AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Evet öyle biri ile evliyim zaten. 😌 Sorun değil.
Var mi senin gibi bir kızkardeşin?
:D :D :D
Evet ablam var ama geç kaldın. Soyadı değişti 😌
Lanet olsun
Bu arada kocasını çok seviyor ardı ardına 1 sene arayla 2 çocuk doğurdu ama 16 sene sonra ilk evlendiğinde istemiyordu sonra hamile kaldı ve doğurdu bizim yiğen 16 ya girdi 2 tane daha yaptılar.
Ne?
Anlamadım hiçbir şey
Çocuk aşkn meyvesidir olmali bence
Benim evleneceğim kadını sevmem için illâ çocuk doğurması gerekmiyor
Ne yâni çocuk doğurmazsa sevmeyecek miyim yâni o kadını?
Hayir ben seversin ya da sevmessin demedim. olmali dedim sadece
Kızların 3te 2si hayır evlenmem diyor :(
hayır benim çocuğum olmak zorunda
Neden Aydınlı hemşehrim?
Çocukları çok severim çünkü. Yani kısırlık gibi durumlarda tabi yanında olurum ama keyfi bir şekilde ben çocuk istemiyorum derse yollarımız ayrılır çünkü beklentilerimiz farklı olmuş olur
Evlat edinelim dese?
neden evlat ediniyoruz çocuğu mu olmuyor? Öyle bir durumsa düşünürüm evlat edinmeyi.
Kocanın genetik bir hastalığı var mesela?
O zaman olur bırakmam onu. Evlat ediniriz
evlenirsem tamda onla evlenirim çocuk sevmem ben
harika :D
evlenilir nolcak çocuk şartmı :D
Ağzına sağlık :)
:D sağol
Isterr ister zamanla ister
İstemem
Hiç belli olmaz ya bende istemiyorum diyorum ama sonra parkta bir bebiş görüyorum vazgeçiyorum falan hiççççç belli olmazzzzzzzzzzzzzzzz
Ben parkta bebis gördüğümde de vazgecmiyorum işte
10 yıl sonra görüşelim
Haksız çıkarsın
evet evlenirim çünkü bende çocukları sevmemmm
Senin gibi bir kız lâzım bana
hımmm öyle mi
Emin ol Öyle :)
neden peki? yani gerçekten merak ettim
Hem ayni düşüncedeyiz böyle önemli bir konuda
hem de güzelsin (fake değilsen)
kabul ediyorum evet ! evet ! evet ! fakede değilim kocacım
Ben de fake değilim karıcığım :*
şaka maka harbiden yani çocuk saçmalık bence o yüzden karşındakini seviyosan sorun yok :D
Çocuk evliliği güçlendirir diyenlere katılmıyorum kesinlikle
Eşlerini aldatanlarin genellikle çocukları var
oo bu güzeldi aynen :))
Teşekkür ederim :)
Cocuk var bende cok sukur dusunemedim ondan. +1 icin geldim :-)
Fikirler geçicidir ama seviyorsam evlenirim.
Çok güzel
cok isterdim hemde cünkü bende istemiyorum
Çok güzel :)
Bir kadının en büyük hayali anne olmak. o olmazsa olmaz
hayır yaşım küçük ama ileridede olsa kesiinlikle hayır derdim
Ben istemezdim. Dusunsene sana ve sevdigine benzeyen cocugun var. Bence cok kutsal bir duygu.
belki de bir hastalığı vardır dimi olabilir yani neden istemediğine bağlı
Evlenirdim ama o cocuk yapilirdii yani cok konusmasin
Evlenirdim daha iyi olurdu hem :D
Ooooo Nickin de çok güzelmiş senin :)
Gel gün alalım senle :D
Seviyorsam evlenir, o cocugu yinede dünyaya getirirdim 😏 biz seytaniz nede olsa
Çocuk yapmak için evlenicem zaten :D
Neden bu kadar çocuk meraklısı bu kız milleti ya :(
Doğurma özelliğimiz var merak ediyoruz :D
İllâ kullanmak zorunda değilsiniz o hakkınızı
O zaman evlenmek zorunda değiliz hayat 2 kişi ile ömür boyu geçmez o evliliğin size ait bir meyvesi olmalı ileride ölürseniz arkanızda size ait bir parça bırakırsınız
Lanet olsun
Çünkü ailelerinden sevgi, şefkat ve yeterli derecede sevgi almamış ise kendisi bunu daha iyi yapar, düşüncesi içinde onu suçlayamazsin. Birde Şartlandırılmışlık var bizim toplumda. Bunu da unutmamak gerekir.
Arkadaşımın biri sırf bebek yapmak için evlendi. 2 sene sonra ayrıldı.
@Alicesiz kimeydi bu?
Soran arkadaşa canım benim üzerine alınma sadece senin yazı altında oldu.
Soran sana yaaaa. .. kafam karıştı uffff yaaa
Isterim tabiki o duyguyu tatmak
Doğurman şart mı?
Yoksa evlat da edinebilir misin?
kendi cocugum olsun isterim dogurunca aranda bir bağ oluyor eger oluyorsa sıkıntı yoksa tabi
çoçuk sevmiyorum yani o istese bile ben istemem
gel evlenelim senle :D :D
ahahhaha cansıın :D
Sen de öylesin :* :*
Evet cunku cocuk sevmiyorum istemiyorum bnde
Gel evlenelim :D
:D ter türlü o çocuk olacak
Yapma be :(
:D kaza kurbanı olacak
Nasıl yâni?
evet çünkü pek çocuk sevmiyorum
Bendensin
Annem torun istiyor :))
Sen ne istiyorsun?
Isterdim. Sen niye istemiyorsun ki?
Bir Hastalığım var ve genetik
Büyük bir ihtimal çocuğumda da olacak
anladim ama cogu kiz cocuk ister o yuzden buyuk ihtimalle evlatlik edinmek zorunda kalacaksin.
Lanet olsun
Cocuk sevilmez mi yahu
Ben sevmiyorum
Uzulme hemen belki sana cok asik olur / asiktir bunu sorun etmez tabi ilerde pisman olur mu bilmem. Evcil hayvan varsa onunlada oyalana bilir belki.
evlenirim çünkü bnde istemiyorum
Senin gibi birisi çıksa keşke karşıma
çıkar inş
Çocuk evlat edinirdik. Sorun değil..
İyi fikir aslında
Evlenirim, ikna ederim onu :)
O kadar kesin konuşma :D
Konuşuyorum, ikna ederim ^^
Ya genetik bir rahatsızlığı varsa evleneceğin erkeğin?
Dünyaya hastalıklı bir birey getirmekten cekiniyorsa?
o zaman değişir işte işler, çocuğumuz olmaz ama evlenirim.
Senin gibi anlayışlı bir kıza denk gelirim umarım
İnşallah denk gelirsin
Tabiki isterim sonuçta bende çocuk istemiyorum :D
Çok güzel :)
Ôzellikle öyle biriyle evlenirdim panpa
Gel evlenelim senle pampa :D
Ahahaj istemiyon mu? :D nikah gunu. al knk alsjdkdjr
Tamam ben gün alayım sen de annenle gelinlik Beğen asfdfgghjj
Gelinlik çok klasik, ben tavsanli pijamalarimi giycem ://
O da olur :D :D
Tamam :Dd
evlenmem sevgisizi olur o adam
Çok yanlış düsünüyorsun
bana göre öyle
Ama yanlış
Bir insan karısını çocuk olmadan da sevebilir gayet
sever ama ortada bir meyve bir bağ olması gerek ondan ikisine aıt
Gereksiz
saygı duyarım gorusune