AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Çocuk sahibi olmak istersem evlenirim ve böyle boktan bir dünyaya benden bir parça gelsin istemiyorum. O yüzden evlenmem :)
Aynı düşüncedeyiz
evet anneliği tatmak isterdim ama zaten benim de çocuğum olmayacak...
Geçmiş olsun
Neyin var?
yumurtalıklarımda kist var ve doktor ihtimal çok düşük dedi tabi Allahtan ümit kesilmez...
Her şey gönlünce olsun
sennde ama emin ol anne baba olmak güzel bir duygudur düşünsene işe giderken bacağına yapışacak bir şirincik sana baba gitme diyecek safça ağlayacak belki de :D
İstemiyorum
Uzak olsun
:D önyargını kır
Neden?
neden istemiyorsun ki bu kadar kati olarak
Sevmiyorum çocukları
Ayrıca ne malum o çocuğun Hayırsız birisi olmayacağı?
Bunlar dışında çok geçerli sebeplerim var
altlardaki yorumlara bak
20 yaşında mısın :D aynı yaştayız.. daha gençsin..
Ee nolmus aynı yaştaysak? :D
evet evlenirim çünkü bende çocuk istemiyorum hem sevmiyorum hem zahmetli bakması ama en çokta böyle bir dünyaya çocuk getirmek pek doğru gelmiyo bana
Aynı ben
Cocuk istemeyen bence :-)
Ne gerek var ki kendimizin bile kacmak istedigi hayata cocuk getirmek...
Ağzına sağlık
:-)
Anne babalığı tatmadıktan sonra ne anlamı kalır ki evliliğin?
Bence şart değil o duyguyu tatmak
Şart diye Birşey demedim. Ama her bayan anne olmak ister.
Herkes anne baba olmayi o duyguyu tatmak ister elbette herkes gibi zamani gelince bende isterim cocuk sahibi olmak istemeyen birinin evlenmesinede gerek yok sevdigim insandan bir cocugum olmasini isterim o yüzden evlenmem.
evet veya hayır diyemem net bir şekilde çünkü o kişiye olan bağlılığın önemli... ama çok seversem evet.. belki fikri değişir hem belli olmaz bu işler ya
Cocuk isterdim kesinlikle.
Yok coookkk seviyorsam sevdigim erkeginde saglik acisindan cocugu olmuyorda.
Katlanirdim.
Yoksa hic bir sekilde mazaret kabul etmem. Isterim cocuk
Evlenirim çocuk o kadar öenmli değil.
Bir kitapta okumuştum buna benzer birşey.
Nasıl yâni?
Bir Dilekle Başladı Herşey
debbie macomber yazarın ismi
hikayede bır kadınla bır adam evlenmısler ve bu adamın ıkıncı evlılıgı oldugu ıcın cocuk ıstemıyordu kadının ılk evlılıgı olmasına ragmen kadın adamı sevdıgı ıcın buna goz yummus razı gelmıstı adam da kadının bu duygusunu bastırabılmesı ıcın ona baxter adında bır kopek hedıye edıyordu :)
Hmmm
Çok geçerli bir mazereti varsa ve seviyorsam çocuk mühim değil. Sorun bizim çocuk yapmamızsa evlatlık almayı teklif ederim ama sorun genel olarak evde bir çocuğun olacak olmasıysa evlatlık da edinmeyiz.
Genetik hastalığım var demişsin kısırlık mı yoksa başka bir hastalık mı
Kısır değilim
Başka bir şey
Herkesin vardır ki zaten
Benimki başka
Aids mi
Hayır
Ama hastalığını niye söylemiyosun kii:(
Çok seviyosam ve gerçekten geçerli sebebi varsa eğer evlenirdim.
Gayet güzel bir cevap
😊😊
çocuk yapmayalım
onun parasıyla dünya turuna çıkalım
Ağzına sağlık :)
Gel birlikte çıkalım dünya turuna :D
Hayır. Bende ya da onda olabilecek sağlık sorunu nedeniyle olmamasına eyvAllah ama direk böyle diyen bir adamla evlenmezdim. Evlilik, yuva kurmak çocuksuz düşünülemeyecek birşey nasipse tabi bence ;)
Bence erkekler baba olmadan olgunlasmazlar. Gerçi bazıları baba olunca bile olgunlasmiyor ama neyse o konulara hiç girmeyelim.
Sonuç?
Yani çocuk olmadan olmaz sen sevmiyor musun çocukları?
O da var başka geçerli sebeplerim de var
Anne olamicaksam niye evleniyorum yaaaaa? Niye o adamin kahrini cekeyim. Illedeeee çocuk isterim 3 ya da 4.
Bu kez de cocuklarin kahrını çekeceksin?
Hem de 3 ya da 4 :o
Bir evlilikte çocuk boşlukları doldurmak için yapılır yani eğer aşkınız bütün boşlukları dolduracak kadar büyükse çocuksuzda yaşanır bence
-GÜLÜMSE
Haklısın
neden istemiyor ki sağlık durumu yoksa hayır olmaz dı çünkü onun amacı farklıdır aşına bela almak istemez kolayca bırakmakiçin mi istemez peki?
Ne alaka?
Çocuklu insanlar neden bosaniyor o zaman?
bence yuvaya eşe sıcaklık katan çocuk bencesi bu sencesine saygı duyarım ama inşaallah evleneceğim insan böyle düşünmez :)
Ikna edilebilecek biriyse evlenirdim. Degilse evlenmem
şu ana kadarki en ilginç görüş :D :D :D
Neden ki :D Ayrica sonradan ggördüm bir saglik problemi varmis sanırım
Maalesef :/
Bir sakincasi yoksa ne oldugunu sorabilir miyim?
öyle birisini seviyosam iknaya çalışırım ne yapıyım :)
Edemezsen?
adamın neden istemediği önemli bu kadar ısrarla istememek altında bişe var
Var evet
işte onu bilmem gerek
1) genetik bir Hastalığım var
2) çocuk sevmiyorum
3) işin ekonomik boyutu
4) böyle bir ülkeye çocuk getirmenin hiç akıl kârı olmaması
5) o çocuğun ileride Hayırsız birisi olma ihtimali
saçma sebepler reddedildi :) 3,4,5 benim de endişeli olduğum noktalar :p
1in nesi saçma?
Hadi 2 neyse de
1 tam olarak ne bir uzman tarafından çocuğun genetik bozuklukla mı doğar dendi kesin olarak?
Kesin bir şey yok ama ihtimal var
İhtimal %1 bile olsa korkuyorum
Ben çok çektim çünkü
çocuk sahibi olmak isteyen bir erkekle evlenmezdim.
Güzel :))
yalarım o erkeği. ben de istemiyorum ki zaten. napcaz çocuğu. birbirimizle oynarız çocuk yerine :D
İste bana böyle bir kız lâzım ;)
önceden evet derdim belkide artık evlenmezdim diyorum
Neden değişti fikrin?
çünkü çocukları sevdiğime karar verdim ve kendi minyatürlerimin olmasını isterim
Lanet olsun
ne be kendine uygun bulursun bize lanet okuma !
Sana okumadım
kime okudun
Kadın milletinin bu inadına
ne inadı ya senin düşüncene herkes uymak zorunda değil sende bir inat durumu var zannımca
Hayır inat etmiyorum ben
hadi öyle olsun
istemeyen erkek sorumluluktan kaçan bırıdır kı işim olmz
Alakası yok
Çok farklı bir sebepten dolayı istemiyorum
Evlat edinme fikrine açığım
nedenını sole istersen
Genetik bir rahatsızlığım var
of ole solesene yahu o zaman işler değişir tabi
Anne olmak istiyorum Sperm Bankası kabul ederse evleniriz
Evlat edinelim dese?
