Sevgiline bakınca neyi görüyorsun, o an ne hissediyorsun ve hangi duygulara bürünüyorsun?
>>Ben birtanemi, bebişcimi O_o görüyorumm(:
>>Ben birtanemi, bebişcimi O_o görüyorumm(:
Onu gördügüm zama, kalbim atiyor. Maalesef ayni sehirlerde degiliz ve hergün görüsemiyoruz. Ama hala ilk günki gibi kalbim atiyor onu gördügüm zaman. Erkek arkadasim koruyucudur, ona sarildigim zaman güvende hissediyorum kendimi, ayni babama sarildigim gibi, hani kimse kilima zarar veremezmis gibi. Ona baktigim zaman sanki onu taniyana kadar bos yasamisim gibi geliyor. Aslinda ben hep onun gibi birini istemisim diyorum kendi kendime, ne istedigimi bilirdim ama bu pek erkek arkadasima uymuyor. tüm gün 5 dakika gibi geliyor bana. Iyiki hayatima girmis :)
gizlisin bak bu olmadı:)
Huzurun tek adresi gözleri
Suretine baktimmiydi mutluluktan kalbim kafesinden firlayacak gibi oluyor.
Çok özledim. Gizli yaram
:)) off neler okuyorum
hiç bir şey görmüyorum tam bir boşluk var sadece ama belkide sevgilim hiç olmadığı için öyle geliyordur
şu sıralar genelde onunla nete girer, müzik açarım. bilmiyorum iyi geliyor.
fine:)
Cevap
10Cevap
Sevgilime mi? O da kim? Benim sevgilim mi varmış :'((88
Bazen bir ökūz bazende tatli bir ayicik goruyorum:D
Sevgilim yok ama olsa,
Sakal, biyik, Kaş, göz falan görürüm yani
gözü kapalı okuyorum:)
böyle sanki evde çocuklarımızı uyutup kaçamak yapmışız gibi hissediyorum :D
:))
Bu zamana kadar sadece gördüğümü sanmışım, geç oldu bunu farketmem.
Yaşayan bilir o yüzden birşey diyemicem :D
Hayallerimi..
İnşşş
bir bokk görmüyorum.
:))
Sevgilim yok ki ühüüüü
Bes parmagi var resmen vucudumun bir parcasi
Yaradandan bir hediyeymiş gibi görüyorum
Kime bakınca? :/
tamam boşverin sormadım
Elimi görüyorum.
Yalnız değilmişim :D
o* görüyorum. Kalkiyor hemen
* git benim sorumdan
it oğlu it!!
yazık senin gibilerine
ya bir defol git o senin kanında..
Allah'a şükür öyle bir kusurum yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar