Morali bozuk ama konusmayan erkeğe nasil davranmali?

6-7 aydir hayatimda olan biri var.. İlk önce sevgiliydik ve iliskimizin gizli olmasini istedigi icin bende buna anlam veremedigim için ayrildik. O esnada öğrendim ki boşanma davasi varmks ve bu tuzden giLi olmasini istiyormus Fakat o, benim yaptigim onca sacmalamaya rağmen hayatimdan gitmedi. Hakaret ettim, telefonlarini acmadim, onun gidebilecegi hic bir yere gitmedim ama o bir sekilde benimle iletisimde oldu. Sonunda arkadas olalim dedik ama asla normal arkadaslik iliskisi degil, her turlu kiskanclik var. Eski sevgiliden ki özellikle seviyorsaniz ne kadar olursa arkadas o kadar olabildik. Neyse sorum su. Mart ayinin son haftasi bosanma davasi vardi. Birazda sorunlu bir bosanma maddi acidan. Ve kendisinden 5 gundur habe alamiyorum. Beni hergun arayan adam, bir turlu konusmuyor, ariyorum aciyo ama sesi cok kotu geliyo 'cok yogunum çalisiyorum' diyip kapatiyo. Ya da 'sinemadayim' diyip bir daha aramiyo. En sonunda biraz üstelememle canim sıkkın kimseyle konismak istemiyorum, tamamen isle alakali dedi. Ama yine ses yok. Aslinda istiyorum ki derdini paylassin beraber üzülelim üzüleceksek.. Ama yok.. Ne yapmaliyim sizce, sessizce beklesem de zor gununde ilgilenmemis gibi olur muyum?
Morali bozuk ama konusmayan erkeğe nasil davranmali?
Cevapla