AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Sebebi hiç mi hiç ilgilendirmez hayatta evlenmem.. çocuk istenmez mi ya
Yok artık
İstemek zorunda mı herkes?
Böyle berbat bir ülkeye çocuk getirmek ne kadar akıl kârı acaba?
saçmalama tabiki de zorunlu.. evlendikten sonra aşk meşk bitiyo yıllar geçtikçe agacın çiçekleri dökülüyo ankatacagn meyve olmazsa o agaçtan geriye bişey kalmaz ki.. ayrıca ülkeni beyenmiyorsan gider başka yerde yaşarsın
Gerekli parayı bulsam bir dakika durmam merak etme
Ayrıca evlilik de aşkı öldürmez
Orasını kesin bilemem yaşayıp söyleyeblerden duyuyorum bnde.. evlenince görücez artık ama bnim için çocuk şart..
Bu arada ya sev ya terket zihniyetiyle konuşamazsın benimle
Git başka yerde yaşa ne demek?
ülkenden nefret eden öyle bir ülkeye çocuk getirmek istemeyen sensin.. suçlu bn mi oluyorum
Nefret etmiyorum o kadar da değil
Eğitim sistemi berbat
Sınavlar rezalet
Torpilsiz işe girilmiyor
Kimse sevdiği işi yapamıyor neredeyse
Erkek olursa askerlik yapsa bir dert yapmasa ayrı dert
Daha sayayım mı?
Haksız mıyım Allah aşkına?
Haksız degilsin ama bu sayfıkların hatta daha fazlası bnim ülkemde de var.. ama bu zamanda saydıklarının olmadıgı ülkeler çok az, onlarda da uyuşturucu alkol dibe vurmuş, eşcinsellik hoşgörülmüş veya açlıkla boguşuyorlar.. böyle yani
Avrupa ülkeleri buradan çok daha yaşanabilir durumda
Öyle bir ülkede yaşasam çocuk sahibi olmayi düşünebilirdim
benim kuzenlerim Amerikada okudular ama okul bitince döndüler duramadılar orda.. iyisiyle kötüsüyle kendi memleketim.. kurban olurum ya
ayrıca burada evleniriz diyen arkadaslarda biraz samimi olun lütfen.. eşini ne kadar seversen sev olmaz, saygıdan tamam dersin ama o duygu yok mu o duyguyu her kadın tatmak ister, o sorumlulugu her insan almak ister bnce..
3-5 sene sonra kavgalar tartışmalar kırgınlıklar başlar.. sonu da boşanma olur. Bunu net söylüyorum
Neden yalan söylesinler evleniriz diyenler?
Yalan borçları mı var?
kendini onlarla teselli et o zman.. ama bu soruyu evleneceyin kadına sordugunda alırsın cevabını o zman anlarsn ne dmek istedgmi
Bayrağını rahatça tasıyamadığım bir ülkeye kurban filan olmam ben
Elin teröristi ülkenin her yerinde PKK bayrağı açıp apo sloganı atsın nevruzu bahane edip, ben türk bayraklı bir kıyafet giydim diye linç edilmenin esiğine geleyim. Doğuda bayrağımı indirenlere hiçbir cezai yaptırım uygulanmasın
Adalet mi bu?
Yöneticiyi seçen sensin. Kimi suçluyosun.. Ayrıca ben Turkiyeye geliyorum ara sıra arkadaslarm var orda yaşayan herkes gayet memnun kimse böyle anlatmıyor.. Sen neresindensin Turkiyenin?
Ben AKP'ye oy vermiyorum
Yaşadığım yerle de bir ilgisi yok bu durumun
Ben bu ülkede olanları söylüyorum
Anladığım kadarıyla gurbetçisin ve bir söz vardır:
Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş ;)
Arkadaşların boyle anlatmıyorlardir ama durum bu
Gurbetçi derken turk degilim.. olabilir belkide haklısın:).. ama ben ilerde taşınmayı düşünüyordum Turkiyeye.. bu söylediklerinden sonra düşünmem gerek birkez daha
Hangi ülkedesin bilmiyorum ama çok elit insanların olduğu bir bölgesi olmadıkça buraya gelmemeni öneririm
Nerelisin?
Azarbaycan.. İzmirde yaşıyor arkadaslarım ve ordakiler oldukca elit insanlar
Ben de izmirdeyim
Ama Buca kötü bir yer
Bucaya yerleşme yâni
Onun dışında bir çok yeri güzel İzmirin
geçen sene bucada kaldm 2 gün arkadasmda.. dolu yagmstı agustosta hani.. ben Alsancakta kalıyorum genelde amcamın evi orda
ve İzmirin insanları modern çagdaş artı Kemalci.. Atarurke hayranım
Ağustosta bucada değildim bilmiyorum ama doğrudur yağmıştır
Ayrıca ulkem ile ilgili Sevmediğim özelliklerden birisi de kemalist sayısınin giderek azalması ve halkın yobazlaşması
Gerçek Ataturkçüler bırakmaz zaten.. bırakanlar sürü psikolojisine meraklı kuzucuklar
Kesinlikle
Hükümet atatürk düşmanı
Azeriler Ataturk severler ama:)
Ben de azerileri severim
Ben bu kadar güzelken benimde bana benzeyen güzel veya yakışıklı bir çocuğum olmalı yani :D :D :D
Yo o kadar da değil bence
gizli kullanıcı olarak soru soruyorsun belli kendine güvencen :D
Ne konuda?
kendine güvence konusunda :D
Yahu ne alaka şimdi kendime güvenip güvenmemekle
Açıklar mısın?
güvensizsin sorduğun soruya bak birde gizlisin sonrasında cevap dahi veremiyorsun
Sırf güzel değilsin dedim diye mi yapıyorsun bunu?
Mesaj atanlar oluyor diye gizli sordum tamam mı
kesin :D
Ya diyelim gizliden çıktım
Mutlu olacak mısın?
Verdiğin cevaba göre çıkacağım gizliden
mutlu olmam buna bağlı değil :)
Bilmece gibi cevap verme çıkayım mı çıkmayayım mı?
çıkma tırstım :D :D
Tamam o hâlde defolup gidebilirsin sorumdan
tımım ı hıldı dıfılıp gıdıbılırsın sırımdın :D
Engelliyorum seni öf Baydın ya
çocuğumuz olmayacaksa niye evlenelim derdim çok saçma :)
Neden?
Çocuk bir zorunluluk mu?
Hayır değil ama ben biriyle evleneceksem çocuğum olsun istediğim içindir.
Lanet olsun
Benim fikrim saygı duymalisin
Tamam güle güle hadi
İstemezdim. Çünkü hayatta en çok istediğim şeylerden birisi anne olmak..
Neden her 3 kızdan 2si böyle ya :(
Anne olmak mucizevi bir şey bence. Hem ben çocukları çooook çoooook severiiimmm :)
Lanet olsun
Anneligi tatmak isterdim ama gerçekten seviyosam evlenirdim.
İşte bu :)
:))
Bana sahip ciktiktan sonra hayati guzrl bir sekilde yasatacaksa neden olmasin
Muhteşem bir bakış açısı
Görüşüne saygı duyar ve evlenirdim. Çocuğun yerini başka bir şeyle kapatmaya çalışırdık elbet.
Yâni
Evlenmem, anne olmak istiyorum, aile kurmak istiyorum.
Çocuk şart değil
Karı ve koca ailedir zaten
Senin düşüncen..
Ben sevdiğim adamdan çocuklarım olmasını istiyorum.
Peki ya sevdiğin adamın çok mantıklı bir açıklaması varsa?
Nedir?
Genetik bir rahatsızlık mesela
Hmm :/ O zaman yapacak bişey yok. Altta yorumlarda kısır değilim demişsin peki genetik rahatsızlığın nedir?
Ülseratif kolit yazman mümkün mü Wikipedia'ya?
Evet mümkün.
çocuk doğurup bir aile kuramayacaksam neden evleneyim
Çocuksuz da aile olabilir pekâlâ
neden gözleri ona benzeyen bir yavrum emeklemesin evimde
bende ona aynı soruyu sorardım Neden? anne baba olmanın neresi kötü?
Evlat edinebilirim ancak
Onun dışında olmaz
evlatlık problem değil oda olabilir ama sonuçta yine çocuğn olmuş olucak. Senin kafana taktığın kısım tam olarak ne çözemedim
Benim genlerimi taşımayacak bir çocuk
Çünkü genetik bir hastalığım var ve her ne kadar %100 olmasa da benim çektiğim hastalıkla doğma şansı var o çocuğun
üzüldüm =\ seni seven birinin bunu anlayışla karşılaması zor olmayacktır. Öz çocuk şart değil evlatlık daha mantıklı bu durumda...
Bence de
Ama yaptığım anketin sonuçları beni üzdü :/
biraz polyannalık iyidir 7 kişi evet demiş senin sadece bir kişiye ihtiyacın var =)
Evet evlenirdim. Zaten bende istemiyorum işime gelir :D
Ne güzel ya
Maalesef azınlıkta senin gibi düşünen kızlar
Senin gibi düşünenlerde az malesef :D
Çocuk sahibi olmak istemeyen biriyle asla evlenmezdim. Bu doğanın kanunu. Her kadın cocuk sahibi olmak ister
Çocuksuz evin neşesi olmaz :) Bence bir çok kadın bu duyguyu tatmak ister. Allah isteyen herkese versin ne diyim
Basta bende istemiyomrum evlenir evlenemz cocuk falan 3 4 sene olmasinda bir sureden sonra olmasi gerekir bence
Çocuk sevmemki ben sırf çocuk olmayacak diye evlenmezsem olmaz
Evlenirdin yâni?
Evlenirim, bende istemiyorum çünkü :D
Hayvan sevsin yeter ♥
Yaşa ya :D
"Anne olmiycaksam elin adaminin yemegini temizligini yapmak icin mi evlenicem tabi ki olmaz" demiş @turunç8
Çocuk için evlenmemen gerek zaten, hem çocuk yapmak neslin devamlılığı için gerekli
yaşamak için değil ^^ Sevdiğin adamla bir ömür geçirmek için evleniyorsun ^^
Ağzına sağlık :)
Evlenmezdim oda hemen tamam cocuk istiyorum nolur beni terketme derdi
Evlendikten sonra tekrar cayarsa?
Derim ki ben cocuk pedahladim birinden kandirikci
Senden korkulur
Ahahahaha haykirdim kandirici çocuk peydahlarmis ahahahaha :-D
Senin yorumun ne? @CarpeDemiyem
Neyleyim bana bir evlat vermicek eşi
@CarpeDemiyem
Lanet olsun
Sana lanet olsun :-D
@CarpeDemiyem neden?
Sen niye dediysen o yüzden
@CarpeDemiyem bu gidişle evlenecek kimseyi bulamamaktan korkuyorum
Ondan dedim
Sen niye bana bela okuyorsun onu anlamadım
Burdanmi bulucan evlenilecek kişiyi ne hastaligin var peki?
Buradan bulmayacagim tabiki
Cocuk sahıbı olmak ıstemeyen bırıyle evlenmem mümkün degıl :)
Neden?
Cocuk sahıbı olmak ısterım her anne gıbı ben de onun ıcın :)
Şimdi aşkımızın meyvesi olmasınmı yani :D ahah :D tabiki isticek
Gerek yok
sana göre
bilemedim şimdi uzun zamandır tanıdığım ve sevdiğim bir erkekse illaki ilk başlarda konuşulmuştur bu konu istemiyorsa bir sebebi vardır illaki baba olmak istemeyen bir erkek yoktur, kadında bitiyo bence herşey;)
tabikide evlenirim. zaten evlenmek için henüz tek nedenim çocuk sahibi olmak. :)
Nasıl yâni?
Beynim yandı
evlenirim. kısaca :)
Sonraki söylediğinle bu çelisiyor da :D
onunda açıklamasını yapayım. eger şu an evlenirsem evlenme nedenim sadece çocuk sahibi olmak olurdu. :))
Peki
Bilemedim simdi ama cocuk sevmeyen erkek itici geliyor
Zorunda mıyız?
Zorunda oldugunu dusunenlere bakmiyoruz...
Herkes her şeyi sevmek zorunda değil
Ne yâni?
Çocuk sevmiyoruz diye evlenmeye de mi hakkımız yok?
Sizi svenlerde var merek etme deluanli:)
Ankete göre sadece %25 :(
Hastalık ne? Çocuğumun hayatını ne kadar etkiler? Bunları tartışır, düşünür ikna etmek için de elimden geleni yapardım.
bir hastalığı sıkıntısı varsa ve çok seviyorsam evlenirdim ama sebepsiz keyfi yere yok öyle bir dünya çocuk doğacak :D
Amma doğurma meraklısı varmış ya
ortada bir çocuk olmadan kadın erkeği o koskoca bir ömür çeker mi acaba? Ne kadar sevsede bigün tak der durur bence önce bunu düşünün ;)
Lanet olsun
Çocuk evin şenliğidir ve ailenin bağıdır ya olur mu onsuz. Kesinlikle isterim
bu sana kalmış bişi çocuk yapmak büyük hayallerinden biri mi yoksa çocuk olmasa o adamla hayatını sürdüre bilirmisin ben eğerr çok sevsem kafa dengim olsa çocuk düşünmez evlenirdim
Hayır istemem. Ikizleri kucağıma almazsam gözlerim açık gider.
İkizler mi? :o
Evet ikiz bebek istiyorum. Çok bişey değil :/
Ya sabır
Hayırdır neyin sabrı?
Ya tamam bir git sorumdan
Resmen dalga geçiyorsun
Hoff tamam be : P
Git ve bir daha gelme
Merakliydim sanki bende. Gidiyorum. Hıh :/
Güle güle hadi
Yeterince sinirimi bozdun zaten yazma artik
By by :P
çok seviyorsam ve geçerli sebepleri varsa kabul edebilirim
Eğer erkekte çocuk olma sorunu varsa. yani olamıyorsa ayrı tabi. Yapacak bişey olmaz
Ama istemiyorsa da nedenine inerim. Zaten benim kocam olan arkadaş ikna da olur;))
çooook aşıksam belkı ama cocuk sahıbı olmayı anne olmayı cok ıstıyorum o yuzden cok dusunurum ve nedenını ögrenmeye calısırım ınsan cocuk ıstemezmı yahu sonunda evlenmem sanırım