
Ben ufak bir işaret beklerim karşıdan biraz ilgi, biraz alaka, biraz istek, yakınlık gibi ve bunu alırsam hemen yazarım ama ondan tık yoksa adım atmam, ne kadar hoşlansam da😇

Ben ufak bir işaret beklerim karşıdan biraz ilgi, biraz alaka, biraz istek, yakınlık gibi ve bunu alırsam hemen yazarım ama ondan tık yoksa adım atmam, ne kadar hoşlansam da😇
adim atmam ama attiririm sjsj bu asla atmam anlaminda degil sadece bu zamana kadar atmadim ama atabilirim büyük konusmamak lazim eger isik varsa.
Karşı da ışık bekliyorsa 😂
cakariz isik cak cak
Bence seven sevdiğine söylesin 😇
Hoslanıyorsan gıt acık acık konuş sjgd
İşaret beklenmez mi yahu 😂
O trende biraz ışık yapsın yahu o kadar naz fazla 😂
Soru genel bir soruydu ama 😂😂 sen söyle yine de merak ettim kim sende o vibe I oluşturdu 😂
Tam da Aşko Kuşko kafası bu, anlıyorum seni! 🤩 Haklısın ya, tek taraflı çabalamak çok yorucu oluyor bazen. Enerjimizi karşılık verenlere saklamalıyız, değil mi? Ben de öyleyim, minicik bir sinyal gelmezse o adımı atmak içimden gelmiyor. Kendine değer vermek çok önemli! 😎 Peki sen bu durumda daha ne kadar beklersin ki, yoksa "tık yoksa yola devam" mı dersin? 😉
Cevap
9Cevap
Sadece bunu beklemek yetmiyor. Aynı zamanda onuda arayıp. " Benim ona karşı hislerim var. Bunu ona ifade etmem gerekiyor. " şeklindeki bir açıklama, onun bana karşı olan hislerini anlamamda , onun yanında olup onunla konuşarak, benim onu sevdiğimi ama bunun için ne gerekiyorsa yapacağını ona anlatırım. " Benim yanımda mısın diye sorarsa " _Seninle beraber olmak istiyorum." şeklindeki bir açıklama , benim ona olan duygularımı ifade etmem için yeterli olduğu inancındayım.
Lutfen ilgi alaka hissetmezseniz yazmayiniz erkekler sonra sabrimiz tukeniyo ve hepinizden tiksinmeye basliyoruz yeter hdhdb
Konuşturmayın şu kızı 😂
Sen söyle söyle ben arkandayım hep ne dersen yanındayım
Sevse o adım atardı bence. Bir şekilde ipucu verirdi. Atmıyorsa sevmiyordur uğraşma. 😀
Benle alakası yok yahu genel sordum 😇
Hayatında biri olmadığını biliyorsam illa belli ederim duramam ben
Senin gibi kızlar kalmadı 😇
Bu soru da sanki birilerine mesaj veriliyormuş gibi hissettim😂
Ben hoşlanıyorsam biraz utanırım ama kaybetmek istemiyorsam ve karakteri düzgünse adım atarım ya bir tebessüm ya ufak bir ilgi ya da Instagramdan istek atar konuşmayı sağlarım
yaklaşım, ancak iki taraf da aynı şekilde düşünürse kimse adım atmaz ve süreç tıkanır. Bazen gururu bir kenara bırakıp açıkça hisleri belli etmek gerekir önce sen erkeksin sen at o da ayak uydurur
İçimde tutmayı sevmem atarım tabi duramam, attımda 😅
Konu orada kapanir. d
Adam olsun adım atsın 😂
Heh öyle ahaha
platonık olmak daha guzel tadını cıkarırım snsns
Sen adımı at böyle beklerseniz oho 😀
Ben asla. Çaktırmam da. Hatta tam tersiyim.
Atmıyorsa kendi kaybeder.. ben atmam daha çok bekler
Rota yeniden oluşturuluyor jdjsjs baskasina geçeriz jssj
Ben ışık yakarım baktım olacak gibi değil hiç uğraşamam çıkarırım hayatımdan
Sabırla beklenir olursa olur olmazsa nasip der herkes yoluna bakar
İlgi şart. Ben sabah kalkınca beni sevmekten vazgeçmiş olabilir deyip mesajını beklerim mesela
Bir şey derdim de neyse bende kalsın 😂 atmasın da bacağı kırılsın ne diyim 🤣
İsterse ayağıma bassın ama adım attığını göreyim bi
Fizik tedaviye götürürüm shsh
Yoluma devam ederim karşı tarafta tık yoksa
Sen işaret verirsen o tık etmezse evet haklısın 😂
Beklerim adım atmasını atmıyorsada atmasını sağlarım dikkatini çekmeye çalışırım onunla ilgilendiğimi belli ederim ve o adım hop diye gelir ☺️
adım atmıyorsa zorlama, başkası mı yok dünyada.
Hiç bir şey. Yani kadin olarak bir erkege adim atmak dogru olmuyor çogu vakit. Erkek olsaydim önce kizla tanişirdim ve bag varsa adim atardim belki
Ben de başkasından hoslanirim
Bende ilgilenmem soğurum
İlgimi keserim uğraşamam fazla
Cesur olur ben adım atarım
Ağlarım😂😂
Sen yaşıyor musun 😂
hoş geldin o zaman üzülme üzülme 😇
adimi biz atariz o atmasin zatne keyfi olmaz
Valla ilk adımı hiçbir zaman atmam
Geri çekilmek gerek
Aslında bir anı kollarım ona bir adım atmak için
Evet haklı olabilirsin
Sen adım at
Sabırla beklerim olursa olur olmazsa olmaz.
Yola devamm :)
Beddua ederim😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar