23 yaşındayım ve 42 yaşında birini seviyorum şu an ayrıyız ama özlüyorum?

Maddiyat yok aramizda hicbir zaman olmadi. Kendi yasıtlarımla konussam da n hoşlanamıyorum his oluşmuyor o kadar cahil gibi konuşuyorlar ki paylaşacak, katacak hicbir şeyleri yok gibi. Benim durumum bir hastalık mı?

23 yaşındayım ve 42 yaşında birini seviyorum şu an ayrıyız ama özlüyorum?
Cevapla