AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ilk once kendim neden cocuk eger sevdiysem tabii ki, de evlenirim Daha sonrasinda ben onu nasil ikna edecegimi bilirim)))..
Edemezsen?
Kendime guvenim tam. Ozguven konusunda yanilmamiwim bu zamana kadarr.
Bu kadar da emin olma bence :)
Ona olan sevgime göre değişir onu çok seviyorsam illa çocuk şart değil pekala çocuksuz bir evlilikte yürütülebilir
Ağzına sağlık
bir ögretmen olarak cocuklarla ic ice oldugum icin ve cocuklari cok sevdigim icin istemezdim öyle birini.
ne öğretmenisin takipçim :)
Almanca, biyoloji ve moda/saglik/beslenme diye bir ders. Bu 3 dersi okuyorum
Hmmm
Sağlık durumu gibi ciddi durumlarından dolayı ise evlenebilirim... Ama onun haricinde kendi isteğine göre davranıyorsa evlenmezdim.. ;)
Peki
Hayır evlenmezdim çünkü seni seviyorsa ve sende çocuk istiyorsan senin bu isteğini geri çevirmez. Ben isterdim çocuk şahsen
Peki neden beni seven kadın benim isteğimi geri çeviriyor?
bn onunla sadece cocuk ypmk icin evlnmiyorum ya .
evlenirim tabi istemiyosa isremesin. ama sebebini merak ettim. ne ola ki?
Sebep çok
ne mesela?
1) genetik bir Hastalığım var
2) çocuk sevmiyorum
3) işin ekonomik boyutu
4) böyle bir ülkeye çocuk getirmenin hiç akıl kârı olmaması
5) o çocuğun ileride Hayırsız birisi olma ihtimali
hayirli olma ihtimali
bebekkenki tatliligi 😊
eve nese olmasi 😄 ?
Diğer gerekçelerim?
nasil ?
Sen sadece 2. ve 5. Maddeyi çürütmeye çalıştın
Diğerleri?
çürütmek deildi niyetim. ama cocuk rizkiyla dogar derler. ve kötü bir dunya bile olsa icnde iyi insanlar da oldgunu düşünüyorum. blki bir bebegin olsa onlardan birisi olur :)
Umarım
bu arada gecms olsun.. bnzer bir sey bnde de var 😶
Çocuk isteyen biriyle evlenmem. Çünkü çocuğum var ve yeniden aynı zor aşamalardan geçmek istemiyorum.
Kızlar bakın da örnek alın ablamızı
Aslında bu en mantıklısı şu an benim hayatım için. 40 yaşlarında ama hiç evlenmemiş bekar tüm erkekler isrisnasız çocuk sahibi olmak istiyor. Ve bende uygun aday değilim bu durumda.
O zor aşamalar zaten sebep oluyor aldatmalara bosanmalara filan
Sevgili arkadaşım, maalesef aldatma konusu artık çok doğal ve siradan bir hal aldi, gunumuzde. Bu konuda sizden biraz farkli düşünüyorum. Aldatacak insan, hiç bir sebep yokken de, kendince sebepler üretip aldatıyor. Bunum için bir tarafta eksiklerin olması getekmiyor yanim
O da doğru
Doğru kişiyi bulmak o kadar zor ki
İmla hatalarımdan dolayı özür diliyorum. Bu nokta koymam geteken yerlerde, ufak bir hatayla, m tuşuna basmam sebep buna..:)
Sen diyene kadar farketmedim bile ablacim :D
Sorun halledildi o zaman.:)
Çocuk kahrını çekecek yürek yok bende düşünmüyorum da sevmiyorum da ki zaten olsa hayatı burnundan getirirdim heralde :D
Bendensin
benimki çok istiyo görünüyodu evlendik şimdi istemiyor. istemeyenlerinkide hemen koymuş belli olmuyo bunların sağı solu
Peki ne yapacaksın?
Çocuk istemiyor diye boşanır mısın kocandan?
Bende çocuk istemiyorum zaten ama istesem de evlenirdim çünkü sevdiğim için evleniyorum ailem o benim
Çok doğru
Olene kadar annen baban cocugun hepsi seni birakir gider ama o hayat arkadasin en nihayetinde her seyden herkesten degerli
Gel seni alnından öpeyim :*
Ahahhaha peki :D
Ben isterim tabiki kendi çocugumu büyutmeyi. ama genetik rahatsizlik demissin. Belki cikmaz çocukta ya da cok riskliyse bilmiyorum ya. Imkan varken çocuğum karnimda olsun isterim.
Gizli kullanıcı olarak sormasaydim da kim olduğumu görseydin cevaplar mıydın sorumu acaba onu düşünüyorum su an bucalı jelyboon
Pardon bucada yaşıyordun
Memleketin de kırklareliydi sanırım
Ee ne yani şimdi bunlari söyleyince bir şey mi oluyor. Neden cevap vermeyim hem.
Bana çok kızmıştın daha önce
Olabilir kim olduğunu bilmedigim icin bisi diyemicem
Umarım kızgınlığın geçmiştir
Evebeyn olmak sonuçta iki tarafında onayı ile olan bir tutum. Eşler hazır olduğunda zaten bu konuyu konuşurlar fakat taraflardan biri istemiyorsa eğer zorlamamak gerek, saygılı olunmalı. Sonuçta bütün insanlar çocuk sahibi olmak zorunda değil.
Agzına sağlık
Brn kesnlkle cocuk istemiorum ccouk dogurmakla ana baba olunmuyo onun gelecegi parlak olmassa onun vebalinu n as il oderz cok aci ben zaten ev kiziyim yani simdiki erkekler calisan kiz istio hep brnim cocugum olsa ayni seyleri yasasn istemem
Yaşa be
Neden istemediğini bağlı mantıksız bir gerekçe ise istemezdim
Çok geçerli sebeplerim var
Eğer gerçekten geleceğim olarak görüyorsam ve de o beni istiyorsa tüm benliğiyle evet evlenirdim. Anne olmak başka bir duygudur fakat ben hayvan sevgisiyle de bunu bastırabilirim
Çok doğru
Teşekkür ederim
Ben çocuk yapmayı düşünmüyorum zaten. O yüzden sorun olmaz
Senden bir tane klonlamak istiyorum :D
Ben evliliğe de karşıyım
Tamam
İllaki ister. Her erkek BABA olmayı ister zamanı gelince.
Ben istemiyorum
Yaşın genç ama normal. Sonra düşüncen değişir.
Bende şimdi istemem mesela, sonra belli olmaz
Nereden biliyorsun?
Dediğim gibi Anne olmak Baba olmak çok farklı duygulardır.
Şimdi anlam ifade etmesede bir süre sonra o lafları duymak ister herkes :)
Gören de 40-50 yaşlarında sanacak seni
Ne alaka anlamadım çocuk yaşlıların işimi :)
1) 40-50 yaş yaşlı mı oluyor?
2) daha 20 yaşında olmana rağmen bu tarz şeyler söylüyorsun
İstemiyorum diyince zıt anladım o kısmıda :)
İleri görüşlüyüm ondan sanırım
Hiç ugrasmam, çocuk sahibi olmak isteyen ve guzel bir aile kuRabilecegim baska bir beyle izdivacimi gerceklestiririm :D
Çocuksuz da aile kurulabilir?
Cocuk evin nesesidir istemem ben oyle
Çocuk istemeyen bir adamın büyük problemi vardır. O eşten hayır gelmez panpişler
Doğru konuş
Sanki cocuk sahibi olanlar cok mu mükemmel eş?
Çocuğu olup da eşini aldatan kaç erkek tanıdım ben
Sevdiği eşiyle neden dünyada bir parçaları olmasın? Çocuk sahibi olmaya layikler mi bakalım oda var? Maalesef türkiyede bu çok azınlıkta bu siteye bu yüzden üyeyim sosyal antropoloji testleri yapıyorum. Kusura bakmayın ama yoruma açık bir soru yapmışsınız. ALdatır aldatmaz. O kişiliğiyle ve insanın nefsleri egoları doğrultusunda yapacagı seçimlerdir. Erkeklere karşı görüşünüz çok açık. Sizin gibi görüş sahibi olan insanlar çocuk yapmasınlar zaten. Ortalıkta sorunlu insanlar oluyor...
Çocuk istemeyen bir insanin ne gibi bir problemi olabilir?
Açıklar mısın lütfen
Bence cocuk istemeyeb biri bile kokusunu icine cekyimi cocuk ister
Kimbilir
Ama ben pek sanmıyorum
En büyük hayallerimden biri çocuk, sevdiğim insan istemezse ikna etmeye çalışırım nasipse olur İnşaAllah.
Edemezsen?
1 tane bile mi istemiyor ya
İstemiyor evet
İstesin nolur :)
Kararı kesin istemiyor
Tabi ki de evlenirim. Çocuk yapmaya gerek yok. Köpek evlat edinirim daha iyi.
Bendensin
Anne olmayı çok istiyorum, ikna etmeye çalışırım o yüzden. Fazlasıyla uğraşırım hemde.
Edemezsen?
Edemezsem ayrılırım.
evlenirdim illa çocuk şart değil beni seviyorsa onu seviyorsam sorun yok evlenirdim
Harika :)
ZATEN ÖNEMLİ OLAN SEVGİ DEĞİL MİDİR SEVSİN YETER BENCE
Kesinlikle
Bana olan sevgisinden çok emin olmam lazım adamdan da emin olmam lazım ve aşık olursam olabilir
Çok güzel
Geçerli bir sebebi varsa ve gerçekten seviyorsam tabiki evlenirim.
harika :D
Cokta kafana takma kizlar rahatca kandırilabilir gercekten sevdikten sonra :)
oooooooooooo :D
kızlar hakkında içeriden tüyolar ;)
Evlenirdim cunku bende cocuk sahibi olmak istemiyorum
Ne güzel işte
Istemezdim ama ilk ewlendigimiz de esim istemiyodu oglu olunca 4 5 tane daha olsun diyo
Gerçekten 20 yaşında mısın?
Nisanda 21 olcm 16 da ewlndm oglum 18de oldu
İlki olmayacağı için sıkıntı yok
Ben evlenmem. Eş seçiminde bile baba olabilme potansiyeline göre seçim yapıyorkenm..
"Baba olabilme potansiyeli" nedir?
Yanlış anlaşılabilir bir tabir olmuş. Manevî özellikleri kast ettim
Yo hayır anladım ben
O Manevi özellikleri sordum
ya çok isterse çocuk esirgemeden hazırını alsın, ben olsam öyle yapardım uğraşmaya gerek yok :D
Bence de :D