3 yıllık sevgilimden ayrıldım ne yapmalıyım? Cok kötüyüm?

3 yıllık iliskimizi 3 gün önce bitirdi. Kız arkadaşımı cok boguyordum falan istemiyorum dedi. Sevmiyorum artık seni dedi. Uzaktan bir ilişki yaşıyorduk. Önümüzdeki ay yanıma gelecekti. Sabırsızlıkla bekliyordum. Ben sabırsız biriyim. Bazen cok yukleniyorum her dk yazmasını istiyorum. Mesela isim var btnce yazicam diyordu bitince yazmiyordu uyuyordu falan. Ama kesinlikle yanlış düşünmedim. Ben diyordum sen boyle yaptıkça bende öyle yapıyorum. Ben onu cok seviyorum aklımdan bir dk çıkartamıyorum. Yazıyorum whatsapptan engellerdi diyorum okumazdi mesajlarmi ses kayıtlarımi. Sordum sen nasıl bu kadar rahat unutabiliyorsun nasıl bu kdr rahatsn ve hicmi üzülmedin tamam diyor. Başka birileriyle konuş diyo kafani dagit dedi. Ben yapamam. Başkasıyla konusursam ona ihanet etmiş gibi dusunuyorum. Bunları yazarken bile ağlıyorum. Ben onu cok seviyorum.Bu sabah aradm yarim saat önce falan sert çıkıştı. Konuştuk anlattm çocuk gibi ağlama dedi. Ben en değer verdiğim kişiyi kaybettim nasl aglamayayim. Sen bana söz verdin dedim birakmicam dedin ve braktn. Kabullendi ama. Tekrar al beni dedim falan cabaladim yine bos. Yine aynisn diyo sabrszm üzerine gidiyorum sürekli yazıyorum. Kendime engel olamiyorum. Eve kapattm kendmi. Cok değer verdim cok sevdim. Cok güvendim. Neden boyle oldu. Ben daha kimsye guvenemem. O benim ilkimdi. Benimle yaşadıklarni bir başkasıyla yaşayacak bu beni o kdr rahatsız ediyorki anlatamam. Nasıl kalkicam bunun altından Allah rızası için yardim edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Whatsapptan numarami silmemis. Profilden gizlilik ayarlarından rehberinde ekli olmayan kişiler profil resmini durumunu göremiyor. Başka arkadaşımın telefonu kaydettim baktm gozukmuyor. Bende gözüküyor. Buda numarami silmemis hala. Bu bir umut değil bence. Ama bilmiyorum
3 yıllık sevgilimden ayrıldım ne yapmalıyım? Cok kötüyüm?
Cevapla