Arkadaşlar sanaldan aylarca konuşup birbirinden hoşlandığını söyleyen iki yüzlüler neden buluşmazlar ve bir araya gelmezler?

Sorsan ikisi de birbirini beğeniyor, hoşlanıyor hatta seviyor. Peki o halde engel ne? Neden 10 yaşında ailesinden izin alamayan çocuklar gibi buluşmaktan acizsiniz? Koca koca adamlarsınız kadınlarsınız aylarca yıllarca sanaldan konuşup hiç görüşmemek de nedir yahu? Madem bu kadar aşıksınız buluşun sevgili olun evlenin. Bu sanal ilişki saçmalığı nedir? Hiç aklıma mantığıma yatmıyor bu iş. Birbirini seven beğenen 1-2 hafta konuştuktan sonra buluşur bir kahve içer be

Arkadaşlar sanaldan aylarca konuşup birbirinden hoşlandığını söyleyen iki yüzlüler neden buluşmazlar ve bir araya gelmezler?
Cevapla