bu kadar.
Kızlar, sizden son bir şans isteyen sevgilinize o son şansı veriyor musunuz?
bu kadar.
mirsat-kerim sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Evet çok sevmiştim ve şans verdim. Ama pişmanım değiştim ve bitti. Insanlar değişmiyor. Şansa gerek yok. Güven tek seferliktir. Herkese önerim kız ya da erkek fark etmez insanlari affetmeyin ne olursa olsun. Birincide yaralayan ikincide öldürür. Tekrar yapar.
eski adamın yaptıkları gelecek yeni adama her zaman bela olur desene.
Bn gercekten seviyosam ve ayrilik nei bdenimiz bir kiz degilse tabikide son sansi veririm aslinda seviosam ben bile yeniden denemek istedigimi soylerim
o zaman benden sana tavsiye aşkından yataklara düşsen de karşındaki adam adama fazla benzemiyorsa git kendini hayır işlerine ver daha.
kız erkek ayrımı yapmış olmayayım ama bazı insanlar iflah olmaz.
Yok canım ben sevdime cokkk guveniyorum o adam gibi adam
bir kere sırtını yere getirene bir kez daha güvenirsen, dötü kaptırırsın bu sefer :D
abartmayalım lütfen:)
İstemezsem vermem..
Son sanş vardır benim için ama istemediğim sürece katiyen kimse ikna edemez
belki bir gün biri ikna eder kim bilir
birinin son şans istediği nokta, bütün şanslarını tükettiği noktadır zaten. o saatten sonra olmaz
şiddetle katılıyorum
Ne kadar şans verirsen ver, aynı sonuca çıkacaksın, aynı şeyler olacak. Gereksiz
Valla vermemek daha iyi sonu gene ayni ilkinde sutlayacan gereksz zaman kaybi bence
biraz ağır oldu sanki
yaşam tarzı sonuçta yapacak bişeyim yok o zaman:)
İnsanlar değişmiyor 7 sinde neyse 70 inde de o 2. şans diye kendimizi kandırmayalım.
Son şansı verdim alamıyorum şu an. Pişmanım.
pişman olan bir süre sonra karşıdaki olacaktır sence de öyle değil mi
Bence 2. Şans aptallıktır
tartışılır
varda yokk :) gibi bişeyy
kızlardan yeni bir paradox daha:)
O sansi verip geri aliyorum
en acımasız yorum seçeneği olsaydı senin yorumunu seçerdim
İstemsiz olarak veriyorum
ilginç anlamadım
verirdimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar