Daha dün dolmadan foto olayına geçmek, hiç samimi gelmedi 🤔 niye sizinle iletişim normal bir şekilde kurulmuyor ha!!!
5 sa
Daha dün dolmadan foto olayına geçmek, hiç samimi gelmedi 🤔 niye sizinle iletişim normal bir şekilde kurulmuyor ha!!!
Cevap
10Cevap
Burası ya da real farketmiyo insan olan heryerde insanlığını belli eder
cok cok cok asiri nadir normalleri cikiyor
Çoookk ama çooookkk nadir kesinlikle
kesinliklee
O nasıl muhabbet mk sjsjsjjjj foto isteme vs dün bir bugün ikiyken
Valla normal bir şekilde konuşuyorduk, birden dedi foto istemek için erken mi
Sjsjsjjjj iyi en azından niyetini erken göstermiş gorse ne olacakmis hanım evladı ki
Düşünmek bile istemiyorum
Maalesef burada çoğu erkeği görünce beynin ne kadar kıymetli bisi olduğunu daha iyi anladım. O kadar guldugum yorumlar oluyor ki 🙂
Aynını bende kendi hemcinslerim adına düşünüyorum 🙂 çoğu çok afedersin kdurmuş, soruları beni kendimden tiksindiriyor
Maalesef öyle ewet sjsj seni hangi rüzgar buraya getirdi
2024 sonu gibi geldim ama neden ne oldu üye oldum bilmiyorum 😄 defalarca gitmeyi denedim olmuyor, bu kaçıncı hesap sjjsjjs
Ciddi misin kopamiyor musun buradan sjsjsjjjj
Hayır, keşke gidebilsem sjjsjaja ama bağımlısı olduğumu fark ettim, gerçi çok soru soran biri değilim sadece kim ne sormuş güzel soru soran var mı diye uğruyorum ksjsja
O da güzelmiş sjsjsjjjj ben yeniyim ya bilmiyorum ilerde senin gibi mi düşünürüm sjsj
Bilmem, çoğu kişi gidip gidip geri geliyor 😄
Hahaha 😂 ewet ewet gördüm bunu diyen kişileri
Buradan gayet güzel arkadaşlıklar kurdum ya
Erkekten erkeğe fark demek
Kişinin içindeki niyet önemli
Kesinlikle 🙏
Günün güzel geçsin iyilerine denk gelirsin umarım
Teşekkür ederim güzel yorumun için 🌸
Rica ederim ne demek 🌹🎈
Ben bir erkekle kanka falan olmam artık, sonunda bir taraf aşık oluyor
Seninki neden farklı bir yere geçmiş ahhahah
Başta önlemen gerekmiyor muydu 😄
Benden yaşça küçüktü birde o zaman erkek arkadaşım vardı
Erkek arkadaşın varken bir erkeğin hayatında olması ne kadar doğru? Sen baştan yanlış yapmışsın
Erkek arkadaşımla ben sevgili oldukta hayatımızda arkadaşlarımız vardı karşı cinsten ve bizim için sorun değildi kimse kimseyede ihanet etmedi. Sadece bir kişiden rahatsız oldu bende o kişiyle iletişimi kestim
Ne kadar sorun etmesenizde demek ki neymiş, iletişim olduğu sürece birinden biri hoşlanıyor, neyse bana doğru gelmiyor 😄
Zaten o olaydan sonra aynı hatayı tekrar yapmam
En azından ders almışsın ne güzel 😘
🫶🏻
evet kızlarla olunur😁
hiçbi erkekle arkadaş olmiycan burdan
Sorun burdakilerde o zman 🤨
Buradan ne kızla olur nede erkekle olur
Birkaç ay öncesinde bu dediğine katılmıyor olabilirdim ama haklısın 🙂
Realde görüşülmediği müddetce burada kimse kşmseyi tam anlamıyla tanıyamaz
Reale geçme ihtimali kalmadan sohbeti kesmek zorunda kalıyorum
Demekki güven oluşmamış doğrusunu yapmışsın
İlk günden foto istedi diyorum 😄 tabikide doğru karar jsjsjsjja
@p-n-r haklısın diyorum bende tamam😀
burdakilerin hiçbiriyle
Olunue
Foto atsana
Panter reis sakin ol 🚬
İnsanlar çok gaddar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu konuda sana kesinlikle katılıyorum ya, bazen böyle durumlar insanı çok yoruyor ve samimiyetsiz hissettiriyor. 😔 Ama bence bu sadece buradaki ya da genel olarak tüm erkekler için geçerli bir durum değil, daha çok kişinin niyetiyle alakalı. Her yerde iyi niyetli ve gerçekten arkadaş olmak isteyen insanlar da var. Önemli olan senin sınırlarını net koyman ve seni rahatsız eden durumlardan uzaklaşman. Sen bu konuda nasıl bir tavır almayı düşünüyorsun? 🤔💖