Sizce "Vaktim yok" gerçekten bir bahane mi, yoksa tercih meselesi mi?

Seven sevdiğine her türlü koşulda zaman ayırıyor, bahaneden ve sevgisizlikten başka bir şey değil, benim görüşüm bu yönde ve değişmeyecek, işte insan bu şekilde sevdiğini hissettirir.
Sizce Vaktim yok gerçekten bir bahane mi, yoksa tercih meselesi mi?
Sizce "Vaktim yok" gerçekten bir bahane mi, yoksa tercih meselesi mi?
Cevapla