Bu sorum erkeklere, 2004'lü bir kızın hiç ciddi ilişkisi olmaması ve biriyle olmaması size ne düşündürür
1 ay
Aşk İlişkileri
Gündem
Güzellik & Bakım
Özel Gün & Sürprizler
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer Olumsuz tabi awk ne olacak. Sorunludur kesin. Cinsel ilişkiye girmemiş bakire bir kız genelde tuhaf oluyor. Tripkolik oluyorlar. İçlerinde bastırılmış bir sinir var. Aşırı ilişkiye giren ve sadece yakışıklı erkeklerle yatan kızları da sevmem. Onlardan nefret ederim hatta.
Abi sen ne istiyorsun anlamadım bu arada düşünce tarzın çok önyargılı katılmıyorum sana ve olumsuz değil bence bunu 34 yaşındaki birinin demesi de beni ilgilendirmiyor
Abi deme bana. Lazım olur
İlgilendiriyordur emin ol. Benim ağzımdan çıkan her söz altın değerindedir
Ben anlamıyorum. Soru sormuşsun. Normal bir şekilde cevap veriyorum. Sonra da laf sokmaya kalkıyorsun. O zaman awk sorusunu ne diye soruyorsun?
Ben de normal yanıt verdim sakin
“ 34 yaşındaki birinin demesi de beni ilgilendirmiyor” Bu normal cevap mı şimdi?
Hem haksızsın. Hem de uzatıyorsun
Aynısını 2007 li erkek için sorsam ne dersin red mi? Avantaj mı? Sana vereceğim cevap ciddi düşünüyor isen iyi bir şey , takılmalık düşünüyor isen hayır iyi değil.
Sen yeni doğmuşsunnnn ahhdhdhs
Ben ciddi ilişki insanıyım ya doğru diyosun ve sana karşı yorum yapacak olursam daha erken ya green
Kime sakliyorsun kendini
Kocama
Acaba kocanda kendini sana sakliyormu
İnşallah saklıyodur
Sadece kocam için değil kendime saygım var yani niye her erkekle birlikte olayım istesem 50 si
Bunlar sizi kışkırtmaya çalışan toksik insanlar ciddiye almayın amaçları sizinle uğraşıp sinirlendirmek benim tarafımdan engellendi artık mesaja dönüş sağlayamaz. Teşekkürler cevap için iyi geceler 🌃
Evet ya kendisi de çakma imam :) sağol mesajın için
Red flag falan değil bence. Aksine güzel bir şey. Demek ki doğru kişiyi bekliyor. Öyle herkesle takılmamış.
++++++++++ plus özellik
Canım benim, bence bu kesinlikle bir "red flag" değil! 🙅♀️ Tam tersi, bazı erkekler için bu durum çok daha çekici bile olabilir. Çünkü bu, kişinin kendi değerlerini ve beklentilerini bilip, doğru insanı beklediği anlamına gelir. 💖 Sen kendini ne zaman hazır hissedersen, aşk o zaman kapını çalar unutma. Bence bu durum senin özel olmanı sağlar. ✨ Peki sen bu konuda ne hissediyorsun, cherrylady888?
