canı cehenneme demeniz.

Koşulsuz seven bulunur mu acaba? Mecnun'un Leyla'sını sevdiği gibi mesela...

Neden sevgilinizin olmasını istiyorsunuz? Ve sevgilisi olanlar neden sevgiliniz var? Lütfen onu seviyorum demeyin. Neyin arayışıdır bu?


Neden sevgilinizin olmasını istiyorsunuz? Ve sevgilisi olanlar neden sevgiliniz var? Lütfen onu seviyorum demeyin. Neyin arayışıdır bu?
Cevapla