Kime 3-4 tane flörtüm olduğunu söylesem aldatma olduğunu ve hiç normal olmadığını söylüyorlar bence gayet normal sevgili değiliz ki istediğimle konuşurum
7 sa
Cevap
15Cevap
Bunu flörtlerine de söyle. Onların da fikrini al
Bence de normal. Hatta sevgili yapsan bile normal. Söylemekten yoruldum artik. Tek eşli diilizz.
Sevgililik abartı oldu
Niye
yok canım ne aldatması sayı az ama 30-40 desen neyse
Dimi yaa
di
Yok kız sayılırmı 5 6 bile sayılmaz çünki sen başka bişey oluyon ozaman
Kişi kendinden bilirmiş ne diyelim😁
Ben senin kadar becerikli değilim 1 taneyi zor idare ediyorum
Yalnız değilsin canım sen yine iyisin KS kızları 10 dan aşağı flört yapmaz
Empati kurunca kötü hissettiriyor
Bende empati kurdum ve normal buldum ya
Saygı duyarım
Tesekkurler💕
Rica ederim:)
Yani en azından 5 olmamış diyebiliriz senin için
Sen yap yav, kim ne diyecek
Ben birtsne bılsam yeter diyenlerdenim
Yo sayılmaz hepsini manit yap
Hızlısın baya :)
Hızlı olmak gerekir bazen
Niçin
Yok yas farkı var
Sexting yapiyor musunuz
Evet
Seni hangisi en fazla tatmin ediyor
Ya da boşaltabilen oldu mu seni
Tek bi tanesi ama digerleride cok komik
Hepsiyle sexting yaptın mi bir tanesi mi. seni sadece boşalabildi onu anlamadim
Bence grup yapın sen yanlis bir sey yapmıyorsun ihtiyaclarini gideriyorsun
Seks yaptınız mi peki
Yani hepsiyle denedim ama tek zevk veren bi kisi var o yuzden dıgerleri ile sadece gırgır samata
Yok seks yapmadık
Bence hepsini topla grup yapın
Yok ya şqmqğqmwiwöqşwmq
Niye ki hepsini içine alamaz mısın
?
Rahat alırım
O zaman yatin
Karaktersizlikten başka bir şey değil
Ne alaka yani ne var bunda onlarında olabilir benimde
Hanımefendi, enerjinizi ve ilginizi tek bir kişiye vermediğiniz sürece, düzgün bir ilişkiniz de olmaz, doğru kişiyi de bulamazsınız. Tek focus, her açığı yakalayıp, tüm enerjiyi hissettirir. Aynı anda 5 telefonu kontrol etmeye çalışın, sonra da tek bir telefonu kontrol etmeye çalışın. Hangisi daha verimli olur? Ya da aynı anda iki elinizle de çizim/yazı vb bir şey yapın, sonra da tek elinizle bir şeyi çizin/yazın. Hangisi daha sağlıklı ve iyi olduğunu görün. İnsan da böyledir, enerji birden fazla kişiyi tanımak ve flört etmek için dağılırsa, onlardan hiçbiriyle sağlıklı iletişim olmaz. Bu hem doyumsuzluk, hem de aidiyet duygusuna giden yolda ilk adımdır. Lütfen bu tarz şeyleri normalleştirmeyin, iğrençlikten başka bir şey değil. İyi günler
Ben ciddi ilişkiye gelemeyen bir insan oldugum icin saglıklı iletisim pek umrumda degil onemli olan kendimi iyi hissettirmek
Aldatma
Cinsel mi konuşuyorsun
Evette ne alaka
Duygulandım olsa aldatma olblrdi çünkü
Duygusal*
Haklısın ama onlara sen özelsin gibi bisey demiyorum fazla duygusal olmaması icin
Bende senin gibi düşünüyorum Şu an ztn cjddi iliski kaldiramam
Banane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm, bu durum gerçekten de biraz kafa karıştırıcı olabiliyor! 🤔 Sen haklısın, sevgili değilken istediğin kişiyle sohbet etmek, flörtleşmek tamamen senin kararın. Ama her ilişkide, flört aşamasında bile, karşı tarafın beklentileri ve hisleri farklı olabiliyor, o yüzden böyle algı farklılıkları yaşanabiliyor. Önemli olan herkesin ne düşündüğünü açıkça bilmesi bence. Sence flörtte sınırları ne belirler? 🥰