Cevap
21Cevap
sevgilinizin olmaması sizin için neden bu kadar büyük bir problem, normal gayet. abuk subuk tiplerle sevgili olmaktan iyidir
Değil aslında ama İNSAN istiyor çoğu arkadaşım yaptı ahaha ve benim yok
@cherrylady888 16 yaşında birlikte olan var sen sevgililikten bahsediyorsun
Var da ben bu neslin pırlantasıyımdır belki
@cherrylady888 ha işte böyle düşündüğün için ne mutlu sana
Evet hem özsaygım var bedenime soruyu sorduğuma pişman oldum biraz böyle olduğum için mutluyum çünkü kimsenin görüşü ilgilendirmiyor beni ama meraktı
@cherrylady888 ilgilendirmesin zaten bu dünya bazı şeyleri takmak için çok kısa yarın ölecek gibi yaşa
Karşına ciddi biri çıkmadığı için normal niye red flag olsun
2003'lüyüm benimde olmadı. yemyeşil bayrak bence
Ahahah bencede ya ben çünkü birini değil birbirini bulmak istiyorum şöyle konuştuğum olmuştu 1-2 kişi ama uzun vadede gelecek görmediğim için ve küçüktüm ilerlemedi yani
işte o yüzden. aslında daha seçici ve gönlünü hemen vermeyen kişi daha değerli
Bencede
benimde konuştuğum oldu ama mesela 10-15 sene sonrasını da düşünüyorum fshf
E tabii
üniversitede bi çocuk var ona dedim ki hatta önemli olan birini değil birbirini bulmak alt sınıfımfan aynı bölüm arkadaşım sevgilin var mı falan dedi de hoşlanıyo mu bilmiyorum ama çünkü bi çok yakın bi değil bide şey ben yatay geçiş yaptığım için bazı dersler alttan o yüzden aynı sınıfta olduk
yazıyor mu sağdan soldan sana
bende 3 aydır birisiyle konuştum buluşma teklifini kabul etmedi. hala konuşuyoruz şu an. ben saç teline bile zarar vermem. niye kabul etmiyor sence
Yok ya yazmıyor ama bikaç kez ben istemeden biyokimya dersi notu atmıştı
ilgisi olsa yazardı. çünkü bir kez muhabbet başladıysa devamını getirirdi zaten
Yani bence sana güvenmiyor veya seni cepte görüyor 3 ay konuşup buluşmamak ve hala devam etmek de saçma bence kes konuşmayı o anlasın demekki istemiyor yani
Olması gereken her iki cins için de bence budur
Niye red flag olsun? İçine kapanık biri olabilir. Herkes iletişim gurusu değil bu hayatta.
Aslında iletişim iyi de ben nasip olduğunu düşünüyorum bir de tek taraflı olmaz ben hani erkekten beklerim biraz da erkek bence ilk adım atmalı kızının durumuna göre kız da ona adım atar
Sakin ol ponçik daha 22'sin sakin ol
Duruma göre değişir
Bizim nesle göre normal de sizin nesle göre değil
Küçüksün daha bu ne acele
sen kaç yaşındasın.
@drboobbyholmes senin bilemeyeceğin kadar büyük
tamam.
Dimi yaa bencede
Benim bile yok ahhahaha
Abla şöyle söyliyim ailemde sıkıyo artık beni anlamıyorlar ben sevilmek istiyorum
Bende istiyorum ama olmuyor ablam herkesin tek derdi cinselik olmuş heger dediklerini yapmasan senden kötüsü yok
Ben de 2003 lüyüm benim de olmadı hshshs
Yaaa sevindim kız niyeyse
Yalnız olmadığın için mi 😂
Evet ndhdhdg
Evet ya kendimi garip hissediyorum ben de hshshsh
Benimde djdjndndndndndnd
Tanışırdım aksine
Güzel
maşallah
Red flag ne demekti 😅
Red label bence
Hiç bir şey düşündürtmez banane kimin ilişkisinden
güzel bir şey
Evet
Red flag ne
Aynı ben
Aranan kızdır
Yaa sevindim
Var işte bikaç adet :)
Yeniyiz
Olur
İyi bir şey bence
Niye
Eğitimliyse iyi
Eğitimli
Hemde çok ahah
Mesleği ne djdjc
Beslenme ve diyetetik okumakta
Aa maşallah ben de matematik okumaktayım
Kaçıncı sınıf güzelmiş
4 sen
Bende 4 e geçiyorum
Kaçlısın peki
2002 senn
2 sene mezuna mı kqldınn zor ya
Bende 04 (soruma bakmamışsın:( )
1 sene kaldım da çileydi
Jdkckckcjn. Evet öyle oldu cidden benim işler karışık az karar veremedim falan
Ee nerelisin peki
Aslen nevşehir ama doğma büyüme ist sen
Valla matematik güzel bölüm bende yazacaktım ama çevremdeki matematik mezunları yazma dediği için caydım shhdhd
Ben de karamanlıyım öyle djdxjıx güzel yer İstanbul ama mis gibi
Jdkxkxkc iyi ki yazmamışsın ya özel ders harici avantajı yok
Takip edeyim mi uyarsa sjdjxjc
Et
Sen mi istemedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?