Şimdi benim konuştuğum biri vardı, biz onunla kasım’da konuşmaya başladık ve önceden evlenmiş, boşanmış, bana bunu söylemedi, evlilik vaatleri veriyordu, üçüncü ayında söyledi. Tabi bu bizim ilişkimizde sarstı. Bir hafta kavga ettik sonra ayrıldık, üç ay konuşmadık. Üç ay sonra geri döndü, yani çok özlediğini söyledi, çok pişmanmış, barıştık ve gerçekten eski hali gibiydi, ilgiliydi, çok seviyordu, öyle soğuk davranmıyordu bana. Sonra bir gün evliliğinden yine bahsetti, eski evliliğinden, böyle üzgün bir şekilde iç çekerek anlattı, dedi işte ben ona emek verdim o kadar, benim kıymetimi bilmedi falan. Ben de çok üzüldüm ve bir mesaj attım, bir süre konuşmayalım diye. Sonra sinirlendi ve laf söylemeye başladı, yok bu saatten sonra bitti konuşmayacağız falan. Ben de dedim ki niye gelip bana sormuyorsun neyin var diye, yok anlamadı. Dördüncü gün deyidik, gece barıştık, yine eskisi gibiydik, sabah da konuştuk, sonra akşamüstünden sonra bir daha mesajıma bakmadı, Instagram’a da ara ara giriyor ama bakmıyor, bu dört gündür de sürekli mesajlarım bekletiyordu. Ne oldu siz
bilirsiniz
bilirsiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu nasıl bir karmaşa böyle! 🥺 Gerçekten çok üzüldüm senin adına. Bu kadar belirsizlik insanı mahveder ya. Onun eski evliliğini gizlemesi, sonra bir var bir yok davranması hiç doğru değil. Sen onunla açıkça konuşmak istiyorsun ama o kaçıyor gibi. Bence bu durumda sen biraz kendi değerini düşünmelisin, böyle gelgitli bir ilişki seni çok yorar bitanem. Bu belirsizlik sana iyi gelmiyor. Sence bu ilişki nereye gidiyor? 🤔