3 yıldır ayrıyız, çok seviyorum, çok özlüyorum, geçmiyor bu özlem ne yapıcam ben?

Sevdiğim çocukla lisede tanışmıştık çok güzel 1 yıl geçirdik. Birbirimiz için büyük fedakarlıklar yaptık. Ailesi beni istemedi ama o yine de onlara bir süre karşı geldi. Bende o da çok zorlandık. En sonunda büyük kavgalarla, ailesinin baskısıyla ayrılmak zorunda kaldık. Ben aşkta gurur olmaz dedim üstüne gittim bırakmasın bizi, ilişkimizi dayanalım dedim. Ama o pes etti. Beni çok sevdiğine de emindim oysa ki. İnkar etmiyordu sevgisini. Ama bana çok kötü günler yaşattı ayrıldıktan sonra. Zor zamanlar geçirdim. O da sonunda pişman oldu beni üzdüğüne. şu an ikimizde üniversiteye gidiyoruz. Yılda 2 kez halimizi hatrımızı da soruyoruz. Onu hala seviyorum unutamıyorum. Onunda sevdiğini düşünüyorum. Ama birlikte olmamız imkansız. Aile durumları, hayatlar, inançlar her şey ama her şey farklı. Beni olduğum gibi kabul etmiyor. Onunla da yapamam ama onsuz da yapamıyorum. YOK MUDUR BUNUN Bİ ÇARESİ EY GÜZEL ARKADAŞLARIM?
3 yıldır ayrıyız, çok seviyorum, çok özlüyorum, geçmiyor bu özlem ne yapıcam ben?
Cevapla