Çok sevip çok ilgi göstermek mi yoksa az sevip az ilgi mi göstermek mi sevgiliye? EİG?

Çok sevdim şımardı gitti şimdi ilgi göstermedim gene gitti ben hiç anlamıyorum gerçekten :)
Çok sevip çok ilgi göstermek mi yoksa az sevip az ilgi mi göstermek mi sevgiliye? EİG¿?



Çok sevip çok ilgi göstermek mi yoksa az sevip az ilgi mi göstermek mi sevgiliye? EİG?



Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Çok sevip çok ilgi göstermek mi yoksa az sevip az ilgi mi göstermek mi sevgiliye? EİG?
Cevapla