Nişanlımdan babası yüzünden ayrıldım. Tekrar Ararmı Sizce? Lütfen Bir Bakın?

3 gün önce nişanlımdan ayrıldırm. Aldıklarımızı felan yolladılar dün. Bugün bizim işe aracı olan tanıdıklarımızı aradık durumu anlattık. dedik böyle böyle. tanıdık kızda bizim eski nişanlıyla konuşmuş tabi oda olayı duymuş zaten. bugün kızı arayıp ağzını yoklamış kız ben bitirdim babamın sucu yok bu saatten sonra zor olur demiş.bize aracı olan bayanda bir güzel fırçalamış beni arada kötü ettin demiş. kına için yüzükmü atılır felan demiş. sonra aracı olan bayan bana döndü oğlm sakın arama dedi arayıpta götünü kaldırma dedi. bunlar bulduda bunuyo dedi. dün bohçayı getirmeden önce güyya bizim gelmemizi beklemişler anası gelmeyin dedi ne demeye çıkıp gitceksek biz. bugün aksam az once bizim büyükler bir araya geldi bana oğlum sakın arama mesaj felan hiç bir sekilde iletişm yapma dediler o kızın babasından ne desen çıkar cahil insan sonucta yabancı biri ne yapcağı belli olmaz dediler mesaj atarsın kalkar kızıma sarkıntılık yapıyo diyerek gider dava acar basına bela olur babası dediler. onlardan bir ışık gelmediği sürece kesinlikle arama dediler. Sizce ararmı herkesin dediği gibi beklemelimiyim..?
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu başka yorum yapannnn lütfennnn
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu BASKA YORUM YAPANNN
Nişanlımdan babası yüzünden ayrıldım. Tekrar Ararmı Sizce? Lütfen Bir Bakın?
Cevapla