Hayır evet büyütmek de annelik ama ben Karnım da o bebeği hissetmek istiyorum doğum yapmak istiyorum bu duygudan yoksun kalmak vaz geçmek çok zor bir karar
Bo* mu var doğurmakta?
Hem 9 ay karnında taşı
Hem şişmanla
Hem genital bölgen sarksın
Hem doğururken acı çek
kısır mısın :D
Değilim
Keşke kısır olsam
Peki birşey soracağım ben hormonlarim ve yaradilisim gereği anne olmak istiyorum beynim böyle odaklı düşünsene Evcilik oynarken bile hep annelik hayalî kurduk biz.
Sperm Bankası neden kabul edilir bir şey değil?
Hem dinen haram
Hem de başka bir erkeğin spermiyle benim karımın yumurta hücresi birleşecek
Neden annesiz ve babasız bir çocuğun bakımını üstlenip topluma kazandırmak dururken yeni bir birey dünyaya getiresin?
Üstelik dünyanın parasını harcayarak
Din olarak bakacaksan müslümanlık evlat edinmeyi de haram kılmıştır arastir istersen.
Para konusuna gelince evlat edinmek de para demek herkese çocuk vermiyorlar.
Üstelik sen baba olamayacaksın diye karinin bu hakkını neden elinden alıyorsun?
Hayır yanılıyorsun bence
Niye haram olsun tam tersine çok büyük sevap
Hem ayrıca ben baba olabilirim gayet üreme sistemimde sorun yok ki
Hayır haram kılındı iyi biliyorum o çocuk senin kandan olmadığı için erkekse anneye kızsa babaya namahrem sayıldı O yüzden de haram kılındı.
sonuçta öyle var sayiyorsun şu an umarım sağlıklı bebeklerin olur ama olmazsa sperm bankasına karşı çıkma sen baba olamayacaksın diye onu bu duygudan mahrum etme bırak anne olsun bu su fani dünya da yaşanacak en güzel mutluluk
Yahu baba olabilirim gayet Allah Allah
Ben bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Dinimizde evlat edinmek haram değil tam tersi büyük bir sevaptır çünkü yetim bir çocuğu topluma kazandırıyorsun sonuçta hatta peygamberimizin bile evlatlıkları varmış
G*tunle okuma olmazsa yazdım :)
Peygamber hadis geldikten sonra evlatligini reddetmistir git araştır gel konuşalım @birgaripergen
Çocuk ergin yaşa gelene kadar çocuğu benim oğlum/kızım diye tanıtmak dışında haram değildir bunu çok iyi araştırdım çünkü evlatlık kardeşim var :)
Evet ama namahrem olduğu için de haram kılındı cano ;) ve ben çocuğum olmadığı için ediniyorsam malesef ona evlatlık olduğunu bilmeyecek ki @birgaripergen bu arada çok sevindim bende evlatlık edineceğim çocuğum olsa da en azından koruyucu aile olurum
Bu hakkı hiç bir kızdan alamazsın bence. Belki kendine menepoza girmiş bir kadın bul ya da kısır birini
Neden illa doğurmak zorunda hissediyorsunuz kendinizi ki?
Hissetmiyoruz bu tabiatın yasası. Biz istemesek seni leyleklermi getirirdii 😂😂
Böyle bir yere gelmeyi ben istemedim zaten
Çocuk kadının rüyasıdır ben şu ne yapıyorsam gelecekte sahip olacağım çocuklar içinde yapıyorum o yüzden evlenmek istemezdim
Sağlık açısından çocuk sahibi olamıyorsa sorun olmaz ancak istemiyorsa sorun olur. Hemen hemen her kadın çocuk sahibi olmak ister sonuçta.
Tabikide o anneligi tatmak sevdigimle bir aile kurmak isterim. Esim istemezse yine yaparm kaza oldu derm :D ama cocugu olmuyorsa ve baska turlude cocuk istemiyorsa saygi duyarım. .
İkna etmeye çalışırım. Çocuk sahibi olmayı çok istiyorum.
edemezsen?
Bir şekilde ikna olacak.