Seni kaybetmeyi göze alamam diyen bir arkadaş sizce onun hissettigi sadece arkadaslik midir?

Samimi fakat davranislarini yanlis anladigim bir erkek arkadasim var ve bir gun ona bizi herkesin yanlis anladigini bu sekilde seninle yakin olmak istemedigimi soyledim oda birak anlasinlar ben takmiyorum sende takma dedi.Aradan gunler gecti ve tekrar ayni seyi soyledim bu seferde demekki bizi yakistiriyolar dedi bende bilemem oyle bisey duymadim dedim.Sonra bir kac kelime daha ettik ve napalim sevgili mi olalim yoksa konusmayalim mi dedi.Bende konusmamayi goze aliyosan sen zaten bana deger vermemissin dedim.Benin dusuncemi ogrenmek istemis.Bama seni kaybedemem dedi konusma desen bile konusurm dedi.Sizce ne demek istedi..
Seni kaybetmeyi göze alamam diyen bir arkadaş sizce onun hissettigi sadece arkadaslik midir?
Cevapla