• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kızlar, çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkekle evlenir miydiniz? Neden? (+1 hepinize) ? (Sayfa 4)

kaptanpırays
kaptanpırays Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
200
Yapay Zekaya Sor
Kızlar, çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkekle evlenir miydiniz? Neden? (+1 hepinize) ?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi

kaptanpırays sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.

AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar Ne Diyor

251
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(90)
  • Kurrel
    Kurrel Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sebebi hiç mi hiç ilgilendirmez hayatta evlenmem.. çocuk istenmez mi ya

    2
    31 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yok artık
      İstemek zorunda mı herkes?
      Böyle berbat bir ülkeye çocuk getirmek ne kadar akıl kârı acaba?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      saçmalama tabiki de zorunlu.. evlendikten sonra aşk meşk bitiyo yıllar geçtikçe agacın çiçekleri dökülüyo ankatacagn meyve olmazsa o agaçtan geriye bişey kalmaz ki.. ayrıca ülkeni beyenmiyorsan gider başka yerde yaşarsın

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Gerekli parayı bulsam bir dakika durmam merak etme

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ayrıca evlilik de aşkı öldürmez

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Orasını kesin bilemem yaşayıp söyleyeblerden duyuyorum bnde.. evlenince görücez artık ama bnim için çocuk şart..

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Bu arada ya sev ya terket zihniyetiyle konuşamazsın benimle
      Git başka yerde yaşa ne demek?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      ülkenden nefret eden öyle bir ülkeye çocuk getirmek istemeyen sensin.. suçlu bn mi oluyorum

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Nefret etmiyorum o kadar da değil
      Eğitim sistemi berbat
      Sınavlar rezalet
      Torpilsiz işe girilmiyor
      Kimse sevdiği işi yapamıyor neredeyse
      Erkek olursa askerlik yapsa bir dert yapmasa ayrı dert
      Daha sayayım mı?
      Haksız mıyım Allah aşkına?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Haksız degilsin ama bu sayfıkların hatta daha fazlası bnim ülkemde de var.. ama bu zamanda saydıklarının olmadıgı ülkeler çok az, onlarda da uyuşturucu alkol dibe vurmuş, eşcinsellik hoşgörülmüş veya açlıkla boguşuyorlar.. böyle yani

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Avrupa ülkeleri buradan çok daha yaşanabilir durumda
      Öyle bir ülkede yaşasam çocuk sahibi olmayi düşünebilirdim

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      benim kuzenlerim Amerikada okudular ama okul bitince döndüler duramadılar orda.. iyisiyle kötüsüyle kendi memleketim.. kurban olurum ya

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      ayrıca burada evleniriz diyen arkadaslarda biraz samimi olun lütfen.. eşini ne kadar seversen sev olmaz, saygıdan tamam dersin ama o duygu yok mu o duyguyu her kadın tatmak ister, o sorumlulugu her insan almak ister bnce..

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      3-5 sene sonra kavgalar tartışmalar kırgınlıklar başlar.. sonu da boşanma olur. Bunu net söylüyorum

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Neden yalan söylesinler evleniriz diyenler?
      Yalan borçları mı var?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      kendini onlarla teselli et o zman.. ama bu soruyu evleneceyin kadına sordugunda alırsın cevabını o zman anlarsn ne dmek istedgmi

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Bayrağını rahatça tasıyamadığım bir ülkeye kurban filan olmam ben
      Elin teröristi ülkenin her yerinde PKK bayrağı açıp apo sloganı atsın nevruzu bahane edip, ben türk bayraklı bir kıyafet giydim diye linç edilmenin esiğine geleyim. Doğuda bayrağımı indirenlere hiçbir cezai yaptırım uygulanmasın
      Adalet mi bu?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Yöneticiyi seçen sensin. Kimi suçluyosun.. Ayrıca ben Turkiyeye geliyorum ara sıra arkadaslarm var orda yaşayan herkes gayet memnun kimse böyle anlatmıyor.. Sen neresindensin Turkiyenin?

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ben AKP'ye oy vermiyorum
      Yaşadığım yerle de bir ilgisi yok bu durumun
      Ben bu ülkede olanları söylüyorum
      Anladığım kadarıyla gurbetçisin ve bir söz vardır:
      Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş ;)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Arkadaşların boyle anlatmıyorlardir ama durum bu

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Gurbetçi derken turk degilim.. olabilir belkide haklısın:).. ama ben ilerde taşınmayı düşünüyordum Turkiyeye.. bu söylediklerinden sonra düşünmem gerek birkez daha

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Hangi ülkedesin bilmiyorum ama çok elit insanların olduğu bir bölgesi olmadıkça buraya gelmemeni öneririm

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Nerelisin?

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Azarbaycan.. İzmirde yaşıyor arkadaslarım ve ordakiler oldukca elit insanlar

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ben de izmirdeyim
      Ama Buca kötü bir yer
      Bucaya yerleşme yâni
      Onun dışında bir çok yeri güzel İzmirin

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      geçen sene bucada kaldm 2 gün arkadasmda.. dolu yagmstı agustosta hani.. ben Alsancakta kalıyorum genelde amcamın evi orda

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      ve İzmirin insanları modern çagdaş artı Kemalci.. Atarurke hayranım

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ağustosta bucada değildim bilmiyorum ama doğrudur yağmıştır
      Ayrıca ulkem ile ilgili Sevmediğim özelliklerden birisi de kemalist sayısınin giderek azalması ve halkın yobazlaşması

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Gerçek Ataturkçüler bırakmaz zaten.. bırakanlar sürü psikolojisine meraklı kuzucuklar

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Kesinlikle
      Hükümet atatürk düşmanı

      Yorumla
    • Kurrel
      Kurrel
      +1 yıl

      Azeriler Ataturk severler ama:)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ben de azerileri severim

      Yorumla
  • TGCTGCE
    TGCTGCE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben bu kadar güzelken benimde bana benzeyen güzel veya yakışıklı bir çocuğum olmalı yani :D :D :D

    2
    15 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yo o kadar da değil bence

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      gizli kullanıcı olarak soru soruyorsun belli kendine güvencen :D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ne konuda?

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      kendine güvence konusunda :D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yahu ne alaka şimdi kendime güvenip güvenmemekle
      Açıklar mısın?

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      güvensizsin sorduğun soruya bak birde gizlisin sonrasında cevap dahi veremiyorsun

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Sırf güzel değilsin dedim diye mi yapıyorsun bunu?
      Mesaj atanlar oluyor diye gizli sordum tamam mı

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      kesin :D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ya diyelim gizliden çıktım
      Mutlu olacak mısın?
      Verdiğin cevaba göre çıkacağım gizliden

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      mutlu olmam buna bağlı değil :)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Bilmece gibi cevap verme çıkayım mı çıkmayayım mı?

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      çıkma tırstım :D :D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Tamam o hâlde defolup gidebilirsin sorumdan

      Yorumla
    • TGCTGCE
      TGCTGCE
      +1 yıl

      tımım ı hıldı dıfılıp gıdıbılırsın sırımdın :D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Engelliyorum seni öf Baydın ya

      Yorumla
  • esmersırıne
    esmersırıne Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    çocuğumuz olmayacaksa niye evlenelim derdim çok saçma :)

    1
    5 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Neden?
      Çocuk bir zorunluluk mu?

      Yorumla
    • esmersırıne
      esmersırıne
      +1 yıl

      Hayır değil ama ben biriyle evleneceksem çocuğum olsun istediğim içindir.

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Lanet olsun

      Yorumla
    • esmersırıne
      esmersırıne
      +1 yıl

      Benim fikrim saygı duymalisin

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Tamam güle güle hadi

      Yorumla
  • Red_wine
    Red_wine Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İstemezdim. Çünkü hayatta en çok istediğim şeylerden birisi anne olmak..

    2
    3 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Neden her 3 kızdan 2si böyle ya :(

      Yorumla
    • Red_wine
      Red_wine
      +1 yıl

      Anne olmak mucizevi bir şey bence. Hem ben çocukları çooook çoooook severiiimmm :)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Lanet olsun

      Yorumla
  • cansuuu_111
    cansuuu_111 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Anneligi tatmak isterdim ama gerçekten seviyosam evlenirdim.

