Polis haftası... Sevdiğiniz kadın polis olsaydı ne hissederdiniz?

Polis haftası imiş bu hafta... Türk Polis Teşkilatı'nın 170. kuruluş yıl dönümü imiş... Kutlu olsun!

Bu hafta dolayısıyla aklıma gelen soru şu oldu:
Sevgiliniz ya da eşiniz bir kadın polis olsaydı ne hissederdiniz? Sabahın 4'ünde bir olay için göreve gitmesi gerekiyor diyelim. Meraktan, endişeden yerinde duramamak var. Sürekli kaygılanmak...

Yoksa bardağın dolu tarafına bakıp, polis olması sizi güvende mi hissettirirdi?
Nasıl olurdu bir polisle hayatı paylaşmak?

Bu arada içimizde, sevdiceği kadın polis olanlar da hislerini doğrudan yazabilir:) Ya da polis bayanlar, sevdiceklerinin olaylar karşısındaki tutumundan biraz bahsedebilir mi?
Polis haftası... Sevdiğiniz kadın polis olsaydı ne hissederdiniz?
Cevapla