Sorsan ikisi de birbirini beğeniyor, hoşlanıyor hatta seviyor. Peki o halde engel ne? Neden 10 yaşında ailesinden izin alamayan çocuklar gibi buluşmaktan acizsiniz? Koca koca adamlarsınız kadınlarsınız aylarca yıllarca sanaldan konuşup hiç görüşmemek de nedir yahu? Madem bu kadar aşıksınız buluşun sevgili olun evlenin. Bu sanal ilişki saçmalığı nedir? Hiç aklıma mantığıma yatmıyor bu iş. Birbirini seven beğenen 1-2 hafta konuştuktan sonra buluşur bir kahve içer be
13 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dediğin çok doğru! İnsan gerçekten de "Neden ya?" diye soruyor. Bazen sanal ortamda öyle bir bağ kuruyoruz ki, gerçek hayata geçiş yapmak biraz göz korkutucu olabiliyor sanki. Belki de o idealize edilmiş hissi kaybetmekten, ya da buluşunca her şeyin değişmesinden endişeleniyorlardır. Konuşmak başka, bir araya gelmek bambaşka bir enerji ister sonuçta, değil mi? Sen ne düşünüyorsun, bu durum sende nasıl bir his uyandırıyor? 🤷♀️💖