    1
    2 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      İşte bu :)

      Yorumla
    • cansuuu_111
      cansuuu_111
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • sevde_cankus
    sevde_cankus Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bana sahip ciktiktan sonra hayati guzrl bir sekilde yasatacaksa neden olmasin

    1
    1 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Muhteşem bir bakış açısı

      Yorumla
  • lorelaidevin
    lorelaidevin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Görüşüne saygı duyar ve evlenirdim. Çocuğun yerini başka bir şeyle kapatmaya çalışırdık elbet.

    1
    1 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yâni

      Yorumla
  • kuğu_prenses
    kuğu_prenses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evlenmem, anne olmak istiyorum, aile kurmak istiyorum.

    1
    8 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Çocuk şart değil
      Karı ve koca ailedir zaten

      Yorumla
    • kuğu_prenses
      kuğu_prenses
      +1 yıl

      Senin düşüncen..
      Ben sevdiğim adamdan çocuklarım olmasını istiyorum.

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Peki ya sevdiğin adamın çok mantıklı bir açıklaması varsa?

      Yorumla
    • kuğu_prenses
      kuğu_prenses
      +1 yıl

      Nedir?

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Genetik bir rahatsızlık mesela

      Yorumla
    • kuğu_prenses
      kuğu_prenses
      +1 yıl

      Hmm :/ O zaman yapacak bişey yok. Altta yorumlarda kısır değilim demişsin peki genetik rahatsızlığın nedir?

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ülseratif kolit yazman mümkün mü Wikipedia'ya?

      Yorumla
    • kuğu_prenses
      kuğu_prenses
      +1 yıl

      Evet mümkün.

      Yorumla
  • Poiine
    Poiine Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    çocuk doğurup bir aile kuramayacaksam neden evleneyim

    1
    2 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Çocuksuz da aile olabilir pekâlâ

      Yorumla
    • Poiine
      Poiine
      +1 yıl

      neden gözleri ona benzeyen bir yavrum emeklemesin evimde

      Yorumla
  • TheFallenAngel
    TheFallenAngel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bende ona aynı soruyu sorardım Neden? anne baba olmanın neresi kötü?

    1
    6 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Evlat edinebilirim ancak
      Onun dışında olmaz

      Yorumla
    • TheFallenAngel
      TheFallenAngel
      +1 yıl

      evlatlık problem değil oda olabilir ama sonuçta yine çocuğn olmuş olucak. Senin kafana taktığın kısım tam olarak ne çözemedim

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Benim genlerimi taşımayacak bir çocuk
      Çünkü genetik bir hastalığım var ve her ne kadar %100 olmasa da benim çektiğim hastalıkla doğma şansı var o çocuğun

      Yorumla
    • TheFallenAngel
      TheFallenAngel
      +1 yıl

      üzüldüm =\ seni seven birinin bunu anlayışla karşılaması zor olmayacktır. Öz çocuk şart değil evlatlık daha mantıklı bu durumda...

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Bence de
      Ama yaptığım anketin sonuçları beni üzdü :/

      Yorumla
    • TheFallenAngel
      TheFallenAngel
      +1 yıl

      biraz polyannalık iyidir 7 kişi evet demiş senin sadece bir kişiye ihtiyacın var =)

      Yorumla
  • bsraszgn
    bsraszgn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet evlenirdim. Zaten bende istemiyorum işime gelir :D

    1
    2 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ne güzel ya
      Maalesef azınlıkta senin gibi düşünen kızlar

      Yorumla
    • bsraszgn
      bsraszgn
      +1 yıl

      Senin gibi düşünenlerde az malesef :D

      Yorumla
  • myshkn
    myshkn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Çocuk sahibi olmak istemeyen biriyle asla evlenmezdim. Bu doğanın kanunu. Her kadın cocuk sahibi olmak ister

    2
    0 Yorumla
  • Nessliihhaann
    Nessliihhaann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    Çocuksuz evin neşesi olmaz :) Bence bir çok kadın bu duyguyu tatmak ister. Allah isteyen herkese versin ne diyim

    1
    0 Yorumla
  • Degskkiz
    Degskkiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 54 , eic 46%
    +1 yıl

    Basta bende istemiyomrum evlenir evlenemz cocuk falan 3 4 sene olmasinda bir sureden sonra olmasi gerekir bence

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çocuk sevmemki ben sırf çocuk olmayacak diye evlenmezsem olmaz

    1
    1 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Evlenirdin yâni?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Evlenirim, bende istemiyorum çünkü :D
    Hayvan sevsin yeter ♥

    1
    3 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Yaşa ya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      "Anne olmiycaksam elin adaminin yemegini temizligini yapmak icin mi evlenicem tabi ki olmaz" demiş @turunç8
      Çocuk için evlenmemen gerek zaten, hem çocuk yapmak neslin devamlılığı için gerekli
      yaşamak için değil ^^ Sevdiğin adamla bir ömür geçirmek için evleniyorsun ^^

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ağzına sağlık :)

      Yorumla
  • femaleagle
    femaleagle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evlenmezdim oda hemen tamam cocuk istiyorum nolur beni terketme derdi

    1
    13 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Evlendikten sonra tekrar cayarsa?

      Yorumla
    • femaleagle
      femaleagle
      +1 yıl

      Derim ki ben cocuk pedahladim birinden kandirikci

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Senden korkulur

      Yorumla
    • CarpeDemiyem
      CarpeDemiyem
      +1 yıl

      Ahahahaha haykirdim kandirici çocuk peydahlarmis ahahahaha :-D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Senin yorumun ne? @CarpeDemiyem

      Yorumla
    • CarpeDemiyem
      CarpeDemiyem
      +1 yıl

      Neyleyim bana bir evlat vermicek eşi

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @CarpeDemiyem
      Lanet olsun

      Yorumla
    • CarpeDemiyem
      CarpeDemiyem
      +1 yıl

      Sana lanet olsun :-D

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @CarpeDemiyem neden?

      Yorumla
    • CarpeDemiyem
      CarpeDemiyem
      +1 yıl

      Sen niye dediysen o yüzden

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      @CarpeDemiyem bu gidişle evlenecek kimseyi bulamamaktan korkuyorum
      Ondan dedim
      Sen niye bana bela okuyorsun onu anlamadım

      Yorumla
    • CarpeDemiyem
      CarpeDemiyem
      +1 yıl

      Burdanmi bulucan evlenilecek kişiyi ne hastaligin var peki?

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Buradan bulmayacagim tabiki

      Yorumla
  • Mavimssss
    Mavimssss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Cocuk sahıbı olmak ıstemeyen bırıyle evlenmem mümkün degıl :)

    1
    2 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Mavimssss
      Mavimssss
      +1 yıl

      Cocuk sahıbı olmak ısterım her anne gıbı ben de onun ıcın :)

      Yorumla
  • anonimim_ben
    anonimim_ben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Şimdi aşkımızın meyvesi olmasınmı yani :D ahah :D tabiki isticek

    1
    2 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Gerek yok

      Yorumla
    • anonimim_ben
      anonimim_ben
      +1 yıl

      sana göre

      Yorumla
  • yseker
    yseker Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 853 cevap paylaştı.

    bilemedim şimdi uzun zamandır tanıdığım ve sevdiğim bir erkekse illaki ilk başlarda konuşulmuştur bu konu istemiyorsa bir sebebi vardır illaki baba olmak istemeyen bir erkek yoktur, kadında bitiyo bence herşey;)

    1
    0 Yorumla
  • Sebebsiz_
    Sebebsiz_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı.

    tabikide evlenirim. zaten evlenmek için henüz tek nedenim çocuk sahibi olmak. :)

    1
    5 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Nasıl yâni?
      Beynim yandı

      Yorumla
    • Sebebsiz_
      Sebebsiz_
      +1 yıl

      evlenirim. kısaca :)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Sonraki söylediğinle bu çelisiyor da :D

      Yorumla
    • Sebebsiz_
      Sebebsiz_
      +1 yıl

      onunda açıklamasını yapayım. eger şu an evlenirsem evlenme nedenim sadece çocuk sahibi olmak olurdu. :))

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • tamamsus
    tamamsus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bilemedim simdi ama cocuk sevmeyen erkek itici geliyor

    1
    5 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Zorunda mıyız?

      Yorumla
    • tamamsus
      tamamsus
      +1 yıl

      Zorunda oldugunu dusunenlere bakmiyoruz...

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Herkes her şeyi sevmek zorunda değil
      Ne yâni?
      Çocuk sevmiyoruz diye evlenmeye de mi hakkımız yok?

      Yorumla
    • tamamsus
      tamamsus
      +1 yıl

      Sizi svenlerde var merek etme deluanli:)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ankete göre sadece %25 :(

      Yorumla
  • MisssE
    MisssE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hastalık ne? Çocuğumun hayatını ne kadar etkiler? Bunları tartışır, düşünür ikna etmek için de elimden geleni yapardım.

    1
    0 Yorumla
  • fuzulihayat
    fuzulihayat Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    bir hastalığı sıkıntısı varsa ve çok seviyorsam evlenirdim ama sebepsiz keyfi yere yok öyle bir dünya çocuk doğacak :D

    2
    3 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Amma doğurma meraklısı varmış ya

      Yorumla
    • fuzulihayat
      fuzulihayat
      +1 yıl

      ortada bir çocuk olmadan kadın erkeği o koskoca bir ömür çeker mi acaba? Ne kadar sevsede bigün tak der durur bence önce bunu düşünün ;)

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Lanet olsun

      Yorumla
  • Dileknergis
    Dileknergis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Çocuk evin şenliğidir ve ailenin bağıdır ya olur mu onsuz. Kesinlikle isterim

    2
    0 Yorumla
  • CrimsonLady
    CrimsonLady Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    bu sana kalmış bişi çocuk yapmak büyük hayallerinden biri mi yoksa çocuk olmasa o adamla hayatını sürdüre bilirmisin ben eğerr çok sevsem kafa dengim olsa çocuk düşünmez evlenirdim

    1
    0 Yorumla
  • Back_to_Black
    Back_to_Black Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Hayır istemem. Ikizleri kucağıma almazsam gözlerim açık gider.

    1
    10 Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      İkizler mi? :o

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Evet ikiz bebek istiyorum. Çok bişey değil :/

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ya sabır

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Hayırdır neyin sabrı?

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Ya tamam bir git sorumdan
      Resmen dalga geçiyorsun

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Hoff tamam be : P

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Git ve bir daha gelme

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      Merakliydim sanki bende. Gidiyorum. Hıh :/

      Yorumla
    • kaptanpırays
      kaptanpırays
      +1 yıl

      Güle güle hadi
      Yeterince sinirimi bozdun zaten yazma artik

      Yorumla
    • Back_to_Black
      Back_to_Black
      +1 yıl

      By by :P

      Yorumla
  • gültenbüşra
    gültenbüşra Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 54%
    +1 yıl

    çok seviyorsam ve geçerli sebepleri varsa kabul edebilirim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eğer erkekte çocuk olma sorunu varsa. yani olamıyorsa ayrı tabi. Yapacak bişey olmaz
    Ama istemiyorsa da nedenine inerim. Zaten benim kocam olan arkadaş ikna da olur;))

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    çooook aşıksam belkı ama cocuk sahıbı olmayı anne olmayı cok ıstıyorum o yuzden cok dusunurum ve nedenını ögrenmeye calısırım ınsan cocuk ıstemezmı yahu sonunda evlenmem sanırım

    1
    0 Yorumla
  • Daha fazla (131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Kızlar, çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkekle evlenir miydiniz? Neden? (+1 hepinize) ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar, Çocuk sahibi olamayacak bir erkekle evlenir miydiniz? 11 cevap verildi
Erkekler, Çocuk sahibi olmak istemeyen biriyle evlenir miydiniz? 17 cevap verildi
Çocuk yapmak istemeyen biriyle evlenir miydiniz? 18 cevap verildi
Cocuk istemeyen bir kadinla evlenir miydiniz? 27 cevap verildi
Çocuk istemeyen birisiyle evlenir miydiniz? 28 cevap verildi
Çocuk istemeyen biriyle evlenir miydiniz? 183 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