Polis haftası imiş bu hafta... Türk Polis Teşkilatı'nın 170. kuruluş yıl dönümü imiş... Kutlu olsun!
Bu hafta dolayısıyla aklıma gelen soru şu oldu:
Sevgiliniz ya da eşiniz bir kadın polis olsaydı ne hissederdiniz? Sabahın 4'ünde bir olay için göreve gitmesi gerekiyor diyelim. Meraktan, endişeden yerinde duramamak var. Sürekli kaygılanmak...
Yoksa bardağın dolu tarafına bakıp, polis olması sizi güvende mi hissettirirdi?
Nasıl olurdu bir polisle hayatı paylaşmak?
Bu arada içimizde, sevdiceği kadın polis olanlar da hislerini doğrudan yazabilir:) Ya da polis bayanlar, sevdiceklerinin olaylar karşısındaki tutumundan biraz bahsedebilir mi?
Bu hafta dolayısıyla aklıma gelen soru şu oldu:
Sevgiliniz ya da eşiniz bir kadın polis olsaydı ne hissederdiniz? Sabahın 4'ünde bir olay için göreve gitmesi gerekiyor diyelim. Meraktan, endişeden yerinde duramamak var. Sürekli kaygılanmak...
Yoksa bardağın dolu tarafına bakıp, polis olması sizi güvende mi hissettirirdi?
Nasıl olurdu bir polisle hayatı paylaşmak?
Bu arada içimizde, sevdiceği kadın polis olanlar da hislerini doğrudan yazabilir:) Ya da polis bayanlar, sevdiceklerinin olaylar karşısındaki tutumundan biraz bahsedebilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar