Bir arkadaş grubunda neden iki kişi birbirleriyle hiç konuşmaz?

Baya kalabalık bir arkadaş grubumuz var 10 kişiyiz genel olarak ve işin garip tarafı 7 erkek 3 kız var. Bu kadar kalabalık kişiyiz genel olarak sürekli birbirimizle sürü halinde takılmıyoruz tabi ki ama genel olarak birbirimizle takılıyoruz falan ama şunu fark ettim ki bu grupta iki çocuk var ve onlar birbiriyle hiç konuşmadı. Sadece grup içinde ortak arkadaşlarla beraberler sanırım birbirlerini görmezden geliyorlar geçen birbirlerine baktıklarını gördüm ama kötü anlamda bir bakma yani neden böyleler ki aralarında bir olay olmuş olabilir mi yoksa öylesine mi?
Bir arkadaş grubunda neden iki kişi birbirleriyle hiç konuşmaz?
Cevapla