AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Evlenirdim sonrada sevdirirdim
Bu kadar eminsin yâni
Tabiki
Nasıl?
Ben zaten çocuk gbiyim minyonum beni sevdiyse yavrumu da sever büyük ihtimalle ;) komşunun çocuklarını falan getiririm eve kimse çocuğa dayanamaz tatlı şeyler
Diyelim ne yaparsan yap sevdiremedin?
O zaman ne olur?
Bilemedim şimdi ya. s. s cevaplaması güç bir soru
Boşanır mısın sırf bu yüzden?
Hyr tabiki de boşanmam
Senin gibi düşünen bir kız ile evlensem o da yeter
Hayırlısı
isterdim ben de cocuk istemiyorum zaten
Gel bir alnından öpeyim :*
Sorun olmazdı..
Bende pek çocuk sevmem zira.
Senin gibi bir kıza ihtiyacım var
Bulursunuz umarım asdf
Umarım
benden cocuk istemeyen kocayı napayım :/
Ya istemek zorunda mı?
Cocuk yapmadan sevilmiyor mu?
evlenmeye gerek yok o zaman
Evlenmendeki amaç sırf çocuk doğurmak mı?
aile gibi olmaz eksik olur
Lanet olsun
Ben anne olmak isterim bu saatten sonra.
Daha önce doğurmadın mı hiç?
Hayır
Evlenmem. Çocuksuz evlilik mi olur.
Neden olmasın?
Pekâlâ olur
Bir engel yok. Asıl neden olmasın. Sorumluluk korkusuysa hiç evlenme o zaman. Rahat etmek içinse sevgili kal. Evlilik müessesesinde ne işin var.
Evlilikleri en çok çocuk yıpratıyor bence
Aksine güçlendiriyor bence. Çocukları için evliliklerini tekrar tekrar gözden geçiren bir suru insan var. Bu bir örnektir mesela.
Ona bakarsan eşlerini aldatan insanların birçoğunun cocuklari var?
Abim ve yengem ilk 7 yıl çocuksuz yaşadılar sonra cocuklari oldu cocuk 2 yaşındayken boşandılar
Abimle yengem arasında aldatma yoktu bu arada
Aldatma ile çocuğu bağdaştırman ya da ayrılık sebebi olarak çocuğu görmen enteresan. Çocuk ilişkiyi illa kurtaramaz ama bitirmez de.
Evlenmem çocuk en sevdiğim o başkasını bulsun :D
Lanet olsun
Kime be :D
Sizin şu inadınıza
Sen inat etme o halde.
İnat etmiyorum ben
Olabilir ben de çocuk istemiyorum çünkü
Moralim düzelmeye başladı biraz :D
Ne güzel :)
Evledikten sonra ikna ederim ben onu
İllâ istiyorsun yâni
Evet çünkü ben de çocuk istemiyorum
Umarım karşıma senin gibi bir kız çıkar
Bir tane olması lazım en azından
Niye istemiyormus bu önemli
Sanmıyorum , kesinlikle çocuk istiyorum
Kaç çocuk istediğinden tut da cinsiyetleri isimleri kaç yaş arayla doğacaklarına kadar her şeyi belirlemişsindir o zaman sen :D
Evet 😂
Evlenmem o çocuk illa doğacak arkadaş
Bilmiyorum ama kaderimde vrsa bir yolunu buluruz
anneliği mutlaka tatmak istiyorum.
Ctrl-C + Ctrl-V
Evlenmezdmm anne olmak isterm elbet
İsterdim heralde cocuk dusunmuyorum ben de
Senin gibi düşünenler maalesef azınlıkta :/
Kronik hastalik ve getirilerinden ötürü istemem. Herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil.
Bir erkek çocuk istemyorsa mutlaka çocukluğundan dolayi ya da bu gibi sebeplerden istemiyor. Aynı şey kadın için de geçerli. Çocuk istemeyen kişilerden uzak durun.
Yok artık
Ne oldu
Çocuk istemiyorum diye ruh hastası filan mıyım yâni?
Düzgün konuş
Terbiyesizlik ediyorsun şu an sen farkında mısın?
Neye dayanarak söylüyorsun bunu?
Kanıtlasana hadi !
Tamam da niye bu kadar zoruna gitti
Dalga mı geçiyorsun l*n sen benimle?
Nasıl zoruma gitmesin
Sırf çocuk istemiyorum diye bana ruh hastası dedin ya
Evet öylesn yapacak birsey yok.
Neye dayanarak söylüyorsun bunu kanıtlarla verilerle gel
Bana kanıt veya veriler ile gel demen saçma. Böyle bir bayan da bulabilirsn mutluluklar sana. Ama öyle bayanın da kesin sorunu olabilir.
Ya hangi bilim adamı herhangi bir makalesinde böyle bir tez öne sürmüş Allah aşkına?
Öyle olması gerekmiyor. Gelişim psikolojisi biraz oku. Sen mesela neden çocuk sahibi olmak istemiyosn ilk nedeni ne senin söyle.
Bir sürü mantıklı açıklamam var
Biri ülkenin durumu ve bundan sonraki yıllarla ilgili gidişatı
Bunlar elle tutulabilir sebepler değil.
Gayet de mantıklı sebepler
Üstelik genetik bir Hastalığım var ve çocuklarımda da görülme ihtimali var
Bak bu mantıklı sebep olabilir gibi yani direk saldırmaya gerek yok
Sen bana saldırdın asıl
Beni ruh hastası ilân ettin
Bilip bilmeden konuşmazsın umarım bundan sonra
Konuşurum ben genel söyledm sende benim için sebepler var bunlar deseydin eyvallah. Biraz gec söyledin kabul et.
Bir de üste çıkıyorsun ya bravo !
Teşekkür ederim
Başka sorularıma görüş bildirmeni istemiyorum ve bu yuzden seni engelliyorum
Evlenmezdim. Bebeksiz olmaz
Gayet de olur
Bu bir zorunluluk değil ki
Canım bu benim fikrim
Benim için zorunluluk değil ama önemli yani
Evlat edinelim dese?
Kendi çocuğumu doğurmak isterim. O duygu, o bağ çok özel
Sadece bebeğimiz olmuyorsa onu düşünebiliriz
Asla
Nickname'inin anlamı ne?
Anlami yok :)
Romiyo nickli bir üye vardı
Aynı zamanda juliettt diye de
Düşündüğüm şey mi? :D :D
Hayir alakasi yok. cakmalarimdan kacınınız :Dd
Yalnız bu saydığım 2 üye de senden çok önceden beri varlar
Sen çakma olmayasın? :D :P :P
Neyse ne allahalla soruna cevap verdim pisman etme :)
Tamam saldırıya geçme
Amacım pişman etmek değildi kesinlikle :)
Hayır
Neden?
Çocuk yapıp anne olmayı çok istiyorum. Bir ömür çoluk çocuk olmadan sırf kocayla nasıl geçer ki
Çocuk yapmayacaksak niye evleniyoz be
çocuk şart mı illa
En az 10 çocuk..
Memleket neresi?
Baskent
Türkiyenin baskenti mi?
:D :D :D
Ütopyanin başkenti :D
Belli :D
bende ıstemedığım ıçın sıkıntı yaratmaz
Harika :)
Sen niye istemiyorumsun merak ettim :D
Sen neden istemiyorsan ondan :D :D
Benim nedenim ne ki :D
Nedensiz mi istemiyorsun yâni? :D
Hayır sadece gerçekten kötü bir ailem vardı annem kabus gibi bir kadın sürekli benle dalga geçerdi onun yüzünden kendimi değersiz görmeye başladım ve takıntılı insanın teki oldum çıktım bunu kimseye yaşatmaya hakkım yok ona muhteşem bir hayat vermedigim sürece bencillik yapıp sırf yaslaninca bana bakacak bir çocuk doğurmak istemiyorum evet senin nedenin ne :)
Aynısı :D :D
eğer öyleyse yapma zaten kafa normal olmuyo :D
Evlenirdim çocuktan pek haz etmiyorum zaten
Nedense azınlıkta kalıyor senin gibi düşünenler maalesef
Kadınlar annelik duygusunu çok önemserler geneli böyle yani o yüzdendir.. Ama ben cocuk olsa bile 1 tane isterdim en fazla heralde
Hayır ben doğurcam.
Evlat edinmeye bile hayır yâni :D
Doğurma özelliğim var ama boşa mı gitsin :D
Kocan hamile bırakmak istemezse?
zaten bnde istemiorm. ağır sorumluluk
Kesinlikle
Hamile kalır aldirmazdim sonra bebeğimi
Kondomla nasıl hamile kalıyorsun acaba? :D