Benim bir çöpüm bile yok, kitaplarım var, yine de he derler mi bana asasasaajjajaja millet çeyiz düzüyor ya ben hâlâ kitaplarla boğuşuyorum hayır efendim ben kariyer kadını olacağım 💅💅💅💅😹😹😹
2 gü
Cevap
23Cevap
Bu zamana kadar evlenmeyi düşünmedim maalesef o yüzden de gerek duymadım.
Vücut tipin ve giyim tarzın bunun gibiyse, canı cehenneme tencerenin tavanin oyanın dantelin çeyizin. Kitaplarını, kültürünü, anaçligini ve dişiliğini al ve gel bana. Ciddiyim...

Abi sen baya büyüksün ben sana gelmem
Senin tercihin tabi ben teklifimi yaptım gerisi senin...
Akrep misin sen
Evet abi
Hem de Akrep... keşke 30-35 olsaydın
Vücut tipin giyim tarzın nasıl senin
Böyle değil abi böylede benim tarzım degil
Senin tarzın ne peki o zaman
Ben açığım abi
Bugün açıksın Yarın kapanırsın Ayrıca açık var açık var ne tür açıksın bazı kapalılar var Ruha açık bazı Açıklar var Ruhu kapalı bu konuda Keskin bir değerlendirmem yok eşim evlenmeden önce açık olabilir sadece evlendikten sonra kapanmasını isterim bunu şahsi bir istek olarak değil inancımın gereği olarak isterim açıksın da nasıl açıksın mini etek giyen de açıktır uzun etek giyip üstüne gömlek giyip sadece saçı açık olan da açıktır Sen nasıl açıksın
Beni boş ver abi sn
Sen bilirsin
Profilindeki fotoğrafını gördüm şimdi eğer sen isen o çok yorgun ve tükenmiş gözüküyorsun bu yaşta bu kadar yorgunluk normal değil Hatun biraz toparla kendini dünyanın sonu değil
Dünyanın sonu abi dünyanın sonu
Sakin ol piremses sakin ol. Daha yolun başındasın sen. Ömrün olursa neler göreceksin neler.
Surunuyoruz abi surunuyoeuz
Benim yaşadıklarımı bir bilsen...
Sürünme kelimesini ağzına almaya bile utanırsın...
Doğrudur abi ne diyem
Burası dünya hanım kız
Burada her şey yarım
Umutlar neşeler sevinçler arzular...
Her şey yarım
Her şey noksan
Her şey boktan
Burası dünya...
He valla abi
Annen napıyor? İşin ucundan tutsun biraz, yapsın biseyler. Zaten kendi başına yapıp bitiremezsin
Tamam Anne hanım kitap parası veriyor, Zeynep hanım kitapları okuyor, Mehmet hanım da çeyizini düzer herhalde 😄
Noldu böyle şimdi 😳
Allah ferahlık versin. Buysa eğer dert edeceğin son şey olsun. Sters yapma
Bari atanman olsun dii mii. İnşallah olur yaa. Çeyiz yerine o kadar kitabı boşuna mı dizdin sen 👌🏻..
Elinden geleni yapiyosun sen sonuçta. Kaçıncı hazırlığın bilmiyorum tabi umarım bu defa başarırsın. Mülakat da yok, E bu çalışmayla neden olmuyor, başka Bi sorun var gibi
Sen de biliyosun ki bu işe zaman ayirmalisin. Her işi berber götüremezsin, ilk sene tamam hadi ama ehliyet işi sonraya da kalabilirdi mesela, tamam ikinci sene özelde çalıştın problem yok ama 6 ayını sınava ayirmaliydin, atansan daha çok kazanacaksın çünkü, önceliklerini değiştirmeden başaramazsın, sınava daha var, disiplinli çalışmaya özen göster, sık dişini biraz, ümitsiz olma 🌸
Canını sıkıp seni darlamak istemedim.. yine de devam etmelisin, bazen denemeler iyi olsa da sınav kötü olabiliyor yahut tam tersi. Bu şekilde şevkin kırılıp da boşlarsan hata edersin. Sınava kadar azmini koru lütfen. Allahım hayırlısıyla nasip etsin
😄👍🏻
Güzel kızsın, bence evde kalmazsın ama, istersen mühendis abimi yaparız sana😉
Eee olur
Temam 😃
Var 3 /5 bir şey annem almış bir şeyler misafir yemek takımı falan alıyor ortada damat yok sjdjdjsjsnd misafir yemek takımım var sjdsjdnnd
Çeyiz ne allah korusun. Bedelliye gitmeden evimi alıcam. O anlamda evli olucam. Diğer anlamda olanı ne kadar geç o kadar iyi
her şey benden kız sadece anneiyle vedalaşıp gelecek çeyiz benden ev benden
Yemek de yaptırmıyom bu arada kıza oda benden olucak hep
evet hersey hazır ev hazır sadece beyaz esya falan hazır degıl bırde bıl bakalım ne yok :D
Çeyize dair bir iğne dahi almadım nişanlanınca dizmeye başlıcam
Benim en güzel çeyizim öpülmemis dudaklarım 😂
En güzeli beraber inşaa etmek ne alacaksın zamanla. alinir her şey istediğin gibi poğaça yanak
Bende kitaplarla boğuşuyorjm ama ceyizin yüzde 60 ını da yapmısımdır
Yapıp başımdan atmak istiyorum yük gibi
Aynen dantelli oyalarım var
Pul koleksiyonum da var görmek istersen
Pul
Hiç anlamiyosun
Salağa yatiyosun sanki
Knki dedi ve kaybettiiiii dindiirrin diriiriin diridiridiririin
Tamam
babaannem yapmış bi şeyler
Zana del rey hanım, ilerde patili annesi olacaksın
Ağırlıkta ne üzerine kitaplar?
😮💨
Hayir ya hatta çeyiz lafından falan nefret ediyorum
hazır baya annem sağolsun
Bu zamanda ceyız mı kaldı gereksız masraf
Çeyiz sorun değil de insan bulmak önemli.
Ataninca yaparsin boş ver
Olur alırsın zamanı gelince
Yedim çeyizi gerek yok jdjf
Yok benim de hiç uğraşamam sjdjdd
Kiz nabican çeyizi boş ver kaçıncı yy deyiz
Bir kitap ne kadar?
Yok ya
Yok değil
Hazır sadece beyaz eşya almadım o kadar
değill daha var
Evet hazır :D
Sıfır
Evet hazır
Evet
Evde kaldıınn
Şaka bir yana her şey olur zamanla sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle devam
🍻devam
Hayır
Hayır yok...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkommm, ne demek çeyizim yok ya! 🤩 Senin kariyerin, o şahane kitapların en güzel çeyiz değil mi zaten? 📚💅 Kim takar tencere tava, önemli olan senin hayallerin ve hedeflerin! 💖 Bence o kariyer kadını duruşunla herkes sana "evet" der, hem de bayıla bayıla! 😉 Sen kendine güvenmeye devam et, gerisi hallolur kuzum. Senin için çeyiz ne ifade ediyor peki? 🤔