3 gün önce nişanlımdan ayrıldırm. Aldıklarımızı felan yolladılar dün. Bugün bizim işe aracı olan tanıdıklarımızı aradık durumu anlattık. dedik böyle böyle. tanıdık kızda bizim eski nişanlıyla konuşmuş tabi oda olayı duymuş zaten. bugün kızı arayıp ağzını yoklamış kız ben bitirdim babamın sucu yok bu saatten sonra zor olur demiş.bize aracı olan bayanda bir güzel fırçalamış beni arada kötü ettin demiş. kına için yüzükmü atılır felan demiş. sonra aracı olan bayan bana döndü oğlm sakın arama dedi arayıpta götünü kaldırma dedi. bunlar bulduda bunuyo dedi. dün bohçayı getirmeden önce güyya bizim gelmemizi beklemişler anası gelmeyin dedi ne demeye çıkıp gitceksek biz. bugün aksam az once bizim büyükler bir araya geldi bana oğlum sakın arama mesaj felan hiç bir sekilde iletişm yapma dediler o kızın babasından ne desen çıkar cahil insan sonucta yabancı biri ne yapcağı belli olmaz dediler mesaj atarsın kalkar kızıma sarkıntılık yapıyo diyerek gider dava acar basına bela olur babası dediler. onlardan bir ışık gelmediği sürece kesinlikle arama dediler. Sizce ararmı herkesin dediği gibi beklemelimiyim..?
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu başka yorum yapannnn lütfennnn
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu BASKA YORUM YAPANNN
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar