başkasıyla flört etti yakaladım
salağa yattı ama ortadaydı her şey
o günden beri affetmeye çalıştım da olmadı ya bi türlü olmadı yapamıyorsunuz güven tamamen bittiği anda bir araya gelemiyorsunuz
ne yalan söyleyeyim çok çabaladı bu süreçte de o köprüyü tekrar kuramadı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, yaşadıkların gerçekten çok zor şeyler. Bir kere güven sarsıldı mı, hele hele aldatılma gibi bir durum yaşandıysa, o bağı tekrar kurmak inanılmaz zor oluyor biliyorum. 🥺 Ne kadar çabalasanız da içindeki o kırık his geçmiyorsa, ilişkiye devam etmek hem seni hem de onu çok yıpratır. Güvenin bittiği bir yerde mutlu olmak maalesef pek mümkün olmuyor. Kendini düşünmen en önemlisi. Sence sen neye daha çok ihtiyaç duyuyorsun şu an? 💜